HEY NOU NIET ZO DOEN HE MANNEKE, DENK EROM.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?Niet als een stel dolle dwazen in een porseleinkast als Stage-SC
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?Niet als een stel dolle dwazen in een porseleinkast als Stage-SC
Ertussen is chillen, op vakantie gaan, zuipen, nachtbagger #onzquote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Water123 het volgende:
Er is een topic voor examens en voor studeren, maar ertussen dan????
Liever een eigen SC ja, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Zo vallen we andere slowchatters maar lastig.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, of ons gewoon een eigen SC geven, ik zie eigenlijk geen reden om dat niet te doen.
Dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.
Je weet gewoon uit het verleden dat zoiets meestal niet werkt.
Moet je werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Water123 het volgende:
Er is een topic voor examens en voor studeren, maar ertussen dan????
Nee wij moeten elkaar nog steunen tot we weer de brugklassers van de hogeschool zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ertussen is chillen, op vakantie gaan, zuipen, nachtbagger #onz
Jawel, recentelijk nog in een slowchat in het subforum 'RLS'. GCSC is toentertijd (ow wat ben ik oud) ook omgebombareerd. Dus gewoon lief doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.
Je weet gewoon uit het verleden dat zoiets meestal niet werkt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
EXA Gangsters: [SOG SC #13] Waar slechte voorbereiding je de kop kost
Laten we daar verder gaan. Hebben de oudjes () en de jonkies (
) hun zin.
Jezus, dus één keer werkt het wel, en twintig keer werkt het niet. Dus werkt het altijd. Goede denkwijze wel, meer van dit graag.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, recentelijk nog in een slowchat in het subforum 'RLS'. GCSC is toentertijd (ow wat ben ik oud) ook omgebombareerd. Dus gewoon lief doen.
Etsu..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
EXA Gangsters: [SOG SC #13] Waar slechte voorbereiding je de kop kost
Laten we daar verder gaan. Hebben de oudjes () en de jonkies (
) hun zin.
Ja, maar dan zit jij er ook in.quote:
Je moeder, ja.quote:
Uitzondering bevestigd de regel?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, dus één keer werkt het wel, en twintig keer werkt het niet. Dus werkt het altijd. Goede denkwijze wel, meer van dit graag.
Moblo moet eens leren haar niet overal mee te bemoeien en niet alles voor iedereen willen bepalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moblo zegt dat mensen die geen stage lopen, hier ook posten
Mooi! Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:28 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de adolecente fase van mijn leven!
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moblo moet eens leren haar niet overal mee te bemoeien en niet alles voor iedereen willen bepalen.
Ik ga de nieuwkomers nog niet afzeiken, want ken ze niet, maar ik vind dit een volstrekt belachelijke actie.
We hebben gevochten voor de Stage SC, er zijn bans gevallen, rellen geschopt, we zijn op de barricades gegaan voor de Stage SC... en nu word het eigenhandig door zo'n arrogante [...] weer in een klap gebombardeerd tot SES SC? Was dat hele gezeik een tijd geleden voor niks? Of krijgen we dat weer?
Ik snap echt niet wat voor bullshit dit nou weer is.
EXA heeft niks met stage te maken. Die nu examen hebben gedaan zijn nog minstens een jaar verwijderd van hun stage, of hoeven eerste jaren nog niet stage te lopen. De mensen die hier zijn hébben het al gedaan, zijn er bijna aan toe of zijn momenteel aan het stagelopen.
Maarja, de mods bepalen bevelen.
Kuchquote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat. Nou niet doen alsof je géén gangster bent hè [ afbeelding ].
Wat quote je mij nou?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Kuch
Het forum is voor iedereen.
Van Danny, voor Danny. En wij moeten ons maar schikken in wat er word bepaald.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Kuch
Het forum is voor iedereen.
That's not the point.quote:
SOG SC.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
Mods en 'oudjes', waar vallen we jullie het minst lastig? Stage SC of SOG SC?
Oh damnquote:
Let's not go there.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Gideon_92 het volgende:
Waarom kan er dan geen SES SC komen? dan zit je ook niet met dit probleem van welke SC wij moeten kiezen als 'nieuwelingen'
hehe, helaas studeer ik niet meer.. en WOG klinkt op zich wel ok, maar moet ook een hypotheek betalenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
SOG is een goed idee eigenlijk, is helemaal dood namelijk
SOG SC is een overleden SC. maar wees lief voor de SOG'ers die even lekker willen zeuren over hun studeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
Mods en 'oudjes', waar vallen we jullie het minst lastig? Stage SC of SOG SC?
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Californium het volgende:
Iedereen is in principe welkom hier (vind ik), alleen zo'n druk SC ineens laten fuseren met Stage SC is denk ik niet zo snel haalbaar. Wij worden overspoelt en zij voelen zich niet welkom...
Just my 2 cents....
Laten de titel van deze slowchat eens aanpassen.quote:
Point made.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
De meeste stagiaires zijn om dit moment ook geen stagiaires, laat staan studenten/scholieren
Die was er. Maar wij wilden onze Stage SC houden, en omdat er geen twee SC's mochten zijn kwam altijd iedereen hier.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Gideon_92 het volgende:
Waarom kan er dan geen SES SC komen? dan zit je ook niet met dit probleem van welke SC wij moeten kiezen als 'nieuwelingen'
Volgend jaar ga ik weer studeren hooooorquote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
De meeste stagiaires zijn om dit moment ook geen stagiaires, laat staan studenten/scholieren
Tevens dit bij mijn vorige post!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Waarom niet? Nu is het juist de tijd.quote:
Oké! Nou ja, dan ga ik wel daarheen. Een SC waar ik niet zo welkom ben is ook niet leuk.quote:
Hmm, oké. Bedankt voor de info.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
SOG SC is een overleden SC. maar wees lief voor de SOG'ers die even lekker willen zeuren over hun studeren.
Wij bieden jullie de keuze om lekker de SCen in SES. Een vrij algemene slowchat is de 'Stage-SC'. Vervoeg je daar!
Maar als jullie zeggen 'SOG' dan is het prima. Maar SOG wordt nu vooral gezien als een plek om tijdens het studeren eventjes wat te klagen en soms vragen te stellen over dingen en zulks. Elitair zitten doen heb ik daar een broertje dood aan. Laagdrempelig is de SOG en daarmee is de kous af
Ik iig wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Begin je weer?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten de titel van deze slowchat eens aanpassen.
Waarom is Zweden niet goed voor je?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
pff, dat Zweden is echt niet goed voor je.
Nederland ook niet, maar dat kwam doordat het regende.. en vooral het moment dat je met je koffer Schiphol uitloopt
Precies. Ik ga ook naar SOG.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! Nou ja, dan ga ik wel daarheen. Een SC waar ik niet zo welkom ben is ook niet leuk.
[..]
Hmm, oké. Bedankt voor de info.
Blond, blond, blond....quote:
Eyecandy.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
Elitair zitten doen heb ik daar een broertje dood aan. Laagdrempelig is de SOG en daarmee is de kous af
Krijg het gevoel dat jullie mensen die ooit op een plek voor een bepaalde tijd stage hebben gelopen, bij een bedrijf werken om te leren, erg elitair gaan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik blijf dat een achterlijk iets vinden. Zoals ik zei, niks ten nadele van jullie, maar iedereen die hier zit heeft ooit met stage te maken gehad en is gezellig blijven hangen om de kennis te delen met diegenen die die kennis en gezelligheid zoeken. Jullie EXA's hebben hier nog lang niet mee te maken en zijn veel beter af in een andere [SOG] SC dan deze.
Check.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten de titel van deze slowchat eens aanpassen.
quote:
Als het je niet bevalt hoef je niet te blijven hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
Krijg het gevoel dat jullie mensen die ooit op een plek voor een bepaalde tijd stage hebben gelopen, bij een bedrijf werken om te leren, erg elitair gaan doen.
*petsquote:Op maandag 18 juli 2011 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt hoef je niet te blijven hoor.
Nog 1 keer:quote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
Krijg het gevoel dat jullie mensen die ooit op een plek voor een bepaalde tijd stage hebben gelopen, bij een bedrijf werken om te leren, erg elitair gaan doen.
Ik elitair, dat zal het zijn jaquote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...quote:Op maandag 18 juli 2011 18:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog 1 keer:
Jullie zijn welkom! Echt!
Maar jullie nemen boem pats ineens het topic over! De meesten kennen elkaar hier al en ook al heeel erg lang! Heeft niets met elitair te maken....
Kijk mods... vraag je toch echt eens af waarom er niet meer dan een SC mogelijk is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...
Niet zo invasief die topic binnen vallen? Rustig beginnen met je voorstellen?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Californium het volgende:
DUS! iedereen die hier wil blijven! doe eens voorstellen!! Waar kom je vandaan? welke opleiding ga je doen? ga je op kamers? Moet je stage lopen in de toekomst? Enz enz.
Noem je me nu oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Voorstellenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Californium het volgende:
DUS! iedereen die hier wil blijven! doe eens voorstellen!! Waar kom je vandaan? welke opleiding ga je doen? ga je op kamers? Moet je stage lopen in de toekomst? Enz enz.
Hoi Isdatzoquote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hallo ik ben Isdatzo. Dawast.
Zo goed?
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!quote:
Eindhoveuhhhhhhhhhhh. Geowetenschappen. Inquote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi Isdatzo
Waar kom je vandaan? wat ga jij volgend jaar studeren?
Ja! Welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!
Ik ben dus achttien jaar oud. Dit schooljaar heb ik mijn havo-diploma behaald (hiervoor vmbo-diploma). Volgend schooljaar begin ik aan de studie HBO Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik heb er onwijs veel zin in. O ja, ik woon in de buurt van Amsterdam. Is dit goed?
Succesquote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!
Ik ben dus achttien jaar oud. Dit schooljaar heb ik mijn havo-diploma behaald (hiervoor vmbo-diploma). Volgend schooljaar begin ik aan de studie HBO Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik heb er onwijs veel zin in. O ja, ik woon in de buurt van Amsterdam. Is dit goed?
Ik heb Dean ook geen welkom gegeven.quote:
Jij? Post jij eerst maar een filmpje van je brommer.quote:
Welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eindhoveuhhhhhhhhhhh. Geowetenschappen. InUtrecht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |