fazant is lekker!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Hohohoho, alles is beschermd hoor! Nou ja, op die stomme fazanten naDat zijn ondingen
Rewimo en ik drinken in elk geval geen alcohol..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef missyB het volgende:
heb wel provencaalse kip ovenschotel in koelkast hahaha moet ie mee? ik tel nog 2 flessen rose ook hahahahaha
oeh en ik neem mn camera mee natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:35 schreef missyB het volgende:
zal ik zelfgebakken muffins meenemen dan?
Ook lekker. Maarre, als je er geen tijd voor hebt ofzo, niet doen hoor. We hebben hier ook van alles in huis. Het is tenslotte al kort dag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef missyB het volgende:
[..]
oke geen muffinmix in huis zie ik dus het word cake met chocotwist!
Dat ken ik, de dag begint hier ook vroeg (in elk geval voor mij). Morgenochtend om 7:30 loopt m'n wekker af. Maar dat is vrijwillig..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:44 schreef missyB het volgende:
ik bak graag hoor en met 2 jonge kinders begint de dag al vroeg en ze vinden het leuk te helpen bakken, lees mixerdingen aflikken
vrijwilllig zo vroeg ist hier nooit hahahaha, maar goed ik slaap al jaren erg slecht en zo tegen 4- 5 uur komt mijn vaste slaap en dan is 7 uur op wel zo verschrikkelijk naar soms, mister b is het gewend en die laat mij in de weekenden liggen wat een zaligheid he,maar ik heb er zin an morgen!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat ken ik, de dag begint hier ook vroeg (in elk geval voor mij). Morgenochtend om 7:30 loopt m'n wekker af. Maar dat is vrijwillig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |