Arme meid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen aanleg voor juist Nederlands..
Lief dat je medelijden heb, maar ik red me prima hoor!quote:
Goedzo!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Lief dat je medelijden heb, maar ik red me prima hoor!
Dankje! Ben blij dat ik even m'n hartje bij je kon luchten!quote:
Daar is Gary voor!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Dankje! Ben blij dat ik even m'n hartje bij je kon luchten!
Gelukkig zijn er nog jongens zoals jou!,,quote:
Ahw!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:00 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog jongens zoals jou!,,
Graag gedaan, ik deed het met plezier en heel veel liefde!quote:
Ik ook bij jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik deed het met plezier en heel veel liefde!
Pff, ik krijg het er warm van!quote:
Ik krijg vlinders in m'n buik van jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Pff, ik krijg het er warm van!
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Pff, ik krijg het er warm van!
Tja,quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik krijg vlinders in m'n buik van jou!
Wat een dame...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Tja,dat krijgen er wel meer..
Geeft niet, schat!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef life_is_hard het volgende:
Okee die zin klopt voor geen meter en typte ik zonder te denken.. SORRY
Dat dus. Zo lekker is 't nou ook weer niet toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef sanasoufi het volgende:
EN WAAROM ZOU JE IN VREDESNAAM DAGELIJKS FRIKADELBROODJES EN CHIPS WILLEN ETEN? Bleh....
Wraauuuw, nu maak je me echt gekquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En of!Ik wil lekker tegen je warme lichaam aankruipen!
Ik wist dat je het zou snappen!quote:Geeft niet, schat!
Een zin op puntje eindigenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Wraauuuw, nu maak je me echt gek![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je het zou snappen!![]()
(spannend dat iedereen mee kan lezen.....)
Hihihi, waar denk jij nu precies aan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Wraauuuw, nu maak je me echt gek![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je het zou snappen!![]()
(spannend dat iedereen mee kan lezen.....)
Aan jou heerlijke warme lichaam bovenop de mijne!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hihihi, waar denk jij nu precies aan?En ja, wij kunnen wel spannende dingen doen, hè?
Nou, ik heb liever jou bovenop!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Aan jou heerlijke warme lichaam bovenop de mijne!![]()
Wat vind je spannend?
Misschien slim om naar 'n ander topic te gaan..?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever jou bovenop!Je prachtige rondingen tegen me aan, wauw...
Ik vind het spannend als je een beetje stout doet, en jij?
Maar ik ben nu helemaal opgewonden door jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:29 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Misschien slim om naar 'n ander topic te gaan..?!Aan de andere kant als we door gaan krijgt TS misschien wel nog een tip om af te vallen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |