Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williamsquote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar maak ik uiteraard wel een gaatje voor vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williams
Das niet liefquote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef Qwea het volgende:
Ik had : Waar Beetle, Bink en Boor aan stukken trektbitch.
Ik wil mijn lapo = TS terug
En toch he....waren we best heul goedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williams
Kunnen we dat niet gewoon weer afspreken hiero?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das niet lief
En dat wil ik ook wel eigenlijk
Jézus.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Denken jullie serieus niet dat het fout gaat?
Ik ben bv ook bang dat ze tegen de deur naar de gang aan gaat beuken en dan door het vrij zwakke glas-in-lood gaat en dan dus in het glas valt enzo
Ik zie ineens overal spoken
Nee, dat gaat goed johquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben bv ook bang dat ze tegen de deur naar de gang aan gaat beuken en dan door het vrij zwakke glas-in-lood gaat en dan dus in het glas valt enzo
Ik vind van wel, maar alleen als iedereen mee doetquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon weer afspreken hiero?lapo = TS
Greysquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Vandaag was ze iets minder voorbeeldigquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, denk niet dat zo'n voorbeeldig beest als Beetle lastig gaat doen.
Komt wel goed
Elies haar eigen schuldquote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag was ze iets minder voorbeeldig
Uit de tuin ontsnapt en over de weg gerend en Elies in haar tiet gebeten (maar dat ging echt per ongeluk omdat speelgoed-tegen-tiet).
Ik heb ff een onzeker momentje![]()
Ontsnapt omdat het hek open stond telt niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit de tuin ontsnapt en over de weg gerend en Elies in haar tiet gebeten (maar dat ging echt per ongeluk omdat speelgoed-tegen-tiet).
Die tit-bite was een vergissinkje; ik had ook kunnen zorgen dat mijn tits uit de buurt waren (hoewel; hele opgave). En na het hekje kwam ie toch gewoon keihard op je afhollen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
ik ie geen pi's, is dee p9ost serieus?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
J9quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik ie geen pi's, is dee p9ost serieus?
quote:
Gaan we lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Cat22 het volgende:
En die tiet van Elies, da's vast haar eigen schuld.
Ow goffer, ik moet mijn bed nog opmaken.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, ik heb nieuw wasmiddel en dat ruikt zo goddelijk.![]()
Je zou haast je beddegoed er weer afhalen en het er met deze nog een keer wassen
je d9oet het f9out. bij de 9ooooooooooooo krijg je gratis een negen, en als je 9op de negen drukt krijg je niets.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Gaan we lekker
Een klein beetje mededogen voor iemand met hondentandjes in haar tiet zou wel op haar plaats zijn
Waar zijn de empatische F&F-ers als je ze nodig hebt
Welke, welkequote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, ik heb nieuw wasmiddel en dat ruikt zo goddelijk.![]()
Je zou haast je beddegoed er weer afhalen en het er met deze nog een keer wassen
O9h, sho9o9tquote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
je d9oet het f9out. bij de 9ooooooooooooo krijg je gratis een negen, en als je 9op de negen drukt krijg je niets.
Welk wasmiddelt?quote:
Die kleine flesjes van Ariel, die op 15 graden ook schoon ende frips wassen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welke, welke
Wij moeten ook nieuwe en ik heb gék op goddelijk wasmiddel
Nee idd.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken: Beetle kan morgen de tuin niet in, want deuren dicht en er zijn geen tieten in de buurt. Dan kan er toch niks fout gaan?
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank jeDoe ik eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de andere.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is ze 's nachts al eens door het glas gesprongen? Heeft ze 's nachts Bink en Boor al eens opgevroten? Nopequote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Nee idd.
Maar echt stom, ineens ben ik echt bang dat ze door het glas in lood zal gaan of Bink en Boor gaat terroriseren. Uit vervelend. Omdat ze best lang alleen is
Maar goed, we moeten er idd doorheen.
Als ik haar nu meesleep moet ze volgende week toch een paar uur alleen.
Maar ik vind 5,5 uur ineens zo lang klinkenbij Bink nooit een probleem mee gehad.
Whoehoeoeoequote:
Pesies. relativeeeeeeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ze 's nachts al eens door het glas gesprongen? Heeft ze 's nachts Bink en Boor al eens opgevroten? Nope
Komt goed
Ik denk dat dat juist meer opschudding zal veroorzaken, een 'vreemde' in huis.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kan je niet vragen of je buren ff willen checken na 2 uur ofzo. Of zijn die ook weg overdag.
Door het raam spieken ofzo bedoelde ikquote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist meer opschudding zal veroorzaken, een 'vreemde' in huis.
Ze negeren onsquote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar alleen als iedereen mee doet
Hé Bambaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Bamba het volgende:
:w take That was geweldig
Greys, wat een lieverd is Beetle. ik heb het een beetje gevolgd de laatste week
Welke gek ligt daar nou op de grondquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Peukzoeker:
[ afbeelding ]
(als ie weg moet gil je maar)
Nee hoor, ik onthoud me van commentaar.quote:
Ja, maar zie jij een Beetle? Dus...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Niet omteen oftander Elies, maar je bungelt je vleeswaar zo wel op Beetle hoogte.
Opper doet mee, dus de rest ook maarquote:
Hij moet es naar de kapper joh!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn poes wat ik niet weet
Als jij de Beetle had gezien had je nu misschien geen pijnlijke tepel gehad.quote:
Inderdaad!quote:Ik kleur wel mooi bij het kleedje op de bank
Je vraagt het je af hequote:
Omfgquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vraagt het je af he
Ik dacht dat ik een sjekkie had gedraaid, maar kon het nergens meer vinden. Dus ik denk nu dat ik heul geen sjekkie had gedraaid
Elke SC moet er eentje hebben he?quote:
Ik kan prima lezen zonder brilquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Elies was een peuk kwijt, waarvan ze dácht dat ze hem had, maar nooit meer gevonden.
En ze wilde niet dat Beetle hem eerder zou vinden
Maar even onder ons...
Ze had die peuk al lang opgerookt volgens mij, maar zij dacht van niet![]()
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen zonder bril
Maar dat ff wat anders hè; wat zijn ze leuk hè![]()
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveauquote:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).quote:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.. Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hé Bamba
How is life als bouwvakkert? Schiet het al een beetje op
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Allemaal even leuk.quote:
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
D'r linker en d'r rechter (die rechter moet ze weer ff het vulventieltje van laten vernieuwen).
Oeh! Tombo haar moeder heeft een heule goeie pomp daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed! Goed bezig Bamba, jonguh!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Bamba het volgende:
De woonkamer is nu ook klaar, maar er moet helaas nog veel gebeuren.
Ow, dat is ook goed nieuws! Dus hij is al weer helemaal gewend! Is ie al naar buiten geweest?quote:Gizmo is stukken liever voor me trouwens! Heeft vanmiddag zelfs anderhalf uur tegen me aangelegen in bed
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan, maar is wat rood uitgeslagen
Komt ook wel weer goed; mijn tetten kunnen wel wat hebben
Sinds wanneer ligt dat niveau op -255?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik breng de gemiddelde leeftijd hier in elk geval nog een beetje op een acceptabel niveau
Ze zei rood uitgeslagen, niet "lek, met bloed en diepe gaten"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Ik denk niet dat ik nog meer hoef af te vullen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Tombo haar moeder heeft een heule goeie pomp daarvoor.
Er zat een BH een bloeske en een shirtje tussen en er zijn géén gaatjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Niet doorgebeten hoop ik, want anders kun je een dokter nog laten glimlachen wals je voor je AB moet.Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Ik doe wel goeie zaken met het vee van de F&F-ersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Tetanus zal wel op orde zijn denk ik, na je meet met Gizmo.
Slaap lekker, popjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen, ik heb mijn schoonheids dutje nodig
Weltrusten!
Whahahahahahaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Elies was een peuk kwijt, waarvan ze dácht dat ze hem had, maar nooit meer gevonden.
En ze wilde niet dat Beetle hem eerder zou vinden
Maar even onder ons...
Ze had die peuk al lang opgerookt volgens mij, maar zij dacht van niet![]()
Maar ze dacht ook dat ze een sjekkie had gerold.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zei rood uitgeslagen, niet "lek, met bloed en diepe gaten"
Ah, de vereiste veiligheidsuitrusting.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog meer hoef af te vullen hoor
[..]
Er zat een BH een bloeske en een shirtje tussen en er zijn géén gaatjes
Jij hebt nogal lol om mijn leed vandaagquote:
Acherrum!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe wel goeie zaken met het vee van de F&F-ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Einddatum doen we maar niet, dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel goed! Goed bezig Bamba, jonguh!!!
Al een einddatum in gedachten?
[..]
Ow, dat is ook goed nieuws! Dus hij is al weer helemaal gewend! Is ie al naar buiten geweest?
Ze dácht het niet alleen, ze dénkt het eigenlijk stiekem nog steedsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Cat22 het volgende:
Maar ze dacht ook dat ze een sjekkie had gerold.![]()
Ik was voorbereid!quote:Ah, de vereiste veiligheidsuitrusting.
Ik vond haar zo klein!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
En lieve foto's![]()
Bink staat altijd grappig op de foto,maar ze is ook grappig.
Toen jij haar 's ochtends tussen Gb en mij op bed gooide, deed ze ook zoooo grappig.
Compleet met raw rawwwwww geluiden erbij
Maar ik hou wel van jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt nogal lol om mijn leed vandaag
Ik zal eens iets bedenken voor als we de HHSA-meet hebben
Bink is echt maar een klein prulletjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond haar zo klein!Veel kleiner dan ik had gedacht!
Bink moest kotsen, de eerste keer dat ze me zagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond haar zo klein!Veel kleiner dan ik had gedacht!
Dank voor deze nuttige mededeling.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn spatiebalk dient ferm ende goed ingedrukt te worden....ff wennen, zo'n nieuwe lappert
Ja, ik denk....ik meld het ffquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige mededeling.![]()
Ik ga bedwaarts! Trust skatjes en denk aan jullie tepelhoedjes!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow Bink![]()
Wanneer wil je afspreken Greys? Wil je dan naar dat veldje in Zoetermeer?
Haha ik vond haar echt grappig. Zijn jachthonden. Ze ging ook steeds haar neus achterna..overal snuffelen.quote:
ik geloof dat ze niet eens meer bij het hek kan komen, er staan allemaal bosjes tegenaan zie ik op googlemapsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leukIk zal er woensdag a.s. even zelf heen rijden eerst om te checken of het hek hoog genoeg is enzo
En daarna laat ik het je weten! Wel als het droog is.
Ja, dat geklaag hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bewegend is ze nog leuker![]()
Wat een heerlijk beest Greys![]()
En arme Boor op het eind....mew, mew, mew
Caramela aka Beetle staat ook op die paginaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je kan je trouwens al inschrijven voor die dag Greys![]()
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-actueel.html#10
Gaat lekker dus, beterschap!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook zon!
En naast de keelpijn nu ook twee vreselijk ontstoken ogen
Ik ga straks even naar de apotheek voor calciumcitraat, in overleg met de diëtiste. Ik moet ook erg oppassen voor tekorten nu. Zit te wachten op telefoon van de bedrijfsarts, daar had ik om 9 uur een afspraak mee. Die heb ik vanmorgen om laten zetten in een telefonische afspraak maar tot nu toe heeft hij nog niet gebeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:08 schreef Oognip het volgende:
Jeetje nog steeds leegloop Rewimo? Zou je niet de dokter bellen voor een middel om het te laten stoppen? Duurt wel lang zo.
Nee, ik ben donderdag vrij, moet van hem morgen thuisblijven dus ik ga maandag weer aan de slag voor 80%. En dan vanaf half augustus 100% maar dan dus eerst op vakantie. Ik werkte sowieso 80% de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Huh, half augustus is nog 4 weken, zolang ben je toch niet al bij voorbaat ziek?
Breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij weet tenminste een cadeautje om te geven.
Ik ben altijd zolang aan het nadenken er over
Ik heb hem *net* besteld. Morgen binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
De mijnes is in september jarig en ik ben nu al bezig, want zelf komt hij niet verder dan "iets leuks voor in de woonkamer/op de vensterbank" of "een boek".
Ik zal hem het intertoysboek geven.
Gewoon kopen hoor Q!
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij weet tenminste een cadeautje om te geven.
Ik ben altijd zolang aan het nadenken er over
Like a boss Qutje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem *net* besteld. Morgen binnen.
Hij helemaal flippenJa, hallo, bitch niet.
Gefixed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeee Hara, moet jij niet de übertoerist uithangen daar?
Hoe was je eerste keer buitenland?
Ja lekker, leuk gef9okt daar9o, jaw9ohl!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |