Leuk man, waar zijn jouw eiwittenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik antwoord alleen maar omdat IK BANG BEN en nu toch niet verder kunt leven.
6 sneetjes brood met mager beleg + 2 stuks fruit en wat groente en pasta per dag. Ben je verder iemand die van zoetigheid houd vervang dit door 1/2 waterijsjes per dag.
That's it.
EN WAAROM ZOU JE IN VREDESNAAM DAGELIJKS FRIKADELBROODJES EN CHIPS WILLEN ETEN? Bleh....ik doe zo nu en dan ook een vreetdag en dat vreet ik zoveel dat ik echt wekenlang geen trek meer heb in troep.
Suc6.
En op je 40ste een hartaanval krijgen. Tof man, dat je er niet dik van wordt prima maar het is wel ongezond.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef Toempf het volgende:
Mensen die sporten en opletten op wat ze etenwegrotten op de bank met een zak chips naast je FTW
Inderdaad of van die superdikke mensen die in de rij staan voor wat friet/patat dan denk ik: "Ga je echt je buik nog groter later worden?"quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef Shinji-Ono het volgende:
Ik heb geen last van dit probleem, maar vind het wel altijd zielig als ik van die dikkertjes patat zie eten.
Ja idd, daar kan ik me echt triest door voelen ookal heb ik niks met die mensen te maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Inderdaad of van die superdikke mensen die in de rij staan voor wat friet/patat dan denk ik: "Ga je echt je buik nog groter later worden?"
Wat is dat voor een bullshit. Noem het beestje gewoon bij de naam.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, de titel is een beetje overdreven maar nu heb ik jullie attentie. Ter info, ik gebruik de term `volslank` omdat `dik` een onnodig denigrerende term is.
Vandaar dus je naamquote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Magereheinus het volgende:
Helaas herkenbaar. Ik sport ook 5x in de week, niet omdat ik het leuk vind, maar om dun te blijven.
Vetcellen opgerekt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:14 schreef Ouqz het volgende:
Je vetcellen zijn opgerekt in je jeugd en nemen nu alle vetten direct op. Had je toen maar moeten bewegen. Nu ben je echt te laat.
Volgende x samen gaan en dan wel kopen?!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag bij de AH een frikandelbroodje met een 35% sticker genegeerd terwijl ik super honger had.
kebab zit te weinig vlees inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef KrokanteKrab het volgende:
Minder koolhydraten en meer vlees heb je nodig.
wat vraag je je af danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:00 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ik vraag me af, ik eet gewoon drie keer per dag.
's Ochtends een kom muesli met yoghurt.
s' Middags maak ik 4 tosti's of een heel stokbrood.
En 's avonds eet ik vaak 3 porties.
Maar ik weeg 66 kilo
Je weet heus wel wat hij zich afvraagt, dus gedraag je niet zo kritisch.quote:
een sandwichquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:32 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat hij zich afvraagt, dus gedraag je niet zo kritisch.
Voor straf moet je nu een sandwich voor me maken. Met kaas en tomaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |