Dus je komt niet op de Hollandsche Hits Sing Along Meetquote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
De laatste weken zou ik willen dat ik es 3 uur nutteloos kon internetten.
Ik heb pas net de stofzuigert opgeruimd en de was aangezet.![]()
Na septembert heb ik het weer een stuk rustiger gelukkig.
En, hapten die wel?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Nonneke het volgende:
en ymme bijna, maarja die kwam maar nooit
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je komt niet op de Hollandsche Hits Sing Along Meet
Ik zit er momenteel ff midden in idd.quote:
Daar maak ik uiteraard wel een gaatje voor vrijquote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je komt niet op de Hollandsche Hits Sing Along Meet
Nee, dat zeg je niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel ff midden in idd.
Werk gaat vanaf volgende week naar 4 weken fulltime, iedereen is jarig momenteel, feestje hier, BBQ daar, herinrichting tuin en daarnaast een huis met 5 katten die nogal haren![]()
LAAT ME MET RUST!!!!
Maar dat zeg je niet he?
wowquote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bummerrrrrrrr!
Ik heb Zwab en zn steigermeisje gemeet
Nope, valt me tegenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
En vertelt er nu NIEMAND hoe de meet met B, B & B en entourage was?
Jaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Het was gezellig ladies![]()
Wat sloofde Beetle zich uit
Hij is zooooooooooo moe nu.
Sawyer gromde naar mequote:
Dat doe je beter dan ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, als beloning mag ik in september anderhalve week flaneren op Corfu
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Je kunt gewoon boeken he?quote:
Moment; ben ff bezig mijn tepel weer op de goede plek te plakken. Als dat klaar is, zal ik verhalen vertellenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
En vertelt er nu NIEMAND hoe de meet met B, B & B en entourage was?
Ach, je had Yoko de eerste tijd moeten horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sawyer gromde naar me
Maar echt! Niet levende kuikens natuurlijk, maar toch is het nu gek
Herstel, ik upload het balfilmpje en dan gaat ie ter controle op de pm en misschien komt ie daarna hierquote:
*wacht op PM*quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Herstel, ik upload het balfilmpje en dan gaat ie ter controle op de pm en misschien komt ie daarna hier
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moment; ben ff bezig mijn tepel weer op de goede plek te plakken. Als dat klaar is, zal ik verhalen vertellen
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En speciaal voor Hara Beetle en Bal gefilmd
En voor Elies dopen we haar om tot Teetle
Begin maar vast te vertellen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moment; ben ff bezig mijn tepel weer op de goede plek te plakken. Als dat klaar is, zal ik verhalen vertellen
Die zal wel lekker slapen, denk ik zomaarquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
ik h9oud van je. sla de link aub 9op 9odat ik v9olgende week gelijk kan kijken!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En speciaal voor Hara Beetle en Bal gefilmd
En voor Elies dopen we haar om tot Teetle
Neej, ik ga weer dingen doen met minder mobiele mensen.quote:
Staat dat ook op film?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Elies heeft (ons) een belangrijke les geleerd:
Nooit het speelgoed waar Beetle in moet/mag happen tegen je tiet houden, want dan kon er nog wel eens een tandje op de verkeerde plek terecht komen.
Nou!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zal wel lekker slapen, denk ik zomaar
En toch he... we deden ontzettend ons best om rustig te zijn, maar het hielp niet
Een tandjequote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Elies heeft (ons) een belangrijke les geleerd:
Nooit het speelgoed waar Beetle in moet/mag happen tegen je tiet houden, want dan kon er nog wel eens een tandje op de verkeerde plek terecht komen.
Zuinig zijn op de afdruk voor als het kind ooit een kunstgebitje nodig heeft.quote:
Bummer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Kun je niet een buurvrouw vragen om halverwege een blik te werpen door het raam?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben zó strontzenuwachtig voor morgen
Dan ga ik haar toch maar alleen laten (5,5 uur dus) met Bink en Boor.
Want als ik haar morgen mee naar het werk neem, dan moet ze donderdag alsnog alleen blijven.
En ze moet het toch leren.
Maar ik ben zo bang dat ze Bink en Boor ineens aan stukken scheurt uit verveling dan ofzo
Gaat niet gebeuren. Die twee laten zich écht niet opeten hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben zó strontzenuwachtig voor morgen
Dan ga ik haar toch maar alleen laten (5,5 uur dus) met Bink en Boor.
Want als ik haar morgen mee naar het werk neem, dan moet ze donderdag alsnog alleen blijven.
En ze moet het toch leren.
Maar ik ben zo bang dat ze Bink en Boor ineens aan stukken scheurt uit verveling dan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |