oh die heb ik wel eens gezien geloof ik, is dat bij dat strand ?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Nicolette was op een festival, Kazantip, dat duurt gewoon 5 weken, ik vond het wel lachen
Die chick kan zuipen
nope zelfs dan nietquote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Das heul niet Slam FM, das die Neerlandse feestzender die echt alleen maar leuk is als je heel erg stoned bent
quote:Een videoclipzender met 24 uur per dag, 7 dagen per week de nieuwste en populairste videoclips. Interactie met de kijker staat centraal. SLAM!TV richt zich op alle jongeren tussen de 13 en 34 jaar. Samen met radio, tv, online en evenementen heeft SLAM!FM tot doel uit te groeien tot het multimedia jongerenplatform van Nederland. Kanaalnummer digitaal: 608
Leuk dat jullie spontaan ff langs gewieberd zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis. B, B & B zijn kjoet![]()
![]()
G&S trouwens ook hoorow, en T natuurlijk ook
+ 1.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie spontaan ff langs gewieberd zijn.![]()
Dan baal ik wel es dat ik altijd bij iedereen minimaal 2 uur rijden vandaan woon
Ja, foto's?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis. B, B & B zijn kjoet![]()
![]()
G&S trouwens ook hoorow, en T natuurlijk ook
jippiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou klinkt goed Non![]()
Jij valt in de doelgroep, ik mag nie![]()
Kan ik me voorstellen. On the other hand: ik zit wel eens regelmatig zomaar 3 uur nutteloos achter mijn pc te klikken. In die tijd kan ik al bij jou aan mijn tweede bak koffie zitten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk dat jullie spontaan ff langs gewieberd zijn.![]()
Dan baal ik wel es dat ik altijd bij iedereen minimaal 2 uur rijden vandaan woon
nee ik besta alleen onlinequote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb meer Fokkers op meetafstand wonen dan me lief is![]()
Non, heb jij al es mensen gemeet eigenlijk?
Of besta je gewoon niet?
De laatste weken zou ik willen dat ik es 3 uur nutteloos kon internetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. On the other hand: ik zit wel eens regelmatig zomaar 3 uur nutteloos achter mijn pc te klikken. In die tijd kan ik al bij jou aan mijn tweede bak koffie zitten.
Het is ook een kwestie van gewoon gáán
Drukke zomer voor de boeg?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De laatste weken zou ik willen dat ik es 3 uur nutteloos kon internetten.
Ik heb pas net de stofzuigert opgeruimd en de was aangezet.![]()
Na septembert heb ik het weer een stuk rustiger gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |