Ja maar ongezonde shit is fucking lekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wees blij dat je zo intensief met je gezondheid bezig bent.
In de vakantie 2x per week, buiten de vakantie soms wel 4x en bij uitzondering 5quote:
Klopt, maar ik had liever aanleg om dik te worden, dat ik al het lekkere iets meer liet staan, dan als ik dun bleef, maar zo ongezond leefde als een varken.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar ongezonde shit is fucking lekker.
Je had hem gerust mogen eten als je maar binnen je kilocalorieën-aantal bleef.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag bij de AH een frikandelbroodje met een 35% sticker genegeerd terwijl ik super honger had.
Heldquote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag bij de AH een frikandelbroodje met een 35% sticker genegeerd terwijl ik super honger had.
80 minutenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
Hoeveel minuten doe je per trainingssessie?
Als je zoveel sport moet je ook meer eten he! Misschien eet je wel te weinig.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
80 minuten
200kg deadlift
180kg squat
300 pushups
altijd shake jwt
Nee, ik squash, doe krachttraining, loop hard en ga op de crosstrainer. En als het voetbalseizoen start voetbal ik ook weer 2x in de week daarbij.
Ja ey ik ben niet dik nuquote:Op maandag 18 juli 2011 21:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je zoveel sport moet je ook meer eten he! Misschien eet je wel te weinig.
Serieus, als ik zoveel zou sporten als jij zou ik alles kunnen eten wat ik wilde.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ey ik ben niet dik nu. Nu is geen probleem, en ik let wel op m'n eiwitten, hou koolhydraten beperkt en let op onverzadigde vetten. Maar ik ga niet als een bodybuilder daar naar leven, leven moet ook leuk zijn. Dus ik let er een beetje op. Maar stel ik eet een à 2 twee maanden alles wat chill is dan zie je dat.
ik antwoord alleen maar omdat IK BANG BEN en nu toch niet verder kunt leven.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, de titel is een beetje overdreven maar nu heb ik jullie attentie. Ter info, ik gebruik de term `volslank` omdat `dik` een onnodig denigrerende term is.
Maar wat het dus is, ik heb de pech dat ik op m'n eten moet letten wil ik niet dicht slibben. Gelukkig sport ik op het moment 5x per week en let ik best wel goed op wat ik eet, dus ben ik absoluut niet dik. Maar als ik niet sport en niet op m'n eten let, krijg ik binnen no-time een beginnend buikje.
Ik ben echt jaloers op degenen die elke dag frikandelbroodjes en chips stouwen zonder ooit aan te komen. Hoewel het wel goed voelt om gezond te eten, en het zal ook voor je hart e.d. wel beter zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik zuip ook 2-3x per week en eet ook broodjes kebab en friet. Maar ik moet wel uitkijken dat het niet teveel wordt.
Ik zou dagelijks wel een baal chips op willen eten ja. Wie niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik antwoord alleen maar omdat IK BANG BEN en nu toch niet verder kunt leven.
6 sneetjes brood met mager beleg + 2 stuks fruit en wat groente en pasta per dag. Ben je verder iemand die van zoetigheid houd vervang dit door 1/2 waterijsjes per dag.
That's it.
EN WAAROM ZOU JE IN VREDESNAAM DAGELIJKS FRIKADELBROODJES EN CHIPS WILLEN ETEN? Bleh....ik doe zo nu en dan ook een vreetdag en dat vreet ik zoveel dat ik echt wekenlang geen trek meer heb in troep.
Suc6.
Als school begint dan doe ik maar 4x per week, 1x voetbaltraining, 1x voetbalwedstrijd, 1x squashen en 1x cardio, zoiets. En ik eet ook wel ongezonde shit, maar wel met mate.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Serieus, als ik zoveel zou sporten als jij zou ik alles kunnen eten wat ik wilde.
Goede klacht dan man. Sterkte.
Leuk man, waar zijn jouw eiwittenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik antwoord alleen maar omdat IK BANG BEN en nu toch niet verder kunt leven.
6 sneetjes brood met mager beleg + 2 stuks fruit en wat groente en pasta per dag. Ben je verder iemand die van zoetigheid houd vervang dit door 1/2 waterijsjes per dag.
That's it.
EN WAAROM ZOU JE IN VREDESNAAM DAGELIJKS FRIKADELBROODJES EN CHIPS WILLEN ETEN? Bleh....ik doe zo nu en dan ook een vreetdag en dat vreet ik zoveel dat ik echt wekenlang geen trek meer heb in troep.
Suc6.
En op je 40ste een hartaanval krijgen. Tof man, dat je er niet dik van wordt prima maar het is wel ongezond.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef Toempf het volgende:
Mensen die sporten en opletten op wat ze etenwegrotten op de bank met een zak chips naast je FTW
Inderdaad of van die superdikke mensen die in de rij staan voor wat friet/patat dan denk ik: "Ga je echt je buik nog groter later worden?"quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef Shinji-Ono het volgende:
Ik heb geen last van dit probleem, maar vind het wel altijd zielig als ik van die dikkertjes patat zie eten.
Ja idd, daar kan ik me echt triest door voelen ookal heb ik niks met die mensen te maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Inderdaad of van die superdikke mensen die in de rij staan voor wat friet/patat dan denk ik: "Ga je echt je buik nog groter later worden?"
Wat is dat voor een bullshit. Noem het beestje gewoon bij de naam.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, de titel is een beetje overdreven maar nu heb ik jullie attentie. Ter info, ik gebruik de term `volslank` omdat `dik` een onnodig denigrerende term is.
Vandaar dus je naamquote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Magereheinus het volgende:
Helaas herkenbaar. Ik sport ook 5x in de week, niet omdat ik het leuk vind, maar om dun te blijven.
Vetcellen opgerekt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:14 schreef Ouqz het volgende:
Je vetcellen zijn opgerekt in je jeugd en nemen nu alle vetten direct op. Had je toen maar moeten bewegen. Nu ben je echt te laat.
Volgende x samen gaan en dan wel kopen?!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Skylark. het volgende:
kebab zit te weinig vlees inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef KrokanteKrab het volgende:
Minder koolhydraten en meer vlees heb je nodig.
wat vraag je je af danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:00 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ik vraag me af, ik eet gewoon drie keer per dag.
's Ochtends een kom muesli met yoghurt.
s' Middags maak ik 4 tosti's of een heel stokbrood.
En 's avonds eet ik vaak 3 porties.
Maar ik weeg 66 kilo
Je weet heus wel wat hij zich afvraagt, dus gedraag je niet zo kritisch.quote:
een sandwichquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:32 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat hij zich afvraagt, dus gedraag je niet zo kritisch.
Voor straf moet je nu een sandwich voor me maken. Met kaas en tomaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |