Ken ik niet. Ik zal eens een poging wagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hetalia blijft toch een van mijn favos van de laatste paar jaar.
Is me iets te opvallendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:33 schreef fokthesystem het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ook gebruikt in final fantasy 3:
[ afbeelding ]
Ja, alleen voor bepaalde gelegenheden. Eigenlijk ben ik alba spoon fan (ook seiko) en toen vond ik deze.quote:
Gurren Lagann moet ik nog steeds helemaal zien. Wel leuke serie trouwensquote:Op dvinsdag 19 juli 2011 01:39 schreef Picchia het volgende:
Elfenlied was iets te gay voor mij. Ik vond Death Note ook wel leuk, maar niet zo leuk als.. Gurren Lagann!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:39 schreef Picchia het volgende:
Elfenlied was iets te gay voor mij. Anime is gay.
Pff, dan was ik nog niet wakker geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet die muts eens af.
Je kunt dan nog beter naar 27 MC luisteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:22 schreef du_ke het volgende:
Ik kan hier verdomme momenteel alleen Radio Drenthe ontvangen
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kunt dan nog beter naar 27 MC luisteren.
Waren we er tijdens een eerdere discussie niet achter gekomen dat de Apartheid in Zuid-Afrika beter werkte dan zoals het nu gaat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan de facto apartheid gaat invoeren.
Je weet dat je via internet ook radio kan luisteren heh?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:22 schreef du_ke het volgende:
Ik kan hier verdomme momenteel alleen Radio Drenthe ontvangen
Daar heb ik weinig aan als wekkerradioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je via internet ook radio kan luisteren heh?
Wekker aan de andere kant van de kamer leggen en gegarandeerd dat je er met radio Drenthe eruit komt.quote:
En een nieuwe wekker nodig hebt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wekker aan de andere kant van de kamer leggen en gegarandeerd dat je er met radio Drenthe eruit komt.
Maar dat zegt natuurlijk niets over Apartheid. Bovendien betwijfel ik voor de ex-bewoners van Robbeneiland het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waren we er tijdens een eerdere discussie niet achter gekomen dat de Apartheid in Zuid-Afrika beter werkte dan zoals het nu gaat?
Goh, dat jij nog eens met constructieve oplossingen zou komen.
Wat een geld zegquote:
Hahaha jezus, ik zit nu bji Hi en mijn abonnement loopt bijna af, maar no way dat ik het met deze prijzen ga verlengen zeg.quote:
quote:The Kingdom of Koostopia is a tiny, economically powerful nation, remarkable for its compulsory military service. Its hard-working, cynical population of 12 million are kept under strict control by the oppressive government, which measures its success by the nation's GDP and refers to individual citizens as "human resources."
En geen enkele abbo sluit aan op de wens van de moderne smartphones. Niet zo'n berg belminuten, maar een shitload aan data.quote:
Dat laatste punt is natuurlijk niet valide, er zijn altijd mensen die met situatie x of y ontevreden zijn. Of denk jij dat de boeren, die stelselmatig worden beroofd verkracht en daarna op een vernederende manier worden uitgemoord, het eens zullen zijn met jou? En vergeet één ding niet, dit is puur racisme jegens blanke boeren, want de haat op blanken speelt een belangrijke rol bij het vernederende aspect bij het uitvoeren van de daad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk niets over Apartheid. Bovendien betwijfel ik voor de ex-bewoners van Robbeneiland het met je eens zijn.
Krijgen we dit weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat laatste punt is natuurlijk niet valide, er zijn altijd mensen die met situatie x of y ontevreden zijn. Of denk jij dat de boeren, die stelselmatig worden beroofd verkracht en daarna op een vernederende manier worden uitgemoord, het eens zullen zijn met jou? En vergeet één ding niet, dit is puur racisme jegens blanke boeren, want de haat op blanken speelt een belangrijke rol bij het vernederende aspect bij het uitvoeren van de daad.
Als dit omgekeerd zou gebeuren, namelijk dat de zwarte bevolking door blanken op een dergelijke manier zou worden uitgemoord, dan had iedereen in Nederland op z'n achterste benen gestaan en Shell geboycott. Maarja, blanke boeren zijn niet zielig, die mogen best doodgaan.
Het kan inderdaad twee kanten opgaan, of ze verhogen allemaal gezellig hun tarieven naar het nieuwe niveau of een aanbieder vormt de luis in de pels en gaat idd klanten afsnoepen door met een lagere prijs te komen (vergeleken met KPN). Als dat echt een significant klantenverlies bij anderen zou veroorzaken dan zullen de dure aanbieders genoodzaakt zijn hun prijzen weer te verlagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:32 schreef Reya het volgende:
De vraag is of de belangrijkste concurrenten dit moment aangrijpen om klanten af te snoepen.
Wel staat vast dat het volledig kansloze prijzen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het kan inderdaad twee kanten opgaan, of ze verhogen allemaal gezellig hun tarieven naar het nieuwe niveau of een aanbieder vormt de luis in de pels en gaat idd klanten afsnoepen door met een lagere prijs te komen (vergeleken met KPN). Als dat echt een significant klantenverlies bij anderen zou veroorzaken dan zullen de dure aanbieders genoodzaakt zijn hun prijzen weer te verlagen.
Maar goed, niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is, het kan beide kanten opgaan.
Maar hoe moet ik dat begrijpen, ben ik dus ook de sjaak ondanks dat mijn abbonement nog wel eventjes loopt? Of ben je pas de sjaak als je abonnement afloopt en je wilt verlengen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel staat vast dat het volledig kansloze prijzen zijn.
Ja, want ik keur ook echt goed dat Boeren worden vermoord door boze negers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, dat krijg je als mensen een genuanceerd beeld hebben dat niet zwart / wit is.
Het is alleen voor nieuwe abonnementen/verlengingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat begrijpen, ben ik dus ook de sjaak ondanks dat mijn abbonement nog wel eventjes loopt? Of ben je pas de sjaak als je abonnement afloopt en je wilt verlengen?
Zal ik het voorde gein maar eens toestaan?quote:A coalition of tribalists, health experts, and civil rights proponents have recently suggested legalizing cannibalism for consumers of willing would-be meals.
The Debate
"I see absolutely no problem with people digging into each other at dinnertime, so long as everyone is willing," Dave O'Bannon, the editor of the monthly magazine 'To Serve Man', quips, "Not only does it solve hunger problems and create jobs, but it also adds variety to Parodico's sometimes dull palette."
Civil rights leader Melbourne Wong came out publicly for moderate pro-cannibalism legislation, commenting, "While it may strike some as a crude, even evil practice, our ancestors have practiced cannibalism for years. If we create a government organization to strictly regulate and grade all human meat prior to its arrival on the market, we can ensure that respect for diversity is maintained while health concerns are also allayed. And instead of killing average people, why not make being turned into snack foods a post-mortem option? Like donating your body to science!"
"You're all absolutely out of your minds!" exclaims Alexei Licorish, head of Parodico's largest health-food manufacturer. "It's immoral, it's unhealthy, and it's disgusting. Not only are these so-called 'dietary rights' activists leading us down a dark path of sin, but right into a marketplace with yet another product that's almost as bad as beef!"
Ik zit nou over het ANC en Robbeneiland te denken. Feit blijft dat het ANC d.m.v. geweld probeerde politieke invloed te verwerven. c.q. politieke veranderingen tot stand te brengen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
Maar in jouw ogen is het blijkbaar minder erg wanneer negers worden doodgeknuppeld en gediscrimineerd, of niet V_P?
Had toch geen zin meer om te posten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef Hexagon het volgende:
Waar is Klopkoek eigenlijk nu weer?
Is ie weer tegen een ban aan gelopen?
Moh, er valt best wat voor te zeggen soms. Zoals V_P al zei; het verzet in W.O.2 was in feite ook terrorisme, maar ik denk niet dat veel mensen er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Terrorisme kun je nooit rechtvaardigen, je kunt het echter wel begrijpen. Wat het ANC deed valt wellicht niet goed te praten, maar wanneer een regering mensen in een uitzichtloze positie drukt. dan gaan zij geweld als de enige oplossing zien. Dat is wat er ook is gebeurd in Zuid-Afrika. Of denk je dat de autoriteiten er wat voor voelden om zonder slag of stoot veranderingen door te voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |