ik vind dat pas sneu als de ouders daadwerkelijk weinig geld hebben, kinderen kosten immers veel geld.. en ze mogen daar dan best vroeg aan bijdragen..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor kindertjes die kostgeld moeten betalen. Dan neem je kinderen en dan laat je ze vanaf hun 16e betalen??
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
wtf.. wat sneu voor hem dat hij zijn 3e of 4e keer vakantie HELEMAAL zelf moet betalen
Het enige wat ik van mn ouders krijg is gratis onderdak en eten :p
Daar heb ik juist géén last van.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef IndianRose87 het volgende:
ja ik heb niets te klagen, maar voel me na dit topic toch ook wel weer een beetje niet-verwend hahahaa
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef computerprobleem het volgende:
Ouders die kinderen echt kapot verwennen = niet goed.
Ouders die hun kinderen het minimum geven = ook niet goed.
Daartussenin = goed.
Wat is 'daartussenin'' dan?
Weet ik niet.
dat daartussen in is afhankelijk van de situatie van de ouders...quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef computerprobleem het volgende:
Ouders die kinderen echt kapot verwennen = niet goed.
Ouders die hun kinderen het minimum geven = ook niet goed.
Daartussenin = goed.
Wat is 'daartussenin'' dan?
Weet ik niet.
Eigenlijk wel een beetje, je leeft nu vind ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:44 schreef tomaat52 het volgende:
Is het gek dat ik al aan het sparen ben voor later?
Ik leef nu ook. Maar als ik iets wil hebben, bijv. nieuwe schoenen krijg ik daar geld voor. Dus ja. Dan spaar ik liever voor m'n uitzet enzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik geef als volwassene nog niet eens 3000 euro per jaar uit aan kleding, ik denk eerder de helft ongeveer (of zelfs dat nog niet).
En ik koop niet eens hele goedkope merken, ik geef rustig ruim 100 euro uit voor een jeans.
[..]
Eigenlijk wel een beetje, je leeft nu vind ik.
Sparen voor 'de uitzet' vind ik echt royal sadness, heb je ook al een heel servies bij elkaar gespaard?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik leef nu ook. Maar als ik iets wil hebben, bijv. nieuwe schoenen krijg ik daar geld voor. Dus ja. Dan spaar ik liever voor m'n uitzet enzo.![]()
Nee, bedoel qua geld.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Sparen voor 'de uitzet' vind ik echt royal sadness, heb je ook al een heel servies bij elkaar gespaard?
Mijn ouders werken allebei, maar ze hebben het absoluut niet breed. Mijn broertjes wonen allebei thuis, en hebben allebei een baan (beiden 19 jaar oud). Dan is het toch niet meer dan normaal dat zij ook een steentje bijdragen?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef IndianRose87 het volgende:
wtf.. wat sneu voor hem dat hij zijn 3e of 4e keer vakantie HELEMAAL zelf moet betalen
Het enige wat ik van mn ouders krijg is gratis onderdak en eten :p
Ik vind het trouwens wel sneu voor kindertjes die kostgeld moeten betalen. Dan neem je kinderen en dan laat je ze vanaf hun 16e betalen??
Zoals een keer wat te eten halen ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei, maar ze hebben het absoluut niet breed. Mijn broertjes wonen allebei thuis, en hebben allebei een baan (beiden 19 jaar oud). Dan is het toch niet meer dan normaal dat zij ook een steentje bijdragen?
Eten halen deden ze nog niet eens. Mijn ouders moesten echt álles voor hen betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zoals een keer wat te eten halen ofzo.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:28 schreef Hi_flyer het volgende:
250 euro kleedgeld, dat geef ik per jaar nog niet uit aan kleding....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |