Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williamsquote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar maak ik uiteraard wel een gaatje voor vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williams
Das niet liefquote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef Qwea het volgende:
Ik had : Waar Beetle, Bink en Boor aan stukken trektbitch.
Ik wil mijn lapo = TS terug
En toch he....waren we best heul goedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou een duet zingen. Iets van Robbie Williams
Kunnen we dat niet gewoon weer afspreken hiero?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das niet lief
En dat wil ik ook wel eigenlijk
Jézus.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Denken jullie serieus niet dat het fout gaat?
Ik ben bv ook bang dat ze tegen de deur naar de gang aan gaat beuken en dan door het vrij zwakke glas-in-lood gaat en dan dus in het glas valt enzo
Ik zie ineens overal spoken
Nee, dat gaat goed johquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben bv ook bang dat ze tegen de deur naar de gang aan gaat beuken en dan door het vrij zwakke glas-in-lood gaat en dan dus in het glas valt enzo
Ik vind van wel, maar alleen als iedereen mee doetquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon weer afspreken hiero?lapo = TS
Greysquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Vandaag was ze iets minder voorbeeldigquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, denk niet dat zo'n voorbeeldig beest als Beetle lastig gaat doen.
Komt wel goed
Elies haar eigen schuldquote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag was ze iets minder voorbeeldig
Uit de tuin ontsnapt en over de weg gerend en Elies in haar tiet gebeten (maar dat ging echt per ongeluk omdat speelgoed-tegen-tiet).
Ik heb ff een onzeker momentje![]()
Ontsnapt omdat het hek open stond telt niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit de tuin ontsnapt en over de weg gerend en Elies in haar tiet gebeten (maar dat ging echt per ongeluk omdat speelgoed-tegen-tiet).
Die tit-bite was een vergissinkje; ik had ook kunnen zorgen dat mijn tits uit de buurt waren (hoewel; hele opgave). En na het hekje kwam ie toch gewoon keihard op je afhollen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
ik ie geen pi's, is dee p9ost serieus?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
J9quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik ie geen pi's, is dee p9ost serieus?
quote:
Gaan we lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Cat22 het volgende:
En die tiet van Elies, da's vast haar eigen schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |