SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaadquote:.
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef Baszh het volgende:
Ik heb ze allemaal weer eens teruggezien, moet je maar eens die goblins van gringotts vergelijken uit film 1 en film 8
quote:Op maandag 25 juli 2011 07:58 schreef picodealion het volgende:
Wat ik me afvraag, geen idee of het al voorbij is gekomen, maarHELD !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Inderdaad.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar over het algemeen vond ik de verhaallijn ver te zoeken.
Ik denk dat ik teveel hoopte dat het verhaal hetzelfde zou zijn als in het boek, terwijl er mijns inziens toch een aantal cruciale dingen worden weggelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik gewoon maar niet zo zeuren. Ik denk dat ik door alle positieve geluiden de lat erg hoog legde (durfde te leggen); teleurstelling was onvermijdelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Djoezt op 25-07-2011 11:03:00 ]
Blijft best wreed.. Sterven door je eigen gemaakte spreuk..quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:50 schreef Djoezt het volgende:
Gister eindelijk HP7.2 gezien. Eerlijk gezegd snap ik al die lovende reviews niet echt.. was niet heel erg tevreden. Er zaten een aantal mooie stukjes in,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar over het algemeen vond ik de verhaallijn ver te zoeken.
Ik denk dat ik teveel hoopte dat het verhaal hetzelfde zou zijn als in het boek, terwijl er mijns inziens toch een aantal cruciale dingen worden weggelaten.Harry heeft Draco in het eerste deel ontwapend, toen hij de stokken uit Draco's handen griste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik gewoon maar niet zo zeuren. Ik denk dat ik door alle positieve geluiden de lat erg hoog legde (durfde te leggen); teleurstelling was onvermijdelijk."Atb is lief, groetjes Peri."
En mensen geloven die dingen ook zomaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
O god.
Op tumblr enzo verschijnen nu superveel quotes die Rowling gezegd zou hebben, maar waar totaal niets van waar is.
Zelfde als bij Gaga eerst.
Dat is dus niet waar, het zijn twee verschillende soorten slangen namelijk.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht dat jij het filmpje had gepostquote:
Bronquote:Op maandag 25 juli 2011 13:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, het zijn twee verschillende soorten slangen namelijk.![]()
De slang uit de dierentuin is een boa constrictor, staat in de HP and the Philosopher's Stone. Nagini is een giftige slang, wordt in meerdere boeken genoemd. Bron.quote:
Hij lag dood naast Tonksquote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef Nielsch het volgende:
Eh, al met al was het een vermakelijke film en een mooi einde. Leuk om in de bioscoop te zien; voegt toch zeker bij zo'n film wel wat toe.
Dat '19 years later' vond ik wel een beetje corny, vond ik trouwens in het boek al. Vechtscenes hadden wel iets beter gemogen, ik werd er niet echt van "uit mijn stoel geblazen" zoals bijvoorbeeld bij LOTR. Ook raar trouwens dat Lupin ineens bij die geesten stond. Had hem helemaal niet dood zien gaan in the Battle of Hogwarts (maar misschien heb ik het niet goed gezien).
In de boeken komen wat flashbacks van Snape en gesprekken met Harry voor die een beter beeld geven van de relatie tussen Snape, Lilly en James. In de film komt het inderdaad wat vreemd over.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongetwijfeld, ongetwijfeld.
ik heb de films al heel veel gezien, en ben pas geleden begonnen met de boeken (engels)
zit nu op de helft van boek 3, en inderdaad, in de films mis je enórm veel wat in de boeken dus wel zit.
Gemolken.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:46 schreef Steve het volgende:
Heb je de bron van waar Rowling dat gezegd zou hebben?.
De slang in de dierentuin is een boa constrictor, en dus niet giftig. Nagini wordt in boek 4 gemelkt.
Film 1-6 Blu-ray is nu £26/¤30 bij Amazon.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:59 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik wil een dvdbox met alle films
Maar dat zal wel een grote aanslag op m'n portemonnee zijn
Ik ben er zo een zonder blu-ray-spelerquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Film 1-6 Blu-ray is nu £26/¤30 bij Amazon.
Koop je de 7e er eind dit jaar los bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |