omdat je teveel zegt wat ik wil zeggen of denkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Je paints worden slechter en slechterquote:
Newbiequote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Vicente83 het volgende:
Ik begin gewoon een FOK-muisarm te krijgen van al dat scrollen
Birgitquote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben zo en zo meer van de brunette
[ afbeelding ]
ik dacht altijd dat ik puur op blond val maar eigenlijk val ik op zowel blond als brunettequote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben zo en zo meer van de brunette
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Snuf, kan je iets langer door, ik moet even wat fixen..
ze lijkt nog steeds het meest op die vriendin van mijquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier wel wat van Emma Watson weghebben
Kap nou, ik blijf fappenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Weltrustenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
Gedverderrie kattenkots![]()
Pffff nou ik ga het opruimen en gelijk maar naar bed denk ik
Daarom dacht ik aan haarquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ha! Over Birgit Schuurman gesproken, die zat in deze clip.
dat is vast geen toevalquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ha! Over Birgit Schuurman gesproken, die zat in deze clip.
Ja sorry enzo voor deze nummer nzoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Snuf, ik miste Naat al,maar nu al helemaal.
Mooi nummer, dat wel
Oeh, geef me dan een memoquote:
Hier en daar wat plekjes bijwerkenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Jij had toch nog een kamertje te behangen![]()
![]()
![]()
Morph heeft een verlengstuk waarmee die kan rollen dus dat komt goedquote:
zooey deschanelquote:
Er is maar 1 Kristen en das Bellquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Kristen Stewart (Twilight) mag er ook zijn
Met lang haar jaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Kristen Stewart (Twilight) mag er ook zijn
Die overigens in mijn lijstje stondquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nummer 1 allang gepost andersquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, geef me dan een memo. (Jagen we alle mannen weg omdat die daar allergisch voor zijn
. Of voor zeggen te zijn. Aanstellers
).
jamaar die is zo moooiquote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Snuf. het volgende:
Faye ben je klaar of niet? Ik gooi er nog 1 doorheen denk ik, sorry niet jouw riekwest, daar ben ik niet in de mood voor dit dat![]()
quote:
Komt niks meer uit hoorquote:
Als jij gaat dan ga ik zo ook maar anders ben ik het enige huis waar nog ligt brand hier in de straatquote:
Oh oke is goed ik gooi hem er nog wel bijquote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar die is zo moooiEn ik kan en zelf ook niet meer binnenhalen, snuf, toe nou, ik download onder mijn show voor jouw riekwest en nu dit?
bijna, ik doe wel een poging
Okeeeeeeeeeequote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh oke is goed ik gooi hem er nog wel bijWord wel 1:40 dan he
Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga ook
Dank je wel Snufvoor je muziekjes
doegquote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga ook
Heeft ze nu kort haar danquote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met lang haar ja
Dat korte haar vind ik helemaal niks
True!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Als jij gaat dan ga ik zo ook maar anders ben ik het enige huis waar nog ligt brand hier in de straat
Trusten en 1 liefdequote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga ook
Ik wil de boxen eigenlijk hebben, maar ik vind ze nog steeds te duurquote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik heb de herhalingen nu al 3x gezien, maar het blijft leuk.
welke boxen?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil de boxen eigenlijk hebben, maar ik vind ze nog steeds te duur.
Er zijn boxen?!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil de boxen eigenlijk hebben, maar ik vind ze nog steeds te duur.
De dvd-boxen van Veronica Marsquote:
Trusten gamenurtquote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga ook
doegquote:Op maandag 18 juli 2011 01:31 schreef Vicente83 het volgende:
Ja de avondklok is ingegaan hier...iedereen slaap lekker!
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:31 schreef Vicente83 het volgende:
Ja de avondklok is ingegaan hier...iedereen slaap lekker!
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:32 schreef iBenny het volgende:
75 euro voor de hele collectie.... ff bestellen!
Okeeeeequote:Op maandag 18 juli 2011 01:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Slaap lekker!
BTW Faye is het goed als ik er ook nog 1 ander plaatje van 2 minuten doorheen gooi? Ik weet 10000000000% zeker dat jij hem super tof vindt maar ik weet niet of je hem kent
dat hele album is een groot orgasmeverwekkend ietsquote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel echt een geniaal nummer is. Briljante plaat trouwens ook
Maar zoveel haters hequote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat hele album is een groot orgasmeverwekkend iets
Als je Apple gebruikt Command Shift 4quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Even tussendoor: weet iemand hoe ik screenshots uit een film kan maken? gyazo en printscreen werken niet
Ik wil ze ook nog een keer binnen zienquote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben 3 keer bij concert van Editors geweestIn Oosterpoort was zo episch he
Als ze naar NL komen ga ik mensen doodmaken om kaarten te halen. No kidding.
Op Pinkpop vond ik beide keren ook tof maar wel minder. Editors moeten sowieso niet buiten optreden. Is het helemaal geen band voor
Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef mr-green het volgende:
Ik ga ook slapen. fijne nacht nog allemaal
Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekker groentjequote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef mr-green het volgende:
1. Anthony Hopkinsquote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
Maarre, echte heteromannen durven ook een mooiste mannen top 3 te maken.
Ik begin:
1. Robert Downey Jr.
2. Benicio del Toro
3. Ewan McGregor
ik zeg meet als de editors komenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ze ook nog een keer binnen zien
Trustequote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef mr-green het volgende:
Tis nieteens een SV..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
VLC rendert hem niet lekker, mijn snelle auto's wat doe je
[..]
Trusten
Ze gaan te snel voor je computerquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
VLC rendert hem niet lekker, mijn snelle auto's wat doe je
Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten groentje veel plezier in dromenland
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien ga ik toch ook nog ooit even draaien hier
Heuj, nog geen bedtijd?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog veul meer spul, inclusief eckte formulewagens. In MPC zien ze er goed uit maar in VLC is het baggerquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Super Veloche, wat nou snel die standaard Lambo's
Bazinquote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oh effe denken ja is goed hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan je er nog 1tje achteraan doen?
dankje, draaien met bittorrent nog aan, is niet handigquote:
zeker doenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef RockNijntje het volgende:
Robert Downey? Realy? De rest vind ik wel heel mooi. Mijn lijstje is:quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin:
1. Robert Downey Jr.
2. Benicio del Toro
3. Ewan McGregor
Ik wil je volgen want er zijn zat mannen waar ik homo voor zou worden maar ikke is slecht in namen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin:
1. Robert Downey Jr.
2. Benicio del Toro
3. Ewan McGregor
Adrian Grenierquote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin:
1. Robert Downey Jr.
2. Benicio del Toro
3. Ewan McGregor
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin:
1. Robert Downey Jr.
2. Benicio del Toro
3. Ewan McGregor
Ik lig al een uur in bedquote:
Nog nooit gedaan in een stoned buiquote:Op maandag 18 juli 2011 01:42 schreef Snuf. het volgende:
Hier ene plaatje dat leuk is om te luisteren als je stoned bent
Please?????quote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Nog een biertje en dan ga ik echt naar bed
Sjezus ga eens klote herrie draaien ofzo, ik blijf maar plakken hier
Ik heb pas 2 keer geblowedquote:Op maandag 18 juli 2011 01:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in een stoned bui
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:41 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Robert Downey? Realy? De rest vind ik wel heel mooi. Mijn lijstje is:
1. Joaquin Phoenix
2. Rafael Nadal
3. Keanu Reeves/Johnny Depp (I'm a woman. Can't choose)
Mooie vrouwen:
1. Brigitte Bardot (niet hoe ze nu is NEE)
2. Julia Roberts (Pretty Woman tijdperk)
3. Michelle Pfeiffer
Die laatste is van Goodbye Lenin! toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Adrian Grenier
Clive Owen
Emile Hirsch
een van mijn favoriete soulartiestenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:42 schreef Snuf. het volgende:
Hier ene plaatje dat leuk is om te luisteren als je stoned bent
Die eerste lijkt op m'n beste vriendquote:Op maandag 18 juli 2011 01:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Adrian Grenier
Clive Owen
Emile Hirsch
Dan moet je dat bij mij inplannen want als ik niet kan mag jij niet draaienquote:Op maandag 18 juli 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn favoriete soulartiesten
Ik ga binnenkort nog een keer een soulshow doen
Van die film dat ie de wildernis ingaat enzo toch? Ben de titel effe kwijt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die laatste is van Goodbye Lenin! toch?
Nee, dat is de Duitse Daniel Brühl.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die laatste is van Goodbye Lenin! toch?
veel plezier in dromenland numbersquote:
Graag in mijn PM aub.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:41 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Robert Downey? Realy? De rest vind ik wel heel mooi. Mijn lijstje is:
1. Joaquin Phoenix
2. Rafael Nadal
3. Keanu Reeves/Johnny Depp (I'm a woman. Can't choose)
Mooie vrouwen:
1. Brigitte Bardot (niet hoe ze nu is NEE)
2. Julia Roberts (Pretty Woman tijdperk)
3. Michelle Pfeiffer
deze man weet wat tof is!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 keer geblowed![]()
Moet vaker doen, is tof.
Nee hoor, ik heb mijn gayfase al gehad gelukkig.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voel je je onzeker over je geaardheid?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan moet je dat bij mij inplannen want als ik niet kan mag jij niet draaien
Ohja! Die lijken niet eens echt op elkaarquote:Op maandag 18 juli 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat is de Duitse Daniel Brühl.
Emile Hirsch is (oa) van Into the wild.
vertelquote:Op maandag 18 juli 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn gayfase al gehad gelukkig.
Och, ik ben ook een tijdje bicurious geweest. Moet kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn gayfase al gehad gelukkig.
brave jongen *aait over bol*quote:
Nou ik heb getwijfeld toen ik wel eens met mijn buurjongen in bed lag en we wel op elkaar lagen.quote:
Verslavend gezellig he dit topic?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook
En het was zo'n lekker nummer
ik heeft datquote:Op maandag 18 juli 2011 01:47 schreef Snuf. het volgende:
Meisjes met zo'n moedervlekje boven / onder / naast hun mond zijn leukKleine piercing zou tevens als vervanging kunnen werken
Ja toch het was voor mij daarna ook meteen duidelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Och, ik ben ook een tijdje bicurious geweest. Moet kunnen.
hoe kwam je in die positie?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb getwijfeld toen ik wel eens met mijn buurjongen in bed lag en we wel op elkaar lagen.
Maar dat was achteraf gezien gewoon prettig omdat het gewoon een warm lijf was denk ik.
same herequote:Op maandag 18 juli 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch het was voor mij daarna ook meteen duidelijk.
Check.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik een uur... maar dat geeft niet, ik slaap toch al kut
Gewoon doenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:48 schreef RockNijntje het volgende:
ok, misschien doe ik het toch maar niet
jaquote:
Ik draai zo wel atomic kitten, okquote:Op maandag 18 juli 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik eis dat je nu Frans Bauer draait
Ik wil naar bed
Als we bij elkaar over de vloer kwamen. En dan op bed gingen gamen ofzo.quote:
Ik ben jaloerser dan mijn moeder op de secretaresse van mijn vaderquote:
Sorryquote:Op maandag 18 juli 2011 01:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben jaloerser dan mijn moeder op de secretaresse van mijn vader.
Ik herinner me nog een post van jou van net.quote:
Schattigquote:Op maandag 18 juli 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb getwijfeld toen ik wel eens met mijn buurjongen in bed lag en we wel op elkaar lagen.
Maar dat was achteraf gezien gewoon prettig omdat het gewoon een warm lijf was denk ik.
Erg hequote:
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt een prachtplaat
shit een disclaimerquote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Erg he
Er mag wel een waarschuwing aangaande de verslavingsrisico's van Radio 49 in de OP
Had een tekst van mij kunnen zijn, alleen dat ik op mannen val danquote:Op maandag 18 juli 2011 01:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet al eigenlijk sinds altijd 100% zeker dat ik op meisjes val![]()
Maar verder moet iedereen het zelf weten, mensen die daar een probleem om maken zijn zo triestig kansloos tot de macht 2817173
Is het niet. Zelfs ik kan het.quote:
Waarom dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Had een tekst van mij kunnen zijn, alleen dat ik op mannen val dan
Al twijfelen mensen daar wel eens over IRL
Ik dacht echt al dat jij een jongen was.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Had een tekst van mij kunnen zijn, alleen dat ik op mannen val dan
Al twijfelen mensen daar wel eens over IRL
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Willen jullie iets voor mij doen?
Mijn agenda is saai enzo en ik wil dus mijn naamsticker maken, maar dan wel met allemaal foto's met mijn naam erop of tekeningetjes ofzo. Zouden jullie dat voor mij willen doen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Faye
Mijn stemming![]()
Ik ga het op een zuipen zetten.
Morgenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Willen jullie iets voor mij doen?
Mijn agenda is saai enzo en ik wil dus mijn naamsticker maken, maar dan wel met allemaal foto's met mijn naam erop of tekeningetjes ofzo. Zouden jullie dat voor mij willen doen?
Valt reuze mee. En zelfs als je de eerste keer verpest en het kut klinkt, de tweede keer door je roosterplek heen slaapt zijn ze bereid je een derde kans te geven die dan best goed gaatquote:
Het was bij mij meer de realisatie wat de volgende stap zou zijn als ik daadwerkelijk homo was.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schattig![]()
.
Bij mij zat er echt jaren tussen mijn realisatie dat ik op jongens viel en daadwerkelijk iets van homoseksuele interactie.
Ten eerste omdat ik regelmatig schunnige/suggestieve opmerkingen maak, ten tweede omdat ik het nogal fel op kan nemen voor homo's als iemand die uitscheldt (heb er een paar in m'n vriendenkring) en ook omdat ik al een tijdje single ben vermoed ikquote:
Dat was best wel grappig, iedereen zat een beetje te wachten op jou en je sliep gewoonquote:Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En zelfs als je de eerste keer verpest en het kut klinkt, de tweede keer door je roosterplek heen slaapt zijn ze bereid je een derde kans te geven die dan best goed gaat.
Die is wel echt kapot lekker ja. No homo.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit nummer doet me aan 127 hours denken... Met
James Franco
.
Onze lijst?quote:
Hmmz, okequote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is het niet. Zelfs ik kan het.
Het is een klein beetje werk om alles in te stellen maar er staan zat mensen voor je klaar om te helpen. En de 1e keren is iedereen altijd lief voor jeHoe kut het ook gaat.
Ik neem aan dat je op anale seks doeltquote:Op maandag 18 juli 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was bij mij meer de realisatie wat de volgende stap zou zijn als ik daadwerkelijk homo was.
Toen wist ik toch wel nee dit is niks voor mij.
Ja daarom, maar ik draag geen tuinbroeken en heb ook geen vlot pittig kapselquote:Op maandag 18 juli 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht echt al dat jij een jongen was.
En nog twijfel ik soms.
Maarja je praat ook regelmatig over XBoxen en Rally-auto's
Anale seks, dat lijkt me echt zo'n hel hequote:Op maandag 18 juli 2011 01:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op anale seks doelt? Want er zijn genoeg homo's die daar ook niet echt van houden.
Of bedoel je gewoon alles met een andere piemel, want dan houdt het inderdaad snel op
.
Combinatie van beide toch wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op anale seks doelt? Want er zijn genoeg homo's die daar ook niet echt van houden.
Of bedoel je gewoon alles met een andere piemel, want dan houdt het inderdaad snel op
.
Wij moedigen nieuwe dj's aan en proberen te helpen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt reuze mee. En zelfs als je de eerste keer verpest en het kut klinkt, de tweede keer door je roosterplek heen slaapt zijn ze bereid je een derde kans te geven die dan best goed gaat.
Een hele geruststellingquote:Op maandag 18 juli 2011 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik draag geen tuinbroeken en heb ook geen vlot pittig kapsel
mijn eerste keer, mijn godquote:Op maandag 18 juli 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wij moedigen nieuwe dj's aan en proberen te helpen.
de eerste paar x faalt bijna iedereen.. maar daar zijn wij voor in het topic
Iedereen kan en mag draaien
Wat heb ik gemist?quote:
Die show van vrijdag.quote:
Slaap lekker.quote:
Ik vond het wel lekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Anale seks, dat lijkt me echt zo'n hel he
Altijd mattiequote:Op maandag 18 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker.
1 liefde broeder, 1 liefde.
mijn eerste keer met mic was met naatjequote:Op maandag 18 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Die show van vrijdag.
Je klonk zo schattig.
Je moet gewoon zorgen dat hij zich ontspant en dan langzaam beginnen tot ie het fijn begint te vindenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Anale seks, dat lijkt me echt zo'n hel he
Trusten Snuffelquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geeft symp een knuffel
Ja ik heb al een lijstje heur.quote:
Gewoon doorduwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat hij zich ontspant en dan langzaam beginnen tot ie het fijn begint te vinden.
Jah dat is het ookquote:Op maandag 18 juli 2011 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar t is zo een heerlijk nummer..
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee,maar even serieus, als er hier vrouwen met ervaring over anale seks zijn. deel ze met me, ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is
Kleffie en Beffie FMquote:Op maandag 18 juli 2011 01:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn eerste keer met mic was met naatje
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]vijf minuten geleden had ik nog zo'n ervaring, ik vind het echt lekker.
Waarom vrouwenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee,maar even serieus, als er hier vrouwen met ervaring over anale seks zijn. deel ze met me, ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is
Ik maak maar een garpje.quote:
Oh crap man....quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Maar ik ga donderdag mij pa uitstrooien en dit nummer
maar ik heb dan echt het idee dat ik dan gewoon een neukschaap ben. Net zoals pijpen en dat je echt een stuk lager zit, dan voel ik me echt zo ondergesteld. Of hoe zeg je dat?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]vijf minuten geleden had ik nog zo'n ervaring, ik vind het echt lekker.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Jij weet het verschil niet tussen vagina en anus, hoe dat voelt gewoon...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom vrouwen? Nou ja, misschien ook maar beter, ik ga me niet zo uitwijden over mijn ervaringen heb ik eigenlijk besloten
.
Minderwaardig?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar ik heb dan echt het idee dat ik dan gewoon een neukschaap ben. Net zoals pijpen en dat je echt een stuk lager zit, dan voel ik me echt zo ondergesteld. Of hoe zeg je dat?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef ValHallen het volgende:
Mijn 1e keer draaien duurde 5 uur en was voor 2 mensen
Te weten Knetterkrankjorum en Dragems.
Tegelijkertijd mijn hoogtepunt.
een seksueel object?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar ik heb dan echt het idee dat ik dan gewoon een neukschaap ben. Net zoals pijpen en dat je echt een stuk lager zit, dan voel ik me echt zo ondergesteld. Of hoe zeg je dat?
Ik vraag er zelf ook wel om. Bij pijpen dan ligt hij op bed en heb ik vrij spel.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah sorry man, had dat gezegd, dan had ik em afgekaptquote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Dragemsquote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef ValHallen het volgende:
Mijn 1e keer draaien duurde 5 uur en was voor 2 mensen
Te weten Knetterkrankjorum en Dragems.
Tegelijkertijd mijn hoogtepunt.
Gecondoleerd manquote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Oh gecondoleerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Sterkte.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Nee joh, het is gewoon een prachtig nummerquote:Op maandag 18 juli 2011 02:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah sorry man, had dat gezegd, dan had ik em afgekapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |