Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williamsquote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar maak ik uiteraard wel een gaatje voor vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williams
Das niet liefquote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef Qwea het volgende:
Ik had : Waar Beetle, Bink en Boor aan stukken trektbitch.
Ik wil mijn lapo = TS terug
En toch he....waren we best heul goedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williams
Kunnen we dat niet gewoon weer afspreken hiero?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das niet lief
En dat wil ik ook wel eigenlijk
Jézus.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Denken jullie serieus niet dat het fout gaat?
Ik ben bv ook bang dat ze tegen de deur naar de gang aan gaat beuken en dan door het vrij zwakke glas-in-lood gaat en dan dus in het glas valt enzo
Ik zie ineens overal spoken
Nee, dat gaat goed johquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben bv ook bang dat ze tegen de deur naar de gang aan gaat beuken en dan door het vrij zwakke glas-in-lood gaat en dan dus in het glas valt enzo
Ik vind van wel, maar alleen als iedereen mee doetquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon weer afspreken hiero?lapo = TS
Greysquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Vandaag was ze iets minder voorbeeldigquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, denk niet dat zo'n voorbeeldig beest als Beetle lastig gaat doen.
Komt wel goed
Elies haar eigen schuldquote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag was ze iets minder voorbeeldig
Uit de tuin ontsnapt en over de weg gerend en Elies in haar tiet gebeten (maar dat ging echt per ongeluk omdat speelgoed-tegen-tiet).
Ik heb ff een onzeker momentje![]()
Ontsnapt omdat het hek open stond telt niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit de tuin ontsnapt en over de weg gerend en Elies in haar tiet gebeten (maar dat ging echt per ongeluk omdat speelgoed-tegen-tiet).
Die tit-bite was een vergissinkje; ik had ook kunnen zorgen dat mijn tits uit de buurt waren (hoewel; hele opgave). En na het hekje kwam ie toch gewoon keihard op je afhollen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
ik ie geen pi's, is dee p9ost serieus?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
J9quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik ie geen pi's, is dee p9ost serieus?
quote:
Gaan we lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Cat22 het volgende:
En die tiet van Elies, da's vast haar eigen schuld.
Ow goffer, ik moet mijn bed nog opmaken.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, ik heb nieuw wasmiddel en dat ruikt zo goddelijk.![]()
Je zou haast je beddegoed er weer afhalen en het er met deze nog een keer wassen
je d9oet het f9out. bij de 9ooooooooooooo krijg je gratis een negen, en als je 9op de negen drukt krijg je niets.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Gaan we lekker
Een klein beetje mededogen voor iemand met hondentandjes in haar tiet zou wel op haar plaats zijn
Waar zijn de empatische F&F-ers als je ze nodig hebt
Welke, welkequote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, ik heb nieuw wasmiddel en dat ruikt zo goddelijk.![]()
Je zou haast je beddegoed er weer afhalen en het er met deze nog een keer wassen
O9h, sho9o9tquote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
je d9oet het f9out. bij de 9ooooooooooooo krijg je gratis een negen, en als je 9op de negen drukt krijg je niets.
Welk wasmiddelt?quote:
Die kleine flesjes van Ariel, die op 15 graden ook schoon ende frips wassen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welke, welke
Wij moeten ook nieuwe en ik heb gék op goddelijk wasmiddel
Nee idd.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken: Beetle kan morgen de tuin niet in, want deuren dicht en er zijn geen tieten in de buurt. Dan kan er toch niks fout gaan?
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank jeDoe ik eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de andere.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is ze 's nachts al eens door het glas gesprongen? Heeft ze 's nachts Bink en Boor al eens opgevroten? Nopequote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Nee idd.
Maar echt stom, ineens ben ik echt bang dat ze door het glas in lood zal gaan of Bink en Boor gaat terroriseren. Uit vervelend. Omdat ze best lang alleen is
Maar goed, we moeten er idd doorheen.
Als ik haar nu meesleep moet ze volgende week toch een paar uur alleen.
Maar ik vind 5,5 uur ineens zo lang klinkenbij Bink nooit een probleem mee gehad.
Whoehoeoeoequote:
Pesies. relativeeeeeeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ze 's nachts al eens door het glas gesprongen? Heeft ze 's nachts Bink en Boor al eens opgevroten? Nope
Komt goed
Ik denk dat dat juist meer opschudding zal veroorzaken, een 'vreemde' in huis.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kan je niet vragen of je buren ff willen checken na 2 uur ofzo. Of zijn die ook weg overdag.
Door het raam spieken ofzo bedoelde ikquote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist meer opschudding zal veroorzaken, een 'vreemde' in huis.
Ze negeren onsquote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar alleen als iedereen mee doet
Hé Bambaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Bamba het volgende:
:w take That was geweldig
Greys, wat een lieverd is Beetle. ik heb het een beetje gevolgd de laatste week
Welke gek ligt daar nou op de grondquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Peukzoeker:
[ afbeelding ]
(als ie weg moet gil je maar)
Nee hoor, ik onthoud me van commentaar.quote:
Ja, maar zie jij een Beetle? Dus...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Niet omteen oftander Elies, maar je bungelt je vleeswaar zo wel op Beetle hoogte.
Opper doet mee, dus de rest ook maarquote:
Hij moet es naar de kapper joh!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn poes wat ik niet weet
Als jij de Beetle had gezien had je nu misschien geen pijnlijke tepel gehad.quote:
Inderdaad!quote:Ik kleur wel mooi bij het kleedje op de bank
Je vraagt het je af hequote:
Omfgquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vraagt het je af he
Ik dacht dat ik een sjekkie had gedraaid, maar kon het nergens meer vinden. Dus ik denk nu dat ik heul geen sjekkie had gedraaid
Elke SC moet er eentje hebben he?quote:
Ik kan prima lezen zonder brilquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Elies was een peuk kwijt, waarvan ze dįcht dat ze hem had, maar nooit meer gevonden.
En ze wilde niet dat Beetle hem eerder zou vinden
Maar even onder ons...
Ze had die peuk al lang opgerookt volgens mij, maar zij dacht van niet![]()
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen zonder bril
Maar dat ff wat anders hč; wat zijn ze leuk hč![]()
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveauquote:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).quote:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.. Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hé Bamba
How is life als bouwvakkert? Schiet het al een beetje op
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Allemaal even leuk.quote:
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Oeh! Tombo haar moeder heeft een heule goeie pomp daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed! Goed bezig Bamba, jonguh!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Bamba het volgende:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.
Ow, dat is ook goed nieuws! Dus hij is al weer helemaal gewend! Is ie al naar buiten geweest?quote:Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bed
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagen
Komt ook wel weer goed; mijn tetten kunnen wel wat hebben
Sinds wanneer ligt dat niveau op -255?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveau
Ze zei rood uitgeslagen, niet "lek, met bloed en diepe gaten"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Ik denk niet dat ik nog meer hoef af te vullen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Tombo haar moeder heeft een heule goeie pomp daarvoor.
Er zat een BH een bloeske en een shirtje tussen en er zijn géén gaatjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Ik doe wel goeie zaken met het vee van de F&F-ersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Slaap lekker, popjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen, ik heb mijn schoonheids dutje nodig
Weltrusten!
Whahahahahahaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Elies was een peuk kwijt, waarvan ze dįcht dat ze hem had, maar nooit meer gevonden.
En ze wilde niet dat Beetle hem eerder zou vinden
Maar even onder ons...
Ze had die peuk al lang opgerookt volgens mij, maar zij dacht van niet![]()
Maar ze dacht ook dat ze een sjekkie had gerold.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zei rood uitgeslagen, niet "lek, met bloed en diepe gaten"
Ah, de vereiste veiligheidsuitrusting.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog meer hoef af te vullen hoor
[..]
Er zat een BH een bloeske en een shirtje tussen en er zijn géén gaatjes
Jij hebt nogal lol om mijn leed vandaagquote:
Acherrum!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe wel goeie zaken met het vee van de F&F-ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Einddatum doen we maar niet, dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel goed! Goed bezig Bamba, jonguh!!!
Al een einddatum in gedachten?
[..]
Ow, dat is ook goed nieuws! Dus hij is al weer helemaal gewend! Is ie al naar buiten geweest?
Ze dįcht het niet alleen, ze dénkt het eigenlijk stiekem nog steedsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Cat22 het volgende:
Maar ze dacht ook dat ze een sjekkie had gerold.![]()
Ik was voorbereid!quote:Ah, de vereiste veiligheidsuitrusting.
Ik vond haar zo klein!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
En lieve foto's![]()
Bink staat altijd grappig op de foto,maar ze is ook grappig.
Toen jij haar 's ochtends tussen Gb en mij op bed gooide, deed ze ook zoooo grappig.
Compleet met raw rawwwwww geluiden erbij
Maar ik hou wel van jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt nogal lol om mijn leed vandaag
Ik zal eens iets bedenken voor als we de HHSA-meet hebben
Bink is echt maar een klein prulletjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond haar zo klein!Veel kleiner dan ik had gedacht!
Bink moest kotsen, de eerste keer dat ze me zagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond haar zo klein!Veel kleiner dan ik had gedacht!
Dank voor deze nuttige mededeling.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn spatiebalk dient ferm ende goed ingedrukt te worden....ff wennen, zo'n nieuwe lappert
Ja, ik denk....ik meld het ffquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige mededeling.![]()
Ik ga bedwaarts! Trust skatjes en denk aan jullie tepelhoedjes!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow Bink![]()
Wanneer wil je afspreken Greys? Wil je dan naar dat veldje in Zoetermeer?
Haha ik vond haar echt grappig. Zijn jachthonden. Ze ging ook steeds haar neus achterna..overal snuffelen.quote:
ik geloof dat ze niet eens meer bij het hek kan komen, er staan allemaal bosjes tegenaan zie ik op googlemapsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leukIk zal er woensdag a.s. even zelf heen rijden eerst om te checken of het hek hoog genoeg is enzo
En daarna laat ik het je weten! Wel als het droog is.
Ja, dat geklaag hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bewegend is ze nog leuker![]()
Wat een heerlijk beest Greys![]()
En arme Boor op het eind....mew, mew, mew
Caramela aka Beetle staat ook op die paginaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je kan je trouwens al inschrijven voor die dag Greys![]()
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-actueel.html#10
Gaat lekker dus, beterschap!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook zon!
En naast de keelpijn nu ook twee vreselijk ontstoken ogen
Ik ga straks even naar de apotheek voor calciumcitraat, in overleg met de diėtiste. Ik moet ook erg oppassen voor tekorten nu. Zit te wachten op telefoon van de bedrijfsarts, daar had ik om 9 uur een afspraak mee. Die heb ik vanmorgen om laten zetten in een telefonische afspraak maar tot nu toe heeft hij nog niet gebeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:08 schreef Oognip het volgende:
Jeetje nog steeds leegloop Rewimo? Zou je niet de dokter bellen voor een middel om het te laten stoppen? Duurt wel lang zo.
Nee, ik ben donderdag vrij, moet van hem morgen thuisblijven dus ik ga maandag weer aan de slag voor 80%. En dan vanaf half augustus 100% maar dan dus eerst op vakantie. Ik werkte sowieso 80% de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Huh, half augustus is nog 4 weken, zolang ben je toch niet al bij voorbaat ziek?
Breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij weet tenminste een cadeautje om te geven.
Ik ben altijd zolang aan het nadenken er over
Ik heb hem *net* besteld. Morgen binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
De mijnes is in september jarig en ik ben nu al bezig, want zelf komt hij niet verder dan "iets leuks voor in de woonkamer/op de vensterbank" of "een boek".
Ik zal hem het intertoysboek geven.
Gewoon kopen hoor Q!
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij weet tenminste een cadeautje om te geven.
Ik ben altijd zolang aan het nadenken er over
Like a boss Qutje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem *net* besteld. Morgen binnen.
Hij helemaal flippenJa, hallo, bitch niet.
Gefixed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeee Hara, moet jij niet de übertoerist uithangen daar?
Hoe was je eerste keer buitenland?
Ja lekker, leuk gef9okt daar9o, jaw9ohl!
quote:
ik h9oef t9och niet 24/87 weeeeeggquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeee Hara, moet jij niet de übertoerist uithangen daar?
Hoe was je eerste keer buitenland?
Ja lekker, leuk gefokt daaro, jawohl!
Tet is weer finequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb hoofdpijn]
Hara is het droog in duitsland?
Elies doet je tet nog pijn?
Kan wel wezen maar het wordt toch echt een tquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind taaltechnisch gezien gefixed veel mooier dan gefixt trouwens.
Gewoon het Engels voltooid deelwoord met ge ervoor, aangezien je toch het Engels ww vernederlandst.
Kegelbanen zekerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
ik las dat hier 9o9ok b9owling was dus ik dacht yeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh b9ooooowlen. bleken het twee mini baantjes te ijnmaar er is n9og midgetg9olf!!!
Kan wel wezen maar ik vind t gezeurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar het wordt toch echt een t
Hoe eng, ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind taaltechnisch gezien gefixed veel mooier dan gefixt trouwens.
Gewoon het Engels voltooid deelwoord met ge ervoor, aangezien je toch het Engels ww vernederlandst.
Schrijf dan gewoon fiksenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon,omdat ik fixen geen NL ww vind en het daarom ook niet NL wil vervoegen.
Het is een vernederlandst Engels ww, dus dat mag je dan ook best vernederlandst Engels vervoegen, fokschaap my ass
Duitschlandquote:
NEEEEEEEEE WANT DAT IS DAN WEER NEDERLANDSquote:
Hoooooo ik zit dr niet mee, jij welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Okee, maar dan zit je niet met het -ed gedoe
ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kegelbanen zeker
Midgetgolf roeliert, jawohl!
Ik constateer alleen dat het fout isquote:
Gefixtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee ik lieg.
Muis aims to please.
Ikke aim to be pleaset daarom waren we zo ene goeie match
Lelijk hoor!quote:
Ik vroeg het me net ook al afquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef Qwea het volgende:
Zou Beetle, Bink en Boor al hebben verscheurd?
Ja das gekke Henkie niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:06 schreef Nonneke het volgende:
de kat moet pillen, maar dies dus mooi spoorloos opeens
zou ik bij Q ook een pillenschietertje moeten gebruiken of zou ze ze zo uit mn hand eten ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das gekke Henkie niet?
Of Qwea.
Die komt ook kwijlend in de rij staan als dr pillen uitgedeeled worden!
Die vreet je hele arm dr bij op!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zou ik bij Q ook een pillenschietertje moeten gebruiken of zou ze ze zo uit mn hand eten ?
Gewoon die hele pot in 1 keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh beter geef ik ze allemaal aan Q, das een stuk makkelijker
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon die hele pot in 1 keer.
( neee niet je lief, die pot pillen).
Ben je daar ook weer vanaf!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das gekke Henkie niet?
Of Qwea.
Die komt ook kwijlend in de rij staan als dr pillen uitgedeeled worden!
Ik doe er gratis kunstjes bijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zou ik bij Q ook een pillenschietertje moeten gebruiken of zou ze ze zo uit mn hand eten ?
Ik ga jou vanavond een filmpje pmmen met Beetle met jouw balquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
n9ou, aldi!dat is het plan van vandaag h9o9or ik _(O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."t Is hier mooi weer. Nonneke, zullen wij ook nog wat pillen doneren? kan iemand die kunstjes dan filmen, zou leuk zijn. KoekPillenhappen met Q.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:20 schreef Pagan het volgende:
Goedemiddag!![]()
Spam alert!ja leuk ! ben benieuwd welke trucjes ze allemaal kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."t Is hier mooi weer. Nonneke, zullen wij ook nog wat pillen doneren? kan iemand die kunstjes dan filmen, zou leuk zijn. KoekPillenhappen met Q.![]()
hier valt de post net de deur in, thanks voor de superdierenleuke kaart ook
![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja leuk ! ben benieuwd welke trucjes ze allemaal kan![]()
hier valt de post net de deur in, thanks voor de superdierenleuke kaart ook
Toch die dementie dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan geloof ik niet meer SMS-sen en ik snap niet hoe het kan
Met Plumeau naar de DA voor de allerlaatste controle (hoop ik) en daarna ga ik eens technisch doen!
Ja dat is de leeftijdquote:
Ze zoeken wel altijd grotere vriendjes uit, ze zijn voor geen enkele hond bang zo te zienquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Zo Qut, als je nu nog stinkt dan weet ik t ook nie meer![]()
Twee regenbuien gehad in de pauze maar de hondjes hebben heerlijk gespeeld op de Griend
quote:* Uw bestelling is aanvaard
Deze e-mail bevestigt uw geplaatste bestelling bij Hi-Fi Corner BV.
Nee, dit was nog maar een kleintje hoor, die was maar iets groter dan Billy, ik vond t zo cute hoe Karel er onderdoor pieptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze zoeken wel altijd grotere vriendjes uit, ze zijn voor geen enkele hond bang zo te zien
Het lijkt altijd of Sjon van vreugde bokkesprongen maakt en huppelt, heel apartquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke aap.
Hijs de enige die leuk op de foto staat ook he
Baloe , wat een mooie fotoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, te rood ik weet het. Ik ben te lui om photoshop opnieuw op te starten
BoeBoe was flauw van die kutcamera en wilde eindelijk zijn koekjequote:
Chico geeft de tip : gewoon gaan liggen met je kop in je oksel , dan bokken ze vanzelf op met dat dingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
BoeBoe was flauw van die kutcamera en wilde eindelijk zijn koekje
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke aap.
Hijs de enige die leuk op de foto staat ook he
PICS!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
OMFG ik ga stuk hierIk heb indaha haar kaart gekregen
![]()
![]()
![]()
quote:
He he eindelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
OMFG ik ga stuk hierIk heb indaha haar kaart gekregen
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een volhouderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he , ondanks alle slaag , schoppen en scheldpartijen, en dan nog zo blij zijn, hoe dom ben je dan
![]()
Gelukkig geen gewonden gevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
Sjon is écht rete-fotogeniek![]()
Iedereen leeft nog hier!
Alleen het uiteinde van het losse internetsnoer niet meer, dat onder de bank lag en waarvan Tombo gister nog zei dat ik het op moest ruimen voor vandaag![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Greys kutje
![]()
Maar ze leven nog![]()
Waren ze stil toen je thuis kwam?
Mike pakt dat kaartje : OOH HA-HA-HA-HA-HA HOOR!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
PICS!
EN IK HEB VERDOMME OOK NOG EEN FILMPJE VAN JE TEGOED, LUIE AAP!
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja verdomme Greys, had die man nou gewoon ff gevraagd of ie ff had willen kijken![]()
Had ze geblaft of niet?
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico geeft de tip : gewoon gaan liggen met je kop in je oksel , dan bokken ze vanzelf op met dat ding
Het is echt een voorbeeldig hondjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel toen hij voor het raam tegen haar ging staan praten ja, toen blafte ze terug
Maar weet niet of ze geblaft heeft toen er niemand was. Denk het niet hoor, 's nachts blaft ze ook niet.
Heb je dat voer al gevonden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
Ja
Nu alleen nog even leren dat ze met haar snavel uit de kattenbak moet blijven en niet aan snoeren mag zitten![]()
Ik mag donderdag trouwens thuis blijvenWant de baas is toch met vakantie. Dus ik ben de hele verdere week tot dinsdag bij de monsters. Mooi even oefenen met alles!
Spannendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je pakketje is trouwens onderweg staat er bij track&trace
Nee hoor, ik heb net ook 45 min gereden om met iemand te wandelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik ga misschien vanavond al wel even naar dat veldje rijden om het zelf te checken en daarna spreken we even af! Vind je het echt niet erg om zo'n eind te rijden daarvoor?
Er zit een McDo in de buurt trouwens, dus we vermaken ons na afloop ook wel
Snoer was idd mijn eigen schuld, ben er ook niet boos om geworden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, of je zorgt gewoon dat ze niet bij de dingen kan waar ze niet aan mag, tis een pup nog he
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea, ik zeg het nog een keer, NIET ALTIJD ALLES OP JE KUT SMEREN!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea, ik zeg het nog een keer, NIET ALTIJD ALLES OP JE KUT SMEREN!
Nope, maar daar zou ik morgen een rondje voor gaan makenquote:
Ja als je erbij bent moet je het haar afleren, maar ze is nog te jong en ze is er nog te kort om het ook al te snappen als je er niet bent, dus dan zou ik dingen als snoeren en zo buiten haar bereik houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Snoer was idd mijn eigen schuld, ben er ook niet boos om geworden.
En ik zeg dat ik het haar moet afleren, dat klopt toch?Want ik ga het niet blijven weghalen
Maar dat ze het nu nog doet is idd logisch!
Die kattenbak ga ik niet verplaatsen trouwens, dat moet ze gewoon leren. Kan de kattenbak nergens zetten waar de hond niet bij kan en de kat wel, dus dat moet gewoon daar. Even een paar keer betrappen
quote:
Yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Plumeau >> DA >> def goedgekeurd; hoeven niet meer terug
Sterkte! En je sms kwam aanquote:Ik ben verrot. Krijgen we vandaag nog visite ook. Tot morgen
joequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, maar daar zou ik morgen een rondje voor gaan maken
Dan ga ik verderop ff naar de grote Intratuin in Zoetermeer en naar de Dobey in Bergschenhoek enzo, even kijken wat ze allemaal hebben en e.e.a. uitproberen!
Als ze het nergens hebben gil ik!
Nou, neem deze van me aan NIET ALLES WAARBIJ HET NIET OP DE VERPAKKING STAAT KUN JE WEL OP JE KUT SMEREN!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]Hey, wasn't me. Staat achterop de verpakking
Yeah voor Plumeauquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Leven ze nog, Greys![]()
Party-time
Mijn peuk nog gevonden??
Plumeau >> DA >> def goedgekeurd; hoeven niet meer terug
Ik ben verrot. Krijgen we vandaag nog visite ook. Tot morgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, neem deze van me aan NIET ALLES WAARBIJ HET NIET OP DE VERPAKKING STAAT KUN JE WEL OP JE KUT SMEREN!
Capice?
Dan ligt ie vet lekker, die bank van jequote:
Ok danquote:
Tell me something newquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan ligt ie vet lekker, die bank van je
Ik ben niet ziek hoor, alleen ontzettend moe en luiquote:
We hebben gisteravond alle losse dingetjes (flesjes nagellak die onder/tussen de tafel staan enzo) weggeborgen. Alles waar ze maar mee aan de sleep zou kunnen gaan. Alle losse frummels. En alle snoeren. Behįlve... de ene die nog onder de bank lag waar we het nou net nog over gehad haddenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als je erbij bent moet je het haar afleren, maar ze is nog te jong en ze is er nog te kort om het ook al te snappen als je er niet bent, dus dan zou ik dingen als snoeren en zo buiten haar bereik houden![]()
Mjah, het kįn wel, maar ik wil liever alles voor Boor bij het oude laten, om hem geen stress te bezorgen (waardoor hij misschien weer blaasgruis krijgt en/of naast de bak gaat plassen, wat hij bij de vorige eigenaars dus deed).quote:Kan de kattenbak niet als je weg bent desnoods op de eettafel met een krant eronder of zo?
Gewoon tot je weet dat ze dr vanaf blijft?
Als je wilt, kan ik je vanavond alsnog wel een peuk komen brengen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, en Beetle ruikt niet alsof hij gerookt heeft
[..]
Yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
[..]
Sterkte! En je sms kwam aan
Dat is ook een symptoom van ziekte , van de luierittus en het is zeer besmettelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor, alleen ontzettend moe en lui
Maar įls ik nog ziek word, dan heb ik deze vast binnen
Je komt maar hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik je vanavond alsnog wel een peuk komen brengen hoor
Lekker een hele week vrij jij! Mjammie
In hoeverre moet je er verstand van hebben? Ik bedoel: heb je specifieke vragen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
Mike heeft zijn contract binnen. Iemand hier die daar verstand van heeft?
Overigens staat er "gewoon" 2100 euro in, en 20 vakantie dagen
edit : 2100 en dus niet het bedrag wat Mike heeft aangegeven.
Ml-etje even PMen, die weet dat soort dingen wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
Vakantiedagen worden die bepaald in je CAO? En als er geen CAO is in die sector?
Dan is het aan de werkgever en werknemer om daar iets over af te sprekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
Vakantiedagen worden die bepaald in je CAO? En als er geen CAO is in die sector?
Ow ja, dįtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
Ml-etje even PMen, die weet dat soort dingen wel goed
Nou dan voor jou ook beterschapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Als er geen CAO is heb je recht op het wettelijk minimum.
Zoals ik heb![]()
Indaha, ik was net de ha aan het bellen, kan straks zalf ophalen bij apotheek
Ik snap deze niet :quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In hoeverre moet je er verstand van hebben? Ik bedoel: heb je specifieke vragen dan?
Niet dat ik er verstand van heb, maar als het goed is staat er gewoon in wat er is afgesproken. En zo niet: ongetekend retour met een gezellige opmerking erbij
quote:7.3 De werkgever kan van de werknemer verlangen in bijzondere gevallen over¬werk te verrich¬ten. De vergoeding voor het verrichten van over¬werk wordt geacht in het salaris te zijn begre¬pen
Ow, da's erg. Enkeltje ziektewet dan maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef indaha het volgende:
Dat is ook een symptoom van ziekte , van de luierittus en het is zeer besmettelijk
Kweenie. Ik denk niet dat ze er super enthousiast van wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
Je komt maar hoor![]()
Ik wil ook wel naar jou toe komen, maar ik denk niet dat je kitties het hondengezelschap zullen waarderen![]()
Het nummer voor de berichtenservice stond er twee keer in en dat gaf een conflictjequote:En je smsgebeuren doet het dus weer! Waar lag het nou aan?
25 kreeg MM makkelijk opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
20 vakantie dagen zijn dr nog teveel hoor, niet op te krijgen
Als de baas wil dat ie overwerkt, dan moet ie overwerken, maar hij krijgt daar niet extra voor betaaldquote:
Nee, maar toen ik net thuis was nam ze een hapje korrelsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys, had ze nu wel de kattenbak overhoop gehaald dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |