Ook dat heb ik met liefde gedaan!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar ik ben nu helemaal opgewonden door jou!Waar zullen we heen gaan?
Wel lekker over mij dromen, hè?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:33 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Ook dat heb ik met liefde gedaan!Maar dit meisje gaat toch echt slapen, sorry dat ik je dit aan doe..
Dat is toch logisch na zo'n ervaring met jou!quote:
Ja tuurlijk, ik ga zo met een heerlijke ervaring naar bed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Dat is toch logisch na zo'n ervaring met jou!![]()
Denk je ook nog wel aan mij??.. (verder ben ik niet hopeloos hoor!
)
Ik kan het gewoon niet laten om nog 1 berichtje naar je te sturen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ga zo met een heerlijke ervaring naar bed!We spreken elkaar hopelijk later!
Welterusten schat!
Owh, jij bent zo lief!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet laten om nog 1 berichtje naar je te sturen!Ik vond het een onvergetelijke ervaring!
Slaap lekker, nachtzoen(tje)
Ik vind dat echt zo ontzettend leuk als mensen mij gewoon helemaal doorhebben via internet. Nou!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Ach, tenminste het enige waar je echt aanleg voor hebt.
Gij zult oe dikke nek wel houwe gij!quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ja hoi, ik heb honger. Wie maakt er ff wat eten?
Ik ga al als de brandweer schatquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat mot je Brabo? Maak eens eten, gauw!
Theo Maassen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo ontzettend leuk als mensen mij gewoon helemaal doorhebben via internet. Nou!
Dat komt door al dat bier. Vanavond zeker weer teveel gehad of niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongen hoe kan di nou kut vroeger toen de plisie nog op verkens ree kon ik ete wa ik wou en nu wor ik veel sneller vet jongen da's kei gek hoe ken da???
Met schaamte moet ik zeggen dat ik vanavond niks gedronken heb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat komt door al dat bier. Vanavond zeker weer teveel gehad of niet?
Gelukkig, dan doe ik dat ook nietquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef sanasoufi het volgende:
EN WAAROM ZOU JE IN VREDESNAAM DAGELIJKS FRIKADELBROODJES EN CHIPS WILLEN ETEN? Bleh....ik doe zo nu en dan ook een vreetdag en dat vreet ik zoveel dat ik echt wekenlang geen trek meer heb in troep.
stel je eigen niet aan, en ga voor de 120 kilo. dan heb je pas wat bereikt in je leven.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, de titel is een beetje overdreven maar nu heb ik jullie attentie. Ter info, ik gebruik de term `volslank` omdat `dik` een onnodig denigrerende term is.
Maar wat het dus is, ik heb de pech dat ik op m'n eten moet letten wil ik niet dicht slibben. Gelukkig sport ik op het moment 5x per week en let ik best wel goed op wat ik eet, dus ben ik absoluut niet dik. Maar als ik niet sport en niet op m'n eten let, krijg ik binnen no-time een beginnend buikje.
Ik ben echt jaloers op degenen die elke dag frikandelbroodjes en chips stouwen zonder ooit aan te komen. Hoewel het wel goed voelt om gezond te eten, en het zal ook voor je hart e.d. wel beter zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik zuip ook 2-3x per week en eet ook broodjes kebab en friet. Maar ik moet wel uitkijken dat het niet teveel wordt.
60 kilo? Scharminkelquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:04 schreef Zhalix het volgende:
Wat ben ik blij dat ik al jarenlang rond de 60 kilo weeg![]()
Tosti's, frikandelbroodjes, patat, noem maar op, ik kom niet aan! Zo... nu maar even een bakkie
Haha TS is een 13-jarige brugklasserquote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt jaloers op degenen die elke dag frikandelbroodjes en chips stouwen zonder ooit aan te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |