ik h9oef t9och niet 24/87 weeeeeggquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeee Hara, moet jij niet de übertoerist uithangen daar?
Hoe was je eerste keer buitenland?
Ja lekker, leuk gefokt daaro, jawohl!
Tet is weer finequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb hoofdpijn]
Hara is het droog in duitsland?
Elies doet je tet nog pijn?
Kan wel wezen maar het wordt toch echt een tquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind taaltechnisch gezien gefixed veel mooier dan gefixt trouwens.
Gewoon het Engels voltooid deelwoord met ge ervoor, aangezien je toch het Engels ww vernederlandst.
Kegelbanen zekerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
ik las dat hier 9o9ok b9owling was dus ik dacht yeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh b9ooooowlen. bleken het twee mini baantjes te ijnmaar er is n9og midgetg9olf!!!
Kan wel wezen maar ik vind t gezeurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar het wordt toch echt een t
Hoe eng, ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind taaltechnisch gezien gefixed veel mooier dan gefixt trouwens.
Gewoon het Engels voltooid deelwoord met ge ervoor, aangezien je toch het Engels ww vernederlandst.
Schrijf dan gewoon fiksenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon,omdat ik fixen geen NL ww vind en het daarom ook niet NL wil vervoegen.
Het is een vernederlandst Engels ww, dus dat mag je dan ook best vernederlandst Engels vervoegen, fokschaap my ass
Duitschlandquote:
NEEEEEEEEE WANT DAT IS DAN WEER NEDERLANDSquote:
Hoooooo ik zit dr niet mee, jij welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Okee, maar dan zit je niet met het -ed gedoe
ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kegelbanen zeker
Midgetgolf roeliert, jawohl!
Ik constateer alleen dat het fout isquote:
Gefixtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee ik lieg.
Muis aims to please.
Ikke aim to be pleaset daarom waren we zo ene goeie match
Lelijk hoor!quote:
Ik vroeg het me net ook al afquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef Qwea het volgende:
Zou Beetle, Bink en Boor al hebben verscheurd?
Ja das gekke Henkie niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:06 schreef Nonneke het volgende:
de kat moet pillen, maar dies dus mooi spoorloos opeens
zou ik bij Q ook een pillenschietertje moeten gebruiken of zou ze ze zo uit mn hand eten ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das gekke Henkie niet?
Of Qwea.
Die komt ook kwijlend in de rij staan als dr pillen uitgedeeled worden!
Die vreet je hele arm dr bij op!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zou ik bij Q ook een pillenschietertje moeten gebruiken of zou ze ze zo uit mn hand eten ?
Gewoon die hele pot in 1 keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh beter geef ik ze allemaal aan Q, das een stuk makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |