Beter te veel dan te weinigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Warner Bros. stopt per 29 december met Harry Potter Blu-Ray en DVD's
Pff. Met allemaal nutteloze prullaria zeker. No thanks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef Patch het volgende:
Dus voor de mensen die voor de complete collectie op dvd/Blu-Ray gaan in een delux boxset: pas volgend jaar of in 2013 pas aanschaffen.
nee joh, met een toverstaf, onzichtbaarheidsmantel, steen der wijzen, vuurbeker en een huiself !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pff. Met allemaal nutteloze prullaria zeker. No thanks.
LOLWUT OMG!! ZIT ER OOK EEN NIMBUS BEZEMSTEEL BIJ WANT DAN IK VERKOOP GELIJK MIJN AUTO!!!!1!11quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:51 schreef Patch het volgende:
[..]
nee joh, met een toverstaf, onzichtbaarheidsmantel, steen der wijzen, vuurbeker en een huiself !
Het zou anders wel reuzehandig zijn in de spits hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
LOLWUT OMG!! ZIT ER OOK EEN NIMBUS BEZEMSTEEL BIJ WANT DAN IK VERKOOP GELIJK MIJN AUTO!!!!1!11
als het een echte limited editie wordt met het "disney vault" idee, dan kan het best wat geld op leveren na een aantal jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pff. Met allemaal nutteloze prullaria zeker. No thanks.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef Patch het volgende:
Dus voor de mensen die voor de complete collectie op dvd/Blu-Ray gaan in een delux boxset: pas volgend jaar of in 2013 pas aanschaffen.
Je kunt ze wel nu aanschaffen, maar er komt dan in 2013 een nieuwe box uit met veel meer extra's enzo, een soort 'ultimate edition' waarschijnlijk.quote:
dit is wel precies de reden waarom we de losse dvd's niet hebben gekocht. Je weet toch dat ze na de laatste film met zo'n doos uitkomen. Doe mij dan meteen zo'n complete set, dan allemaal losse films, waarbij de layout misschien net niet past bij elkaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ah oke. Nou ik koop hem nu gewoon, ga niet 2 jaar op die box wachten voor wat extra's. Kan eventueel tzt nog altijd en dan deze weer doorverkopen ofzo
Het lijkt tegenwoordig wel of je niks mee gelijk kunt kopen, er komt altijd later weer een nog specialere editie en daar vaak nog een keer een uitgebreidere editie, of alle hoesjes worden aangepast. Vrij irritant vind ik het allemaal.
Ik weet dat het allemaal om zo veel mogelijk geld verdienen gaat enzo, maar niet echt leuk als je als fan vanaf het begin een serie bij elkaar wilt sparen die mooi bij elkaar past.
Nou toen deel 1 uit kwam was ik me daar niet heel erg van bewust... Deel 1 en 2 heb ik zelfs nog op video gekocht, ik vond het al heel wat dat de DVD rond die tijd uitkwam en die heb ik dus los gekocht, het was een heel nieuw iets.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dit is wel precies de reden waarom we de losse dvd's niet hebben gekocht. Je weet toch dat ze na de laatste film met zo'n doos uitkomen. Doe mij dan meteen zo'n complete set, dan allemaal losse films, waarbij de layout misschien net niet past bij elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |