Je zal maar langer dan 1 maand met je kleding moeten doen inderdaadquote:
Klopt, minimaal een miljoen per maand.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ja, dat is nooit genoeg natuurlijk.
dat zijn niet zozeer de kinderen, het zijn de ouders die geen enkele manier van fatsoenlijk opvoeden hebben geleerd...quote:Op zondag 17 juli 2011 17:02 schreef Roces18 het volgende:
Ik was even aan het googlen over iets niet nader te noemen onzin. En toen kwam ik uit op een of andere kutsite scholieren.com , waar alle pubertjes lopen te zeiken op elkaar. Struin ik door dat forum heen zie ik deze post:
[..]
Lodewijk, wat een verwende kutnaam, vindt zich zelf niet heel erg verwend want ze ouders steunen hem in deze drukke tijden![]()
Verwend kut kind krijgt 10.000 euri's per jaar van zijn papi en dan noemt hij zichzelf nog steeds niet verwend. Sinds wanneer is de middelbare school moeilijk? Ik vind het best als je ouders je steunen met wat geld ofzo maar als je zoveel krijgt ben je gewoon een verwend kutkind dat een klap nodig heeft. Zeker enigst kind, zonder enige zin van realiteitsbesef.
Want kan ik me hier aan ergeren (en ondertussen jaloers zijn![]()
)
Groetjes Lodewijk
Komt meer in de richting jaquote:Op zondag 17 juli 2011 17:17 schreef richnigger het volgende:
[..]
Klopt, minimaal een miljoen per maand.
Maar serieus, als die Lodewijk geen troll isquote:Op zondag 17 juli 2011 17:20 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Komt meer in de richting ja
i dunnoquote:Op zondag 17 juli 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus? Dan zijn het nog steeds paupers of niet?
dan is ie heel sneuquote:Op zondag 17 juli 2011 17:21 schreef richnigger het volgende:
[..]
Maar serieus, als die Lodewijk geen troll is
Ik vind het ook absurd, maar als je in een milieu leeft waar dat heel normaal is, valt zo'n bedrag mee.quote:
WTFquote:Ik kreeg en krijg nog steeds alles betaald. Autorijbewijs, motorrijbewijs, collegegeld, kleding, vakanties, etc., etc. Van m'n vader mocht ik zelfs niet eens 'n bijbaantje nemen, omdat 't 'gênant' zou zijn als onze familieleden of zijn vrienden 't idee zouden krijgen dat we geld tekort kwamen .
Ik heb zeker niets te zeuren, maar af en toe mochten ze best iets strenger zijn. Godzijdank weet ik met geld om te gaan en gedraag ik me niet als 'n verwend nest, maar dat ben ik dus wel .
Hij geeft het in ieder geval toe dat hij een verwend nest is.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
WTF![]()
Mijn pa zou zich eerder schamen als ik op mijn 22e nog steeds geen baan zou hebben.
Yes, kan ik weer wat van mijn "Bucket List" afstrepen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:25 schreef Romanus het volgende:
De meest terechte klacht die ik heb gezien op dit forum sinds ik hier ben
quote:Kleedgeld, zo'n 250 euro per maand
quote:ik lust geen bier
quote:3e of 4e vakantie
quote:frikandel broodjes op school
quote:Ik vind mezelf niet heel erg verwend
quote:ik zit in 5 VWO en moet hier veel voor doen
quote:Lodewijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |