Ik ook, maar dan moet ik ergens een tent zien te regelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:02 schreef missyB het volgende:
Ik geloof dat ik ook kom kamperen hoor als het mag, jullie hebben gewoon alles!
Je zou natuurlijk een perzik in de blender kunnen donderen en wat melk erbij doen....quote:Op maandag 18 juli 2011 11:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar ik probeer duidelijk te maken dat melk-met-smaak hier volgens mij helemaal niet ingeburgerd is. Al kan ik me dus vergissen
Ik ga straks kijken, dan breng ik verslag uit
Neh, da's niet chemisch genoegquote:Op maandag 18 juli 2011 11:04 schreef Conflict het volgende:
Je zou natuurlijk een perzik in de blender kunnen donderen en wat melk erbij doen....
Ehm. Hoe krijg ik nou duidelijk dat ze dat hier voorzover ik weet niet kennenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:04 schreef missyB het volgende:
heb nog wel een slaapcabine over in tent die mij is aangeboden hahahahahahah
rewimo volgens mij zit je te vast in melk met smaak idee, djmo bedoelt vokgens mij echt gewone huis tuinen keuken yoghi met perziksmaak
Badje opblazen kan iedereen. Je gaat kamperen he, dan kom je nog wel voor grotere uitdagingen te staan!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:10 schreef DJMO het volgende:
Alleen als je er een pomp bij hebt Missy! ik zie mezelf zo'n ding niet opblazen .. tegen de tijd dattie vol is kan ik weer naar huis
meuvelfights in the middle of tha nightquote:Op maandag 18 juli 2011 11:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Badje opblazen kan iedereen. Je gaat kamperen he, dan kom je nog wel voor grotere uitdagingen te staan!
Wij hebben heel die bende toen gekocht. Hebben duizenden kilometers door Frankrijk en Spanje gereden en vaak dat ding opgezet.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:17 schreef missyB het volgende:
oooh got over 2 weken mag ik zelf gaan kamperen in hardenberg ik lig nu al in een breuk als ik deze taferelen lees hahahahahha
wij mogen van mn vader de caravan lenen gelukkig maar ai ai tis zo n klein ding en dan met 2 kinders, en eerlijk gezegd zijn wij van de luxe hotels enzo en turkije etc maar dat zit er gewoon niet meer in financieel dus ben erg blij dat we kunnen gaan hoor maar zie er wel beetje tegen opquote:Op maandag 18 juli 2011 11:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij hebben heel die bende toen gekocht. Hebben duizenden kilometers door Frankrijk en Spanje gereden en vaak dat ding opgezet.
Toen waren we thuis en besloten we nooit meer te gan kamperen
Echt overal gezocht? Hier in het durrup presteren ze het om de Madaira tussen de schenkstroop en da aardbeiensaus te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Ze hebben echt niks wat erop lijkt. Chocolademelk, dat kennen ze wel.
Christan heeft bezwaar. AZ is veel beter zegt hij.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef DJMO het volgende:
Is het teogestaan om daar Feyenoordkleding te dragen of moet ik Geert z'n pyama thuislaten ?
Yep, waarom dacht je dat ik zo lang weg was?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef Pagan het volgende:
Echt overal gezocht? Hier in het durrup presteren ze het om de Madaira tussen de schenkstroop en da aardbeiensaus te zetten.![]()
Gaat AH nu definitief niet door?
Sla je ze op op je telefoon dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Fijn zo'n nieuwe telefoon, ik snap er geen bal vanEr staat niks op de microSD
Heb je geen USB-kabel enzo? Lijkt me makkelijkerquote:Op maandag 18 juli 2011 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen ideeEr zit een sd-kaartje in dus ik ging ervan uit dat ze daarop kwamen te staan. Maar als ik die uitlees staan daar alleen mijn mp3's op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |