Van dezelfde auteur:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:05 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik gok op een huiswerktopic, zeker gezien zijn identieke posts op rechtenforum en startpagina:
Nieuw vast BTW tarief i.p.v. percentage is beter voor milieu.
Bronquote:Re: Condoomrecyclingsbedrijf opstarten.
Gepost door: Mr Karel Utrecht ()
Datum: 24 oktober 2011 19:26
Deze cliente van mijn advocatenpraktijk heeft misbruik gemaakt van mijn account en gedurende mijn afwezigheid op de computer in de wachtruimte van mijn kantoor, laatstgenoemde reactie zogenaamd op mijn naam verstuurd. Ik wil mij hierbij distantieren van deze hele discussie en hierbij duidelijk maken dat ik hier niets mee te maken heb.
Mr Karel Utrecht
Advocaat
Ik waarschijnlijk ook?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:41 schreef Halcon het volgende:
K_man loopt te etteren in het topic over werkgerelateerde meetings.
Dat topic dat eigenlijk in KLB geopend had moeten worden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:41 schreef Halcon het volgende:
K_man loopt te etteren in het topic over werkgerelateerde meetings.
Die ja, maar ik kan me de fout voorstellen, WerkGeRelateerdquote:Op woensdag 16 november 2011 10:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat topic dat eigenlijk in KLB geopend had moeten worden?
Het gaat over werk.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat topic dat eigenlijk in KLB geopend had moeten worden?
Sjeen's punt is dat je geen vraag stelt, maar gewoon een frustratie neergooit. En daar is KLB nou juist voor gecreëerd.quote:
Dan krijg ik weer al die onzinnige reacties van vakkenvullers en zo... Daar zit ik niet op te wachten. Wel op (zinnige) reacties van mensen die ook weleens naar zo'n seminar gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Sjeen's punt is dat je geen vraag stelt, maar gewoon een frustratie neergooit. En daar is KLB nou juist voor gecreëerd.
Dit soort opmerkingen svp niet een feedback plaatsen, daar horen ze niet thuis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Vriend ik zweer je, beter leen je dat geld niet.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen svp niet een feedback plaatsen, daar horen ze niet thuis.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo werkt het dus niet op een forum.
Deal with it
Hey ik lees een echoquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]donderstraal een end heen man
Nee, dat is niet per definitie offtopic... Het is alleen niet in jouw straatje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:29 schreef KaleOssan het volgende:
Verwachten.. maar daar vraag ik niet om. Ik vraag Puur waar je goed kunt lenen. Al het andere is onnodig. Waar ik niet om vraag is per definitie offtopic.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat is niet per definitie offtopic... Het is alleen niet in jouw straatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |