Lodewijk, wat een verwende kutnaam, vindt zich zelf niet heel erg verwend want ze ouders steunen hem in deze drukke tijdenquote:Dit krijg ik van mijn ouders:
- Kleedgeld, zo'n 250 euro per maand, 2 x per jaar iets meer, dus wanneer de zomer- en winter collectie uitkomen.
- Uitgaans geld. Dit geld is voor wanneer ik uit wil gaan, ik lust geen bier en drink dus vooral mixdrankjes. Ik krijg ik voor 25 euro per week.
- Auto + motor rijbewijs betalen mijn ouders, mits ik niet rook. Nu heb ik gerookt, maar ben gestopt en mijn ouders kijken door de vingers.
- Ik mag daarnaast 2 keer per jaar op vakantie op hun kosten, wil ik vaker, moet ik dit helemaal zelf betalen. (Ik krijg op mijn 3e of 4e vakantie ook geen cent van ze mee)
- Zakgeld, dit is voor de overige kosten die ik maak, denk aan frikandel broodjes op school, cd's, geurtjes. dit is 100 per maand.
Ik vind mezelf niet heel erg verwend, maar mijn ouders steunen me gewoon in een drukke schooltijd, ik zit in 5 VWO en moet hier veel voor doen. Ik moet er, natuurlijk, nog wel een baantje naast hebben. Ik ben vakkenvuller bij de Albert Heijn.
GROETJES LODEWIJK
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2011 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Wat een arme sloeber die Lodewijk
Grgr Roderick
Wat ben je ook zielig.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:05 schreef Roces18 het volgende:
Hier trouwens het bijbehorende topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835500
Enigste wat ik krijg ik gratis onderdak en een klap voor me hoofd als ik me niet gedraag![]()
Dat is het harde leven.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:07 schreef daftme het volgende:
Ik kreeg wel kleedgeld, maar thats it. Ik moest maar kutbaantjes doen voor mijn eigen euro's.
Terechte klacht.
quote:Woh! dat is ook fijn!
Leuke reacties allemaal!
Oh, het was weer een fijne dag. Mijn lieve moeder kwam thuis met een nieuwe Ray Ban bril! Ik moet van mijn moeder een minstens een 5 halen op een toets, en wat haalde ik, een 5,2! Jippie!
quote:Woh! dat is ook fijn!
Leuke reacties allemaal!
Oh, het was weer een fijne dag. Mijn lieve moeder kwam thuis met een nieuwe Ray Ban bril! Ik moet van mijn moeder een minstens een 5 halen op een toets, en wat haalde ik, een 5,2! Jippie!
watquote:Op zondag 17 juli 2011 17:09 schreef daftme het volgende:
Overigens een leuke reactie op dat forum
[..]
In dat topic staat ook iemand die getrouwd is en nog steeds geld krijg van haar moeder:quote:Op zondag 17 juli 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nog erger zijn twintigers die nog op de zak van hun ouders teren
quote:Sinds '10 ben ik afgestuurd, ben ik getrouwd, woon ik dus samen met mijn man en werken wij allebei.
Sindsdien betaalt mijn moeder:
- 500¤ / maand, levenslang (zij krijgt zelf nog elke maand 300¤ van mijn grootouders sinds 1982 - reden: niets te kort komen)
- 55¤ / maand benzinegeld (reden: vaak op bezoek komen)
- opleiding en studieboeken voor mijn bijkomende studies in avondonderwijs (reden: zij vindt dat dit iets is dat ouders moeten betalen)
- omnium verzekering voor mijn nieuwe auto (reden: omdat ik het zelf niet zou betalen, maar zij dit noodzakelijk vindt)
- hospitalisatieverzekering (reden: idem)
- vrijgevige verjaardag-, kerst- en nieuwjaarscadeau's
Van de ouders van mijn man krijgen wij niets.
Tering wat triest, dat soort mensen mogen wat mij betreft lekker als "ontspanning" best een zomer verplicht op het land werken.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In dat topic staat ook iemand die getrouwd is en nog steeds geld krijg van haar moeder:
[..]
Slechts paupers.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:10 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
wat
welke moeder stelt dat nu als eis, een vijf halen
Zulke mensen mogen in mijn ogen niet eens rijden, nooit. "een verzekering heb ik niet nodig".quote:Op zondag 17 juli 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
- omnium verzekering voor mijn nieuwe auto (reden: omdat ik het zelf niet zou betalen, maar zij dit noodzakelijk vindt)
Dus? Dan zijn het nog steeds paupers of niet?quote:
Je zal maar langer dan 1 maand met je kleding moeten doen inderdaadquote:
Klopt, minimaal een miljoen per maand.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ja, dat is nooit genoeg natuurlijk.
dat zijn niet zozeer de kinderen, het zijn de ouders die geen enkele manier van fatsoenlijk opvoeden hebben geleerd...quote:Op zondag 17 juli 2011 17:02 schreef Roces18 het volgende:
Ik was even aan het googlen over iets niet nader te noemen onzin. En toen kwam ik uit op een of andere kutsite scholieren.com , waar alle pubertjes lopen te zeiken op elkaar. Struin ik door dat forum heen zie ik deze post:
[..]
Lodewijk, wat een verwende kutnaam, vindt zich zelf niet heel erg verwend want ze ouders steunen hem in deze drukke tijden![]()
Verwend kut kind krijgt 10.000 euri's per jaar van zijn papi en dan noemt hij zichzelf nog steeds niet verwend. Sinds wanneer is de middelbare school moeilijk? Ik vind het best als je ouders je steunen met wat geld ofzo maar als je zoveel krijgt ben je gewoon een verwend kutkind dat een klap nodig heeft. Zeker enigst kind, zonder enige zin van realiteitsbesef.
Want kan ik me hier aan ergeren (en ondertussen jaloers zijn![]()
)
Groetjes Lodewijk
Komt meer in de richting jaquote:Op zondag 17 juli 2011 17:17 schreef richnigger het volgende:
[..]
Klopt, minimaal een miljoen per maand.
Maar serieus, als die Lodewijk geen troll isquote:Op zondag 17 juli 2011 17:20 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Komt meer in de richting ja
i dunnoquote:Op zondag 17 juli 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus? Dan zijn het nog steeds paupers of niet?
dan is ie heel sneuquote:Op zondag 17 juli 2011 17:21 schreef richnigger het volgende:
[..]
Maar serieus, als die Lodewijk geen troll is
Ik vind het ook absurd, maar als je in een milieu leeft waar dat heel normaal is, valt zo'n bedrag mee.quote:
WTFquote:Ik kreeg en krijg nog steeds alles betaald. Autorijbewijs, motorrijbewijs, collegegeld, kleding, vakanties, etc., etc. Van m'n vader mocht ik zelfs niet eens 'n bijbaantje nemen, omdat 't 'gênant' zou zijn als onze familieleden of zijn vrienden 't idee zouden krijgen dat we geld tekort kwamen .
Ik heb zeker niets te zeuren, maar af en toe mochten ze best iets strenger zijn. Godzijdank weet ik met geld om te gaan en gedraag ik me niet als 'n verwend nest, maar dat ben ik dus wel .
Hij geeft het in ieder geval toe dat hij een verwend nest is.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
WTF![]()
Mijn pa zou zich eerder schamen als ik op mijn 22e nog steeds geen baan zou hebben.
Yes, kan ik weer wat van mijn "Bucket List" afstrepen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:25 schreef Romanus het volgende:
De meest terechte klacht die ik heb gezien op dit forum sinds ik hier ben
quote:Kleedgeld, zo'n 250 euro per maand
quote:ik lust geen bier
quote:3e of 4e vakantie
quote:frikandel broodjes op school
quote:Ik vind mezelf niet heel erg verwend
quote:ik zit in 5 VWO en moet hier veel voor doen
quote:Lodewijk
ik vind dat pas sneu als de ouders daadwerkelijk weinig geld hebben, kinderen kosten immers veel geld.. en ze mogen daar dan best vroeg aan bijdragen..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor kindertjes die kostgeld moeten betalen. Dan neem je kinderen en dan laat je ze vanaf hun 16e betalen??
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
wtf.. wat sneu voor hem dat hij zijn 3e of 4e keer vakantie HELEMAAL zelf moet betalen
Het enige wat ik van mn ouders krijg is gratis onderdak en eten :p
Daar heb ik juist géén last van.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef IndianRose87 het volgende:
ja ik heb niets te klagen, maar voel me na dit topic toch ook wel weer een beetje niet-verwend hahahaa
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef computerprobleem het volgende:
Ouders die kinderen echt kapot verwennen = niet goed.
Ouders die hun kinderen het minimum geven = ook niet goed.
Daartussenin = goed.
Wat is 'daartussenin'' dan?
Weet ik niet.
dat daartussen in is afhankelijk van de situatie van de ouders...quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef computerprobleem het volgende:
Ouders die kinderen echt kapot verwennen = niet goed.
Ouders die hun kinderen het minimum geven = ook niet goed.
Daartussenin = goed.
Wat is 'daartussenin'' dan?
Weet ik niet.
Eigenlijk wel een beetje, je leeft nu vind ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:44 schreef tomaat52 het volgende:
Is het gek dat ik al aan het sparen ben voor later?
Ik leef nu ook. Maar als ik iets wil hebben, bijv. nieuwe schoenen krijg ik daar geld voor. Dus ja. Dan spaar ik liever voor m'n uitzet enzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik geef als volwassene nog niet eens 3000 euro per jaar uit aan kleding, ik denk eerder de helft ongeveer (of zelfs dat nog niet).
En ik koop niet eens hele goedkope merken, ik geef rustig ruim 100 euro uit voor een jeans.
[..]
Eigenlijk wel een beetje, je leeft nu vind ik.
Sparen voor 'de uitzet' vind ik echt royal sadness, heb je ook al een heel servies bij elkaar gespaard?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik leef nu ook. Maar als ik iets wil hebben, bijv. nieuwe schoenen krijg ik daar geld voor. Dus ja. Dan spaar ik liever voor m'n uitzet enzo.![]()
Nee, bedoel qua geld.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Sparen voor 'de uitzet' vind ik echt royal sadness, heb je ook al een heel servies bij elkaar gespaard?
Mijn ouders werken allebei, maar ze hebben het absoluut niet breed. Mijn broertjes wonen allebei thuis, en hebben allebei een baan (beiden 19 jaar oud). Dan is het toch niet meer dan normaal dat zij ook een steentje bijdragen?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
wtf.. wat sneu voor hem dat hij zijn 3e of 4e keer vakantie HELEMAAL zelf moet betalen
Ik vind het trouwens wel sneu voor kindertjes die kostgeld moeten betalen. Dan neem je kinderen en dan laat je ze vanaf hun 16e betalen??
Zoals een keer wat te eten halen ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei, maar ze hebben het absoluut niet breed. Mijn broertjes wonen allebei thuis, en hebben allebei een baan (beiden 19 jaar oud). Dan is het toch niet meer dan normaal dat zij ook een steentje bijdragen?
Eten halen deden ze nog niet eens. Mijn ouders moesten echt álles voor hen betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zoals een keer wat te eten halen ofzo.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:28 schreef Hi_flyer het volgende:
250 euro kleedgeld, dat geef ik per jaar nog niet uit aan kleding....
Jij bent het buurjongetje van Lodewijk in het Gooi?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef somalier013 het volgende:
250 euro kledingsgeld valt best mee die twee keer op vakantie en derde keer zelf betalen is teveel van het goede maar kleren kunnen best duur zijn dus na 2 broeken van een merk en tshirt ben je alweer door het geld heen
Dan ga je maar naar de Zeeman voor je kleren, ze zijn tegenwoordig helemaal hip.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef somalier013 het volgende:
250 euro kledingsgeld valt best mee die twee keer op vakantie en derde keer zelf betalen is teveel van het goede maar kleren kunnen best duur zijn dus na 2 broeken van een merk en tshirt ben je alweer door het geld heen
Inderdaad ken er genoeg waarbij dat zo is geregeld. Vanaf je 15e een baan en vanaf je 16e a 17e zorgpremie betalen en je eigen kleren en school. Ik bedoel donder op man, neem dan geen kinderen als je het niet kunt betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
Je kunt ook merkkleding dragen zonder dat je daar 250 euro per maand aan uit moet geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef somalier013 het volgende:
Stelletje paupers armzalige autistische studenten dat jullie zijn kopen jullie je kleren bij c&a of zo shit zeg ?
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef somalier013 het volgende:
Stelletje paupers armzalige autistische studenten die jullie zijn kopen jullie je kleren bij c&a of zo shit zeg ?
Hahaha, held.quote:Wat ben jij een kankerkind zeg, beter ga je gewoon werken voor je geld.
edit: De OP quoten![]()
Tuurlijk wel, genoeg rijke tatta'squote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Want je realiseren dat dit soort kinderen echt bestaan is niet te doen..?
Onzin, dat noem ik geen merkkleding.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef somalier013 het volgende:
[..]
Oh je bent zeker een jack&jons type of h&m
Echt nietquote:Op maandag 18 juli 2011 19:42 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Sowieso iemand van FOK! die dit neer heeft gezet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Brentmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Sheridannnn!
[ afbeelding ]
You need what know?
''How thoughtful of you to ring mommy!''quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Brentmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Sheridannnn!
[ afbeelding ]
You need what know?
Zo had ik een vriendin die 60 uur in de week werkte, om haar moeder te helpen die naast haar nog 6 of 7 koters had.. dat vond ik zo sneu voor haar! Want ze had zelf nooit geld om een keertje wat leuks met mij te gaan doen. Die moeder had dus amper geld om voor die kids eten te kopen en die vader was een verslaafde en dan vertelt ze doodleuk dat haar moeder wel nog meer kinderen zou willen.. ja wtfquote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ken er genoeg waarbij dat zo is geregeld. Vanaf je 15e een baan en vanaf je 16e a 17e zorgpremie betalen en je eigen kleren en school. Ik bedoel donder op man, neem dan geen kinderen als je het niet kunt betalen.(En dan nemen die losers er vaak ook nog 3/4)
aan jezelf refereren in de derde persoonquote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef Stekelbees het volgende:
zoveel jaloezie in dit topic.
hebben jullie er last van dat ie 250E / maand krijgt?
zo afgeven op mensen die het wat "beter" (tis maar hoe je het ziet) hebben, falers.
lekker vakken blijven vullen zoals lodewijk, stel jaloerse kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:56 schreef .Bankbiljet het volgende:
250 kleedgeld per maand, en dat weinig vinden, zal Lodewijk leuk vinden als hij later zelf voor 250 kleding de maand moet werken ,
verwend *** kindHet stinkt hier naar nieuw geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door Leevancleef op 18-07-2011 20:36:15 ]Sum es est, sumus estis sunt
Heey man,quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Leevancleef het volgende:
Alleen oud geld telt.
[..]
Het stinkt hier naar nieuw geld.
Rutger Hauer in Blade Runner.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heey man,
wil even zeggen dat Lee Van Cleef wel een toffe half-Nederlandse acteur is.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de enige Nederlandse acteur die het ooit zo ver zal schoppen in super films als ''The Good, The Bad and the Ugly''.
Dit. Mensen die hierin trappenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Thas het volgende:
Fokkers die getrolld worden door trollende Fokkers op scholieren.com
TS
Duh kneus, tuurlijk is het een troll. Maar er zijn er zat die zo leven..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Thas het volgende:
Fokkers die getrolld worden door trollende Fokkers op scholieren.com
TS
Dat deze opmerking erbij staat, vind ik dieptriest:quote:Op zondag 17 juli 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In dat topic staat ook iemand die getrouwd is en nog steeds geld krijg van haar moeder:
[..]
quote:Van de ouders van mijn man krijgen wij niets.
O ja zo ken ik ook nog wel een verhaalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat deze opmerking erbij staat, vind ik dieptriest:
[..]
Waarom, ik vind dit niet bijzonder vreemd. In mijn omgeving vroeger was dit niet anders. Zelfs vrienden van mij die over gingen kregen een boot of een auto. Bij mij was het niet zo extreem maar ik mag zeker niet klagen. Heb nooit hoeven werken. Mijn ouders wilde gewoon dat ik een leuke tijd had. Dat je daarna niet met geld om zou kunnen gaan is onzin. Ik kan prima met geld omgaan en houd meer geld over dan mensen die vroeger altijd zelf hebben moeten betalen.quote:
Ach, in ieder geval hebben we over 15 jaar iets te lachen bij dubbeltje op zijn kantquote:Op zondag 17 juli 2011 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn niet zozeer de kinderen, het zijn de ouders die geen enkele manier van fatsoenlijk opvoeden hebben geleerd...
Wat een verwennerij, op je 15e nog zakgeld. Laat staan op je 18e.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik kreeg vroeger tot mijn 15e 25 euro per maand en mijn broertje is 18 maar krijgt 50 euro per maand
voor een meisje is het ook teveel..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Mijn god, 250 euro per maand aan kleedgeld voor een jongen? En dan ook nog 100 ¤ zakgeld!? Pfff dat gaat echt te ver hoor. Terechte klacht.
Eh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:02 schreef von_manstein het volgende:
Dat varieerde van 100 gulden tot 400 per maand per persoon.
M'n ouders gingen op het gemiddelde zitten en ik kreeg dus 200 gulden per maand.
Spijtig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft zich door z'n ouders laten oplichten en heeft dat nog steeds niet door.
Ik denk dat het voor een jongen moeilijker is dan voor een meisje, met 250 euro.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Mijn god, 250 euro per maand aan kleedgeld voor een jongen? En dan ook nog 100 ¤ zakgeld!? Pfff dat gaat echt te ver hoor. Terechte klacht.
Lijkt mij sterk dat je eerst 5 en dan 4 gaat doen, respectievelijk is hier dus foutief gebruikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef OudeBok het volgende:
Voor 2 jaar overgaan naar respectievelijk 4/5 Gym.
Het is meer dat hij zichzelf niet verwend noemt en het als normaal beschouwt bijna.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef Stekelbees het volgende:
zoveel jaloezie in dit topic.
hebben jullie er last van dat ie 250E / maand krijgt?
zo afgeven op mensen die het wat "beter" (tis maar hoe je het ziet) hebben, falers.
lekker vakken blijven vullen zoals lodewijk, stel jaloerse kinderen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
Ze kunnen vaak beter omgaan met geld dan mensen die nooit wat hebben gehad en dan ineens geld te besteden hebben. Kijk maar naar mensen die ene loterij winnen en daarna flink in de schulden zitten omdat ze dachten dat ze alles konden kopen. Daarom worden ze nu begeleid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval hebben we over 15 jaar iets te lachen bij dubbeltje op zijn kant
boehoeoe, 10 uur per week werken....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:04 schreef ssebass het volgende:
Overigens tof gaan lopen doen met dure spullen of zelfs spullen kopen om andere de ogen uit te steken vind ik wel echt diep triest. Veel meer respect voor mensen die er hard voor hebben gewerkt.
Ik heb het niet over kinders met een bijbaan....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:10 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
boehoeoe, 10 uur per week werken....
Waarschijnlijk denkt Lodewijk dat ie meteen tienduizenden euro's per maand gaat verdienen net als pappie. Maar als ie het huis uit gaat (op kosten van papa en mama natuurlijk) en onder aan de ladder moet beginnen heeft ie wel een probleem. Probeer dan maar rond te komen van 1000 euro per maand als je ouders alleen de huur betalen en jij gewend bent aan het beste van het beste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ze kunnen vaak beter omgaan met geld dan mensen die nooit wat hebben gehad en dan ineens geld te besteden hebben. Kijk maar naar mensen die ene loterij winnen en daarna flink in de schulden zitten omdat ze dachten dat ze alles konden kopen. Daarom worden ze nu begeleid.
Was vergeten dat je hier in NL natuurlijk niet anders mag zijn dan de rest en al helemaal niet meer verdienen. Wat voor de een normaal is, is voor de ander extreem. Je moet het wel in perspectief plaatsen. Sneu gedoe altijd.
Gaat niet gebeuren. Mammie en pappie gaan vast ook nog z'n huur betalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt Lodewijk dat ie meteen tienduizenden euro's per maand gaat verdienen net als pappie. Maar als ie het huis uit gaat (op kosten van papa en mama natuurlijk) en onder aan de ladder moet beginnen heeft ie wel een probleem. Probeer dan maar rond te komen van 1000 euro per maand als je ouders alleen de huur betalen en jij gewend bent aan het beste van het beste.
Ouders kopen waarschijnlijk een pand en blijven hem verder sponsoren tijdens zijn studie. Als hij geen pret studie gaat doen maar iets degelijke gaat hij na het studeren vast een prima baan vinden met redelijk salaris dat snel oploopt. Verder gaat met goede contacten een baan vinden best prima. Neem aan dat die er wel zijn. Lang leve old boys network.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt Lodewijk dat ie meteen tienduizenden euro's per maand gaat verdienen net als pappie. Maar als ie het huis uit gaat (op kosten van papa en mama natuurlijk) en onder aan de ladder moet beginnen heeft ie wel een probleem. Probeer dan maar rond te komen van 1000 euro per maand als je ouders alleen de huur betalen en jij gewend bent aan het beste van het beste.
Ik heb het gevoel dat ze dit zijn ouders ook erg kwalijk neemt.quote:
Dat zijn dezelfden die ze dood willen voor de erfenisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:25 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze dit zijn ouders ook erg kwalijk neemt.
Mensen die getrouwd zijn en "zakgeld" verwachten van hun ouders.
Levensverzekeringquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfden die ze dood willen voor de erfenis
De enige normaaldenkenden dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
¤3000/jaar is dan weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Mekkalomp het volgende:
fokkers die per jaar maar 250 aan kleren besteden. lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |