Haha ik vond haar echt grappig. Zijn jachthonden. Ze ging ook steeds haar neus achterna..overal snuffelen.quote:
ik geloof dat ze niet eens meer bij het hek kan komen, er staan allemaal bosjes tegenaan zie ik op googlemapsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leukIk zal er woensdag a.s. even zelf heen rijden eerst om te checken of het hek hoog genoeg is enzo
En daarna laat ik het je weten! Wel als het droog is.
Ja, dat geklaag hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bewegend is ze nog leuker![]()
Wat een heerlijk beest Greys![]()
En arme Boor op het eind....mew, mew, mew
Caramela aka Beetle staat ook op die paginaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je kan je trouwens al inschrijven voor die dag Greys![]()
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-actueel.html#10
Gaat lekker dus, beterschap!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook zon!
En naast de keelpijn nu ook twee vreselijk ontstoken ogen
Ik ga straks even naar de apotheek voor calciumcitraat, in overleg met de diëtiste. Ik moet ook erg oppassen voor tekorten nu. Zit te wachten op telefoon van de bedrijfsarts, daar had ik om 9 uur een afspraak mee. Die heb ik vanmorgen om laten zetten in een telefonische afspraak maar tot nu toe heeft hij nog niet gebeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:08 schreef Oognip het volgende:
Jeetje nog steeds leegloop Rewimo? Zou je niet de dokter bellen voor een middel om het te laten stoppen? Duurt wel lang zo.
Nee, ik ben donderdag vrij, moet van hem morgen thuisblijven dus ik ga maandag weer aan de slag voor 80%. En dan vanaf half augustus 100% maar dan dus eerst op vakantie. Ik werkte sowieso 80% de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Huh, half augustus is nog 4 weken, zolang ben je toch niet al bij voorbaat ziek?
Breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij weet tenminste een cadeautje om te geven.
Ik ben altijd zolang aan het nadenken er over
Ik heb hem *net* besteld. Morgen binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
De mijnes is in september jarig en ik ben nu al bezig, want zelf komt hij niet verder dan "iets leuks voor in de woonkamer/op de vensterbank" of "een boek".
Ik zal hem het intertoysboek geven.
Gewoon kopen hoor Q!
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij weet tenminste een cadeautje om te geven.
Ik ben altijd zolang aan het nadenken er over
Like a boss Qutje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem *net* besteld. Morgen binnen.
Hij helemaal flippenJa, hallo, bitch niet.
Gefixed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeee Hara, moet jij niet de übertoerist uithangen daar?
Hoe was je eerste keer buitenland?
Ja lekker, leuk gef9okt daar9o, jaw9ohl!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |