Jij bent het buurjongetje van Lodewijk in het Gooi?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef somalier013 het volgende:
250 euro kledingsgeld valt best mee die twee keer op vakantie en derde keer zelf betalen is teveel van het goede maar kleren kunnen best duur zijn dus na 2 broeken van een merk en tshirt ben je alweer door het geld heen
Dan ga je maar naar de Zeeman voor je kleren, ze zijn tegenwoordig helemaal hip.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef somalier013 het volgende:
250 euro kledingsgeld valt best mee die twee keer op vakantie en derde keer zelf betalen is teveel van het goede maar kleren kunnen best duur zijn dus na 2 broeken van een merk en tshirt ben je alweer door het geld heen
Inderdaad ken er genoeg waarbij dat zo is geregeld. Vanaf je 15e een baan en vanaf je 16e a 17e zorgpremie betalen en je eigen kleren en school. Ik bedoel donder op man, neem dan geen kinderen als je het niet kunt betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
wtf.. wat sneu voor hem dat hij zijn 3e of 4e keer vakantie HELEMAAL zelf moet betalen
Het enige wat ik van mn ouders krijg is gratis onderdak en eten :p
Ik vind het trouwens wel sneu voor kindertjes die kostgeld moeten betalen. Dan neem je kinderen en dan laat je ze vanaf hun 16e betalen??
Je kunt ook merkkleding dragen zonder dat je daar 250 euro per maand aan uit moet geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef somalier013 het volgende:
Stelletje paupers armzalige autistische studenten dat jullie zijn kopen jullie je kleren bij c&a of zo shit zeg ?
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef somalier013 het volgende:
Stelletje paupers armzalige autistische studenten die jullie zijn kopen jullie je kleren bij c&a of zo shit zeg ?
Hahaha, held.quote:Wat ben jij een kankerkind zeg, beter ga je gewoon werken voor je geld.
edit: De OP quoten![]()
Tuurlijk wel, genoeg rijke tatta'squote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Want je realiseren dat dit soort kinderen echt bestaan is niet te doen..?
Onzin, dat noem ik geen merkkleding.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef somalier013 het volgende:
[..]
Oh je bent zeker een jack&jons type of h&m
Echt nietquote:Op maandag 18 juli 2011 19:42 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Sowieso iemand van FOK! die dit neer heeft gezet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Brentmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Sheridannnn!
[ afbeelding ]
You need what know?
''How thoughtful of you to ring mommy!''quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Brentmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Sheridannnn!
[ afbeelding ]
You need what know?
Zo had ik een vriendin die 60 uur in de week werkte, om haar moeder te helpen die naast haar nog 6 of 7 koters had.. dat vond ik zo sneu voor haar! Want ze had zelf nooit geld om een keertje wat leuks met mij te gaan doen. Die moeder had dus amper geld om voor die kids eten te kopen en die vader was een verslaafde en dan vertelt ze doodleuk dat haar moeder wel nog meer kinderen zou willen.. ja wtfquote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ken er genoeg waarbij dat zo is geregeld. Vanaf je 15e een baan en vanaf je 16e a 17e zorgpremie betalen en je eigen kleren en school. Ik bedoel donder op man, neem dan geen kinderen als je het niet kunt betalen.(En dan nemen die losers er vaak ook nog 3/4)
aan jezelf refereren in de derde persoonquote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef Stekelbees het volgende:
zoveel jaloezie in dit topic.
hebben jullie er last van dat ie 250E / maand krijgt?
zo afgeven op mensen die het wat "beter" (tis maar hoe je het ziet) hebben, falers.
lekker vakken blijven vullen zoals lodewijk, stel jaloerse kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:56 schreef .Bankbiljet het volgende:
250 kleedgeld per maand, en dat weinig vinden, zal Lodewijk leuk vinden als hij later zelf voor 250 kleding de maand moet werken ,
verwend *** kindHet stinkt hier naar nieuw geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door Leevancleef op 18-07-2011 20:36:15 ]Sum es est, sumus estis sunt
Heey man,quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Leevancleef het volgende:
Alleen oud geld telt.
[..]
Het stinkt hier naar nieuw geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |