Help me eraan herinneren dat ik de tent helemaal achterin de tuin zet, bij het prieel.. Dan moet hij wel een erg grote keel opzetten..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef DJMO het volgende:
ik hoop toch dat ik zover weg zit met de tent dat jullie geert niet horen huilen om een voeding
gefeliciteerd nog*O*
wij zijn een soort Kwik, Kwek en Kwak Duck..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Twee zielen, één gedachteJe kunt wel merken waarom we getrouwd zijn
Een trioquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef qltel het volgende:
[..]
wij zijn een soort Kwik, Kwek en Kwak Duck..
Waar die derde vandaan komt snap ik ook niet hoorquote:
wij zijn meer ala familie jan steenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef qltel het volgende:
[..]
wij zijn een soort Kwik, Kwek en Kwak Duck..
Dan zul je je hier wel thuis voelenquote:
ik zal eerder niet meer weg willenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:12 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou uit, straks durft DJMO niet eens meer te komen bij die rare mensen
die hebben jullie zelf gemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar die derde vandaan komt snap ik ook niet hoor
Maar ja, een schizofreen is nooit alleen
Dat moet dan Kwek zijn (heb je oordopjes ingepakt?)quote:
Nee, dat lijkt me zeker niet ideaal. Ik heb overigens geen idee hoe dat in deze buurt is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef missyB het volgende:
voel me in duitsland overal thuis, zijn jaren geleden al bezig geweest met een woning in ahaus en sindsdien he duitsland blijft trekken.
maar mister b junior volgt speciaal onderwijs en dat was toen in duitsland bijna niet mogelijk en wij hadden zoiets als we gaan gaan we helemaal en niet met de ene helft van voorzieningen in nederland en andere helft in duitsland
jup ! ik heb wax dopjes ofzo .. je moet ze iig kneden en dan in je oor proppenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat moet dan Kwek zijn (heb je oordopjes ingepakt?)
Je zult ze nodig hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef DJMO het volgende:
jup ! ik heb wax dopjes ofzo .. je moet ze iig kneden en dan in je oor proppen
Ja klar, das können wir..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef missyB het volgende:
werkelijk soms he doe ik mn haarkleur zoveel eer aan he, ik bedenk me net: zouden ze ook nederlands praten ? ja DUH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |