quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben een drogeerder in de place
Echt?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk uit, ik heb wel eens een ban voor zulke opmerkingen gehad
Marca (ofzo?) is er nietquote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat was vast vanwege het trollenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen seks hebben denk ik!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat nou als het gewoon een klant is,
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zoals Peter zou zeggen; een ordinaire roofmoord
Ervaring mee?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jezelf neersteken is niet zo simpel hoor..
Heb gekeken maar er deed niemand openquote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee. misschien een paar deuren verderop ?
Jawelquote:Op maandag 18 juli 2011 11:32 schreef TheKC het volgende:
Is Overtreders van gisteren de moeite waard?
quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:32 schreef TheKC het volgende:
Is Overtreders van gisteren de moeite waard?
goudzoekers is een soort van keuringsdienst van waardequote:
Dat is vet zielig, kutmensen!quote:
vooral maraca en yvonne hebben daar een handje van!quote:
Nu op ned2!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
goudzoekers is een soort van keuringsdienst van waarde
Het is maar een konijn hoor wat een gekrijs! Prachtig hoe die slang zijn staart om de nek van die konijn wikkelt!quote:
en daarna dat limburgsquote:
bestemming onbekend en aan de andere kant heb ik een Windows SBS installatie aan het doen en een CentOS updatequote:
Hoe durven ze!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef donald_dick het volgende:
gaan ze een dure hondentas aan een zwerver geven ')
en wat kijk jijquote:
Opsporing verzocht. Kijk het ookquote:
ik vond het geweldig toen die indier het voor zijn land opnamquote:
hou maar lekker bij jequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Onweer in vlaardingen een uurtje geleden
Gaaf!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef donald_dick het volgende:
la chambre de passe nu in metropolis ;P
cor met zijn reetsnor!quote:
met een joodse gokquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef StephanL het volgende:
Zo dat was een flinke bontkraag
SM Meesteres!
anders lees je ff 5 posts naar bovenquote:
Ja gaaf ja. Internet overspel detective bureauquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef donald_dick het volgende:
ik wil ook een prive detective worden
nee man, net als b100 een lange regenjas aantrekken en iederen volgen met een krant met 2 gaten erinquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja gaaf ja. Internet overspel detective bureau
Haha. Tuurlijk moet je de straat op, je moet diegene toch volgen en foto's maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee man, net als b100 een lange regenjas aantrekken en iederen volgen met een krant met 2 gaten erin
nah, dan worde ze allemaal tegelijk ongesteldquote:
Haha, hoop van nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nah, dan worde ze allemaal tegelijk ongesteld
wat had je anders verwachtquote:
nog genoeg grond overquote:
Dat is het zekerquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een briljant programma dat Metropolis
geen vrouw voor jouw dusquote:
die zal wel een middeltje hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar nu stuurt ze een sjamaan er op af!
Je moet het meerdere keren kijken. Vond het in het begin ook 3x niksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Eens een keer gekeken maar niet echt leuk,
Ik heb het eens een week gevolgd elke dag op comedy central maar ik vind het te flauwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet het meerdere keren kijken. Vond het in het begin ook 3x niks
Ik vind die Daniel geweldigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb het eens een week gevolgd elke dag op comedy central maar ik vind het te flauw
Ik vind Family Guy en South Park leuker, al is dat andere soort humorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind die Daniel geweldigAls je zijn humor doorhebt dan is het leuk om te kijken.
Aaah de rubbercontrole!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:24 schreef tralalala het volgende:
Formule 1
Tour de France
MotoGP
Dordrecht polizei
Rubbercontrole
Leuk tv dagje.
F1 wordt een natte dus dat is altijd +1.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:24 schreef tralalala het volgende:
Formule 1
Tour de France
MotoGP
Dordrecht polizei
Rubbercontrole
Leuk tv dagje.
en natuurlijk inhet F1 topic spammenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
F1 wordt een natte dus dat is altijd +1.
September ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 16:53 schreef das_phantom het volgende:
Zag laatst de promo voor red mijn vakantie, wanneer begint dat dan?
En dat naquote:Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks de 25 meest spraakmakende jurymomenten![]()
en spraakmakendquote:Op zondag 24 juli 2011 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach het gaat erom dat het hilarisch is
quote:Serie reportages In de zomer van 1980 is de politie van Los Angeles op zoek naar een seriemoordenaar, die een aantal prostituees op gruwelijke wijze om het leven heeft gebracht. Hij heeft, na hun dood, nog een aantal malen seks gehad met de lichamen van deze meisjes, zelfs met het afgesneden hoofd van één van hen. Niet veel later komt de politie er achter dat deze seriemoordenaar niet alleen heeft gehandeld, maar dat hij alles samen heeft gedaan met zijn vriendin. Zij heeft uit liefde voor haar vriend gemoord.
En dat het er 25 zijnquote:
Ja, maar tv kijken en posten gaat niet meer goed samen.quote:
laptop voor je tv en posten maarquote:Op zondag 24 juli 2011 18:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar tv kijken en posten gaat niet meer goed samen.
Heb geen zin om alles los te koppelenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
laptop voor je tv en posten maar
overtredersquote:Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kom ook weer gezellig epische programma's van zondag kijkenTour is afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |