Echt overal gezocht? Hier in het durrup presteren ze het om de Madaira tussen de schenkstroop en da aardbeiensaus te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Ze hebben echt niks wat erop lijkt. Chocolademelk, dat kennen ze wel.
Christan heeft bezwaar. AZ is veel beter zegt hij.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef DJMO het volgende:
Is het teogestaan om daar Feyenoordkleding te dragen of moet ik Geert z'n pyama thuislaten ?
Yep, waarom dacht je dat ik zo lang weg was?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef Pagan het volgende:
Echt overal gezocht? Hier in het durrup presteren ze het om de Madaira tussen de schenkstroop en da aardbeiensaus te zetten.![]()
Gaat AH nu definitief niet door?
Sla je ze op op je telefoon dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Fijn zo'n nieuwe telefoon, ik snap er geen bal vanEr staat niks op de microSD
Heb je geen USB-kabel enzo? Lijkt me makkelijkerquote:Op maandag 18 juli 2011 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen ideeEr zit een sd-kaartje in dus ik ging ervan uit dat ze daarop kwamen te staan. Maar als ik die uitlees staan daar alleen mijn mp3's op
duidelijk antwoord, helaas heb ik niet van dat soort spullen op voorraadquote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef missyB het volgende:
mocht jij nu zo maar out of the blue een vouwwagen oid aanbieden geloof ik niet dat er gezegd zou worden naaaa hou hem maar:)
Der Peter R kennen ze hier nicht neinquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geen idee, we ontvangen hier geen Duitse tv.
Hebben ze bij jullie kein Peter R. zu Frost?
Ja hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:05 schreef missyB het volgende:
kijk als we dan toch met zn allen gaan is er niet iemand die legertent van jamboree heeft ofzo
Hé op naar Duitsland jij!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je geen USB-kabel enzo? Lijkt me makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |