Nou, is het toch nog goed opgelost! Ben blij dat het naar ieders tevredenheid gegaan is. DJMO heeft mijn autootje gezien en snapt nu ook waarom hij zo duur is

De tent opzetten lukte me ff niet meer, dit was een combinatie van te weinig ruimte en te weinig tijd.
Belangrijk: Eerst de stokken erdoor (ja, de stokken zitten aan de buitenkant). De stokken vallen in de metalen pennetjes die aan de tent zitten. Dan achterkant vastzetten, tent omhoog en dan de voorkant vast. De banden aan de onderkant zo laten zitten en
niet losmaken. Als laatste de binnentent erin. Ophangen aan de clipjes en onder ook met clipjes en her en der met een haring.
En geen ruzie maken als het niet meteen lukt
En nogmaals, niet te strak! Dan gaat 'ie echt kapot.
Onderzeiltje van de voortent kan ik niet vinden, maar dat is ook niet echt nodig. Anders een klein zeiltje regelen bij de bouwmarkt, het zeil dat ik had was niks anders dan dat.
Droog opbergen aub. De vlekjes die er nu inzitten is gewoon hars uit bomen, maakt niks uit.,
Er zit een zeiltje bij waarmee je de slaapcabine in tweeën kan verdelen.
Op de terugweg kunnen jullie de tent bij mij droppen. Je komt iig langs de afslag waar ik woon, is honderd meter om.
Viel Spaß