Rutger Hauer in Blade Runner.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heey man,
wil even zeggen dat Lee Van Cleef wel een toffe half-Nederlandse acteur is.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de enige Nederlandse acteur die het ooit zo ver zal schoppen in super films als ''The Good, The Bad and the Ugly''.
Dit. Mensen die hierin trappenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Thas het volgende:
Fokkers die getrolld worden door trollende Fokkers op scholieren.com
TS
Duh kneus, tuurlijk is het een troll. Maar er zijn er zat die zo leven..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Thas het volgende:
Fokkers die getrolld worden door trollende Fokkers op scholieren.com
TS
Dat deze opmerking erbij staat, vind ik dieptriest:quote:Op zondag 17 juli 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In dat topic staat ook iemand die getrouwd is en nog steeds geld krijg van haar moeder:
[..]
quote:Van de ouders van mijn man krijgen wij niets.
O ja zo ken ik ook nog wel een verhaalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat deze opmerking erbij staat, vind ik dieptriest:
[..]
Waarom, ik vind dit niet bijzonder vreemd. In mijn omgeving vroeger was dit niet anders. Zelfs vrienden van mij die over gingen kregen een boot of een auto. Bij mij was het niet zo extreem maar ik mag zeker niet klagen. Heb nooit hoeven werken. Mijn ouders wilde gewoon dat ik een leuke tijd had. Dat je daarna niet met geld om zou kunnen gaan is onzin. Ik kan prima met geld omgaan en houd meer geld over dan mensen die vroeger altijd zelf hebben moeten betalen.quote:
Ach, in ieder geval hebben we over 15 jaar iets te lachen bij dubbeltje op zijn kantquote:Op zondag 17 juli 2011 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn niet zozeer de kinderen, het zijn de ouders die geen enkele manier van fatsoenlijk opvoeden hebben geleerd...
Wat een verwennerij, op je 15e nog zakgeld. Laat staan op je 18e.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik kreeg vroeger tot mijn 15e 25 euro per maand en mijn broertje is 18 maar krijgt 50 euro per maand
voor een meisje is het ook teveel..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Mijn god, 250 euro per maand aan kleedgeld voor een jongen? En dan ook nog 100 ¤ zakgeld!? Pfff dat gaat echt te ver hoor. Terechte klacht.
Eh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:02 schreef von_manstein het volgende:
Dat varieerde van 100 gulden tot 400 per maand per persoon.
M'n ouders gingen op het gemiddelde zitten en ik kreeg dus 200 gulden per maand.
Spijtig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft zich door z'n ouders laten oplichten en heeft dat nog steeds niet door.
Ik denk dat het voor een jongen moeilijker is dan voor een meisje, met 250 euro.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Mijn god, 250 euro per maand aan kleedgeld voor een jongen? En dan ook nog 100 ¤ zakgeld!? Pfff dat gaat echt te ver hoor. Terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |