Ken ik niet. Ik zal eens een poging wagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hetalia blijft toch een van mijn favos van de laatste paar jaar.
Is me iets te opvallendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:33 schreef fokthesystem het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ook gebruikt in final fantasy 3:
[ afbeelding ]
Ja, alleen voor bepaalde gelegenheden. Eigenlijk ben ik alba spoon fan (ook seiko) en toen vond ik deze.quote:
Gurren Lagann moet ik nog steeds helemaal zien. Wel leuke serie trouwensquote:Op dvinsdag 19 juli 2011 01:39 schreef Picchia het volgende:
Elfenlied was iets te gay voor mij. Ik vond Death Note ook wel leuk, maar niet zo leuk als.. Gurren Lagann!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:39 schreef Picchia het volgende:
Elfenlied was iets te gay voor mij. Anime is gay.
Pff, dan was ik nog niet wakker geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet die muts eens af.
Je kunt dan nog beter naar 27 MC luisteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:22 schreef du_ke het volgende:
Ik kan hier verdomme momenteel alleen Radio Drenthe ontvangen
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kunt dan nog beter naar 27 MC luisteren.
Waren we er tijdens een eerdere discussie niet achter gekomen dat de Apartheid in Zuid-Afrika beter werkte dan zoals het nu gaat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan de facto apartheid gaat invoeren.
Je weet dat je via internet ook radio kan luisteren heh?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:22 schreef du_ke het volgende:
Ik kan hier verdomme momenteel alleen Radio Drenthe ontvangen
Daar heb ik weinig aan als wekkerradioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je via internet ook radio kan luisteren heh?
Wekker aan de andere kant van de kamer leggen en gegarandeerd dat je er met radio Drenthe eruit komt.quote:
En een nieuwe wekker nodig hebt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wekker aan de andere kant van de kamer leggen en gegarandeerd dat je er met radio Drenthe eruit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |