Kleffie en Beffie FMquote:Op maandag 18 juli 2011 01:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn eerste keer met mic was met naatje
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]vijf minuten geleden had ik nog zo'n ervaring, ik vind het echt lekker.
Waarom vrouwenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee,maar even serieus, als er hier vrouwen met ervaring over anale seks zijn. deel ze met me, ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is
Ik maak maar een garpje.quote:
Oh crap man....quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Maar ik ga donderdag mij pa uitstrooien en dit nummer
maar ik heb dan echt het idee dat ik dan gewoon een neukschaap ben. Net zoals pijpen en dat je echt een stuk lager zit, dan voel ik me echt zo ondergesteld. Of hoe zeg je dat?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]vijf minuten geleden had ik nog zo'n ervaring, ik vind het echt lekker.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Jij weet het verschil niet tussen vagina en anus, hoe dat voelt gewoon...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom vrouwen? Nou ja, misschien ook maar beter, ik ga me niet zo uitwijden over mijn ervaringen heb ik eigenlijk besloten
.
Minderwaardig?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar ik heb dan echt het idee dat ik dan gewoon een neukschaap ben. Net zoals pijpen en dat je echt een stuk lager zit, dan voel ik me echt zo ondergesteld. Of hoe zeg je dat?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef ValHallen het volgende:
Mijn 1e keer draaien duurde 5 uur en was voor 2 mensen
Te weten Knetterkrankjorum en Dragems.
Tegelijkertijd mijn hoogtepunt.
een seksueel object?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar ik heb dan echt het idee dat ik dan gewoon een neukschaap ben. Net zoals pijpen en dat je echt een stuk lager zit, dan voel ik me echt zo ondergesteld. Of hoe zeg je dat?
Ik vraag er zelf ook wel om. Bij pijpen dan ligt hij op bed en heb ik vrij spel.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah sorry man, had dat gezegd, dan had ik em afgekaptquote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Dragemsquote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef ValHallen het volgende:
Mijn 1e keer draaien duurde 5 uur en was voor 2 mensen
Te weten Knetterkrankjorum en Dragems.
Tegelijkertijd mijn hoogtepunt.
Gecondoleerd manquote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Oh gecondoleerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |