Dat heeft alleen niets te maken met het inhouden van loonheffing. Sowieso is de kans op die leeftijd groter dat je geld terug krijgt van de BD dan dat je geld moet terug betalen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef vak-z4 het volgende:
ik ben 17 en doe bezorging (post) en de meeste postbedrijven moet je zelf je loon doorgeven als ik het goed begrepen heb...
Ik zou wat minder paranoïde worden als ik jou was, en je iets meer verdiepen in belastingregels.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon bruto... Dat is zelf aan mij gezegd
En dat ik op mijn leeftijd waarschijnlijk geld terug krijg dat weet maar heb echt geen zin om me nu al te verbinden met de BD.... Dus de paar honderd euro die ik eigenlijk nog moet krijgen intereseert mij niet..
Waar ik bang voor ben is dat als ik dit verzwijg, er later problemen mee kan krijgen..
Het is dus niet zo dat ik over een paar jaar een blauwe brief op de deurmat vind met een boete....
Dus maw: als ik niks krijg, ben ik tot niets verplicht?
hhahaha sorry....Heb echt rare verhalen gehoord van de BD. Eigenlijk niet gek dat ik paranoïde wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou wat minder paranoïde worden als ik jou was, en je iets meer verdiepen in belastingregels.
Je stelt je niet alleen aan, je laat wellicht ook nog eens geld liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:22 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
hhahaha sorry....Heb echt rare verhalen gehoord van de BD. Eigenlijk niet gek dat ik paranoïde wordt.
Gezien jou reactie stel ik me dus aan.. goed om te horen eigenlijk
Ik zal er over nadenken... Heb nog 3 jaar (was 14 toen ik werkte) de tijd....quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je stelt je niet alleen aan, je laat wellicht ook nog eens geld liggen.
Dat komt omdat ik niet in loondienst ben maar 'naam weet ik niet meer'.........quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:31 schreef Dennis101 het volgende:
Dat verklaart alleen nog steeds niet waarom je geen loonheffing over je tweede baantje betaalt. Dat zou namelijk wel moeten (al zal dat als je weinig verdient geen gevolgen hebben).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |