duidelijk antwoord, helaas heb ik niet van dat soort spullen op voorraadquote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef missyB het volgende:
mocht jij nu zo maar out of the blue een vouwwagen oid aanbieden geloof ik niet dat er gezegd zou worden naaaa hou hem maar:)
Der Peter R kennen ze hier nicht neinquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geen idee, we ontvangen hier geen Duitse tv.
Hebben ze bij jullie kein Peter R. zu Frost?
Ja hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:05 schreef missyB het volgende:
kijk als we dan toch met zn allen gaan is er niet iemand die legertent van jamboree heeft ofzo
Hé op naar Duitsland jij!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je geen USB-kabel enzo? Lijkt me makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ach, hier past hij wel, denk ik..quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef DJMO het volgende:
De tent is in goede gezondheid gearriveerdHij past niet eens m'n tuin
(opgezet dan he, opgevouwen past ie natuurlijk wel
)
Kloptquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:42 schreef DJMO het volgende:
zondag iddRewimo doelt op komende week als in volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:32 schreef Biancavia het volgende:
Hey mensen, ik wil geen roet in het eten gooien, maar hou er wel even rekening meeKom je nou meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopen dat de weergoden wat vriendelijker gaan zijn.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
fazant is lekker!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Hohohoho, alles is beschermd hoor! Nou ja, op die stomme fazanten naDat zijn ondingen
Rewimo en ik drinken in elk geval geen alcohol..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef missyB het volgende:
heb wel provencaalse kip ovenschotel in koelkast hahaha moet ie mee? ik tel nog 2 flessen rose ook hahahahaha
oeh en ik neem mn camera mee natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:35 schreef missyB het volgende:
zal ik zelfgebakken muffins meenemen dan?
Ook lekker. Maarre, als je er geen tijd voor hebt ofzo, niet doen hoor. We hebben hier ook van alles in huis. Het is tenslotte al kort dag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef missyB het volgende:
[..]
oke geen muffinmix in huis zie ik dus het word cake met chocotwist!
Dat ken ik, de dag begint hier ook vroeg (in elk geval voor mij). Morgenochtend om 7:30 loopt m'n wekker af. Maar dat is vrijwillig..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:44 schreef missyB het volgende:
ik bak graag hoor en met 2 jonge kinders begint de dag al vroeg en ze vinden het leuk te helpen bakken, lees mixerdingen aflikken
vrijwilllig zo vroeg ist hier nooit hahahaha, maar goed ik slaap al jaren erg slecht en zo tegen 4- 5 uur komt mijn vaste slaap en dan is 7 uur op wel zo verschrikkelijk naar soms, mister b is het gewend en die laat mij in de weekenden liggen wat een zaligheid he,maar ik heb er zin an morgen!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat ken ik, de dag begint hier ook vroeg (in elk geval voor mij). Morgenochtend om 7:30 loopt m'n wekker af. Maar dat is vrijwillig..
Help me eraan herinneren dat ik de tent helemaal achterin de tuin zet, bij het prieel.. Dan moet hij wel een erg grote keel opzetten..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef DJMO het volgende:
ik hoop toch dat ik zover weg zit met de tent dat jullie geert niet horen huilen om een voeding
gefeliciteerd nog*O*
wij zijn een soort Kwik, Kwek en Kwak Duck..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Twee zielen, één gedachteJe kunt wel merken waarom we getrouwd zijn
Een trioquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef qltel het volgende:
[..]
wij zijn een soort Kwik, Kwek en Kwak Duck..
Waar die derde vandaan komt snap ik ook niet hoorquote:
wij zijn meer ala familie jan steenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef qltel het volgende:
[..]
wij zijn een soort Kwik, Kwek en Kwak Duck..
Dan zul je je hier wel thuis voelenquote:
ik zal eerder niet meer weg willenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:12 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou uit, straks durft DJMO niet eens meer te komen bij die rare mensen
die hebben jullie zelf gemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar die derde vandaan komt snap ik ook niet hoor
Maar ja, een schizofreen is nooit alleen
Dat moet dan Kwek zijn (heb je oordopjes ingepakt?)quote:
Nee, dat lijkt me zeker niet ideaal. Ik heb overigens geen idee hoe dat in deze buurt is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef missyB het volgende:
voel me in duitsland overal thuis, zijn jaren geleden al bezig geweest met een woning in ahaus en sindsdien he duitsland blijft trekken.
maar mister b junior volgt speciaal onderwijs en dat was toen in duitsland bijna niet mogelijk en wij hadden zoiets als we gaan gaan we helemaal en niet met de ene helft van voorzieningen in nederland en andere helft in duitsland
jup ! ik heb wax dopjes ofzo .. je moet ze iig kneden en dan in je oor proppenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat moet dan Kwek zijn (heb je oordopjes ingepakt?)
Je zult ze nodig hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef DJMO het volgende:
jup ! ik heb wax dopjes ofzo .. je moet ze iig kneden en dan in je oor proppen
Ja klar, das können wir..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef missyB het volgende:
werkelijk soms he doe ik mn haarkleur zoveel eer aan he, ik bedenk me net: zouden ze ook nederlands praten ? ja DUH!
We geven je wel een spoedcursusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:25 schreef DJMO het volgende:
het enige duits wat ik een beetje fatsoenlijk weet uit te brengen is kaffee bitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |