Liever dit dan wat ik heb. Ik kan vreten wat ik wil maar ik ben nog steeds 69 kilo. Er komt ook geen gram bij.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, de titel is een beetje overdreven maar nu heb ik jullie attentie. Ter info, ik gebruik de term `volslank` omdat `dik` een onnodig denigrerende term is.
Maar wat het dus is, ik heb de pech dat ik op m'n eten moet letten wil ik niet dicht slibben. Gelukkig sport ik op het moment 5x per week en let ik best wel goed op wat ik eet, dus ben ik absoluut niet dik. Maar als ik niet sport en niet op m'n eten let, krijg ik binnen no-time een beginnend buikje.
Ik ben echt jaloers op degenen die elke dag frikandelbroodjes en chips stouwen zonder ooit aan te komen. Hoewel het wel goed voelt om gezond te eten, en het zal ook voor je hart e.d. wel beter zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik zuip ook 2-3x per week en eet ook broodjes kebab en friet. Maar ik moet wel uitkijken dat het niet teveel wordt.
Blijkbaar is het toch niet genoeg. Gewoon veel cruesli naar binnen werken, meestal haal ik daar al 1500-2500 kcal per dag mee, en dan niet eens m'n middageten meegerekendquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Liever dit dan wat ik heb. Ik kan vreten wat ik wil maar ik ben nog steeds 69 kilo. Er komt ook geen gram bij.
Dus je klacht is: "Ik eet veel en dat maakt me dik!"?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ey ik ben niet dik nu. Nu is geen probleem, en ik let wel op m'n eiwitten, hou koolhydraten beperkt en let op onverzadigde vetten. Maar ik ga niet als een bodybuilder daar naar leven, leven moet ook leuk zijn. Dus ik let er een beetje op. Maar stel ik eet een à 2 twee maanden alles wat chill is dan zie je dat.
Vlamtosti'squote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik krijg honger van dit topic!
[ afbeelding ]
Sws 1 ding meer dan als jou!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Ach, tenminste het enige waar je echt aanleg voor hebt.
Sorry, ik heb geen aanleg voor juist Nederlands..quote:
Arme meid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aanleg voor juist Nederlands..
Lief dat je medelijden heb, maar ik red me prima hoor!quote:
Goedzo!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Lief dat je medelijden heb, maar ik red me prima hoor!
Dankje! Ben blij dat ik even m'n hartje bij je kon luchten!quote:
Daar is Gary voor!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Dankje! Ben blij dat ik even m'n hartje bij je kon luchten!
Gelukkig zijn er nog jongens zoals jou!,,quote:
Ahw!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:00 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog jongens zoals jou!,,
Graag gedaan, ik deed het met plezier en heel veel liefde!quote:
Ik ook bij jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik deed het met plezier en heel veel liefde!
Pff, ik krijg het er warm van!quote:
Ik krijg vlinders in m'n buik van jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Pff, ik krijg het er warm van!
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Pff, ik krijg het er warm van!
Tja,quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik krijg vlinders in m'n buik van jou!
Wat een dame...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Tja,dat krijgen er wel meer..
Geeft niet, schat!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef life_is_hard het volgende:
Okee die zin klopt voor geen meter en typte ik zonder te denken.. SORRY
Dat dus. Zo lekker is 't nou ook weer niet toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef sanasoufi het volgende:
EN WAAROM ZOU JE IN VREDESNAAM DAGELIJKS FRIKADELBROODJES EN CHIPS WILLEN ETEN? Bleh....
Wraauuuw, nu maak je me echt gekquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En of!Ik wil lekker tegen je warme lichaam aankruipen!
Ik wist dat je het zou snappen!quote:Geeft niet, schat!
Een zin op puntje eindigenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Wraauuuw, nu maak je me echt gek![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je het zou snappen!![]()
(spannend dat iedereen mee kan lezen.....)
Hihihi, waar denk jij nu precies aan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Wraauuuw, nu maak je me echt gek![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je het zou snappen!![]()
(spannend dat iedereen mee kan lezen.....)
Aan jou heerlijke warme lichaam bovenop de mijne!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hihihi, waar denk jij nu precies aan?En ja, wij kunnen wel spannende dingen doen, hè?
Nou, ik heb liever jou bovenop!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Aan jou heerlijke warme lichaam bovenop de mijne!![]()
Wat vind je spannend?
Misschien slim om naar 'n ander topic te gaan..?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever jou bovenop!Je prachtige rondingen tegen me aan, wauw...
Ik vind het spannend als je een beetje stout doet, en jij?
Maar ik ben nu helemaal opgewonden door jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:29 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Misschien slim om naar 'n ander topic te gaan..?!Aan de andere kant als we door gaan krijgt TS misschien wel nog een tip om af te vallen!
Ook dat heb ik met liefde gedaan!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar ik ben nu helemaal opgewonden door jou!Waar zullen we heen gaan?
Wel lekker over mij dromen, hè?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:33 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Ook dat heb ik met liefde gedaan!Maar dit meisje gaat toch echt slapen, sorry dat ik je dit aan doe..
Dat is toch logisch na zo'n ervaring met jou!quote:
Ja tuurlijk, ik ga zo met een heerlijke ervaring naar bed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Dat is toch logisch na zo'n ervaring met jou!![]()
Denk je ook nog wel aan mij??.. (verder ben ik niet hopeloos hoor!
)
Ik kan het gewoon niet laten om nog 1 berichtje naar je te sturen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ga zo met een heerlijke ervaring naar bed!We spreken elkaar hopelijk later!
Welterusten schat!
Owh, jij bent zo lief!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet laten om nog 1 berichtje naar je te sturen!Ik vond het een onvergetelijke ervaring!
Slaap lekker, nachtzoen(tje)
Ik vind dat echt zo ontzettend leuk als mensen mij gewoon helemaal doorhebben via internet. Nou!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Ach, tenminste het enige waar je echt aanleg voor hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |