Ik ga ook gewoon naar de 2D-versie, vond het 3D hier weer totaal niets toevoegen. En veel te duur (nou ja, Imax 3D vorige keer...).quote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe em wellicht in 2D nogmaals in de herhaling.. heb toch een pathe unlimited card
Ik vond juist de 3D een leuke toevoeging.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon naar de 2D-versie, vond het 3D hier weer totaal niets toevoegen. En veel te duur (nou ja, Imax 3D vorige keer...).
Ik denk dat je een van de weinigen bent, want voor mij en mijn moeder voegde het ook bar weinig toe.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vond juist de 3D een leuke toevoeging.
Als ik zo'n kaart had, had ik nu al zes keer geweestquote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe em wellicht in 2D nogmaals in de herhaling.. heb toch een pathe unlimited card
hou je er rekening mee dat elke voorstelling gewoon helemaal volzit..quote:Op zondag 17 juli 2011 16:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Als ik zo'n kaart had, had ik nu al zes keer geweest
Jammer voor jou en je moeder....quote:Op zondag 17 juli 2011 16:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinigen bent, want voor mij en mijn moeder voegde het ook bar weinig toe.
Nee, ik ben helemaal fan van deze Slughorn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Vond ik ook erg overbodig, had ik al gepost.
Vond ook dat de Weasleys er bekaaid van af kwamen.
De BITCH-zin van Molly tegen Bellatrix was in het boek krachtiger dan in de film plus de dood van Fred natuurlijk. Dat ze de hereniging van Percy niet hebben gedaan was te verwachten.
Maar had ook graag de huiselfen zien vechten en Hagrid plus broer.
Nog eens een keer allemaal zitten kijken en ik vind de casting van de 2e Dumbledore, Slughorn en Lockheart toch jammer. Had echt liever Peter O'Toole, Bob Hoskins en Hugh Grant gezien.
Ik ook, ik moest wel wennen in het begin maar ik vond het wel leuk.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en dat van mij niet wil je zeggen?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale reactie?
Idioot.
Zo staat het ook gewoon in het boek hequote:Op zondag 17 juli 2011 16:49 schreef douche-eendje het volgende:
Net terug van de film... het moet nog even bezinken. Sommige stukjes waren hilarisch, anderen hadden van mij weer niet gehoeven. Zo vond ik de scene met Harry en Dumbledore op het witte King's Cross nogal vreemd.
Wel heerlijk om hem in 2D te kunnen zien in een zaal die nog niet eens voor de helft gevuld was
Ik moet het boek weer eens lezen, laatste keer is al een hele tijd geledenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zo staat het ook gewoon in het boek he
Ik vond het niet zozeer echt iets TOEVOEGEN, maar het was wel heel mooi gedaan en stoorde absoluut niet. Er zat vooral meer diepte in ipv dat het zo op je af komt etc.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
zeer binnenkort nog een keertje iddquote:Op zondag 17 juli 2011 20:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga deze week gewoon nog een keer. Who cares? Het is de laatste Harry Potter film ever.
wtf? XDquote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Ik ga dinsdag voor de 4e keer haha.
quote:
Ik vond het eigenlijk wel mooi dat Hermione eigenlijk al wel wist hoe het ongeveer in elkaar zat, dat maakt het extra emotioneel. In de film klopte dat wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Ik vind m echt helemaal geweldig, op een paar dingetjes na (de scene op de trap bijvoorbeeld, waar Harry tegen Ron and Hermione zegt datie Forbidden Forest in gaat. Dit gebeurt in het boek niet en Ron en Hermione zouden Harry NOOIT zo makkelijk laten gaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op de 1 of andere manier kwam dat verdriet niet echt aan. Ja Nevill had het er even over op het einde en Ron moest huilen maar bij de rest zag ik (te) weinig emotie.
Hetzelfde gevoel had ik toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen Ginny liet even wat zien qua emotie, maar bij de rest zag ik weinig tot niks.
En de epiloog had voor mij niet gehoeven, maar ik zie dat ik daar niet de enige in ben.
En nu nooit meer Harry Potter, zal wel even wennen worden, maar ik vond het een prachtige afsluiting![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
ok, srsly,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mee eens. Plus....Ron en Hermelien wisten gewoon dat het nodig was. Er was geen andere oplossing en ze kenden Harry goed genoeg dat ze hem niet van idee konden laten veranderen. En ik vond t wel emotioneel toen Hermelien zei dat ze het al had gedacht...dat zei ze in het boek ook volgens mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel mooi dat Hermione eigenlijk al wel wist hoe het ongeveer in elkaar zat, dat maakt het extra emotioneel. In de film klopte dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
ok, srsly,ben ik toch niet de enige die dat begon te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, zie je wel?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige die dat begon te denken
ja toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik het wel begrijp. Als je de boeken niet gelezen hebt, lijkt die scčne wel alsof Sneep Harry's vader is.
Godzijdank is dat niet zo, wat een cliché was dat zeg.
De laatste films zijn voor niet-boekenlezers ook heel verwarrend, lijkt mij. Voor boekenlezers is het dan weer een teleurstelling, omdat veel dingen missen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch?
het kwam écht zo over, beetje verwarrend wel
ik wil ook nog een keer Dquote:Op zondag 17 juli 2011 22:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag in Antwerpen naar de 2D-versie geweest. Ik moet erbij zeggen dat ik de laatste twee boeken niet gelezen heb.Maar ben natuurlijk wél zo hypocriet om naar de films te gaan.
![]()
Het eerste half uurtje had ik echt zoiets van: WTF?Een hoop namen en begrippen werden over je uitgestrooid. Wellicht als je het boek hebt gelezen, valt dat allemaal op zijn plaats, maar ik kon in dit gedeelte even moeilijk erin komen. Maar dat werd erna ruimschoots goedgemaakt. Het is zo mooi dat we met zijn allen Harry en zijn vrienden "groot" hebben zien worden en dat dit nu tot een climax leidt. De film bouwt mooi op, je merkt dat het naar een hoogtepunt toebouwt en ik werd ook niet teleurgesteld. Ik heb gelachen, ik heb gehuild. Het is mooi zo, een waardig afsluiter en wat mij betreft geen open einde: het verhaal Harry Potter is nu gewoon afgesloten. Nogmaals: erg mooi einde.
Mijn vriend (fervent fan van de boeken, heeft ze allemaal al minstens 15 keer gelezen geloof ik) was er ook bij. En ook hij was erg tevreden over de film en herkende mijn gevoel van het eerste half uur niet, dus wellicht ligt het er echt aan dat ik het boek niet gelezen heb.
Ik wil nog een keer.
ongetwijfeld, ongetwijfeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De laatste films zijn voor niet-boekenlezers ook heel verwarrend, lijkt mij. Voor boekenlezers is het dan weer een teleurstelling, omdat veel dingen missen.
quote:
Ik voel een meet aankomen!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil ook nog een keer D
ik neem dan de 3d versie denk ik, 's kijken wat ze daarvan hebben gebakken
In het boek komt hij Ron en Hermione niet tegen als hij naar het bos loopt. Kan me niet herinneren dat Hermione wist datquote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mee eens. Plus....Ron en Hermelien wisten gewoon dat het nodig was. Er was geen andere oplossing en ze kenden Harry goed genoeg dat ze hem niet van idee konden laten veranderen. En ik vond t wel emotioneel toen Hermelien zei dat ze het al had gedacht...dat zei ze in het boek ook volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
ik heb alleen het laatste boek niet gelezen en die kwam als meest verwarrende over.. ik zie een verbandquote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De laatste films zijn voor niet-boekenlezers ook heel verwarrend, lijkt mij. Voor boekenlezers is het dan weer een teleurstelling, omdat veel dingen missen.
Nee, maar ik ga er vanaf 01/08 wel werken!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je in leiden woont, vind ik het prima
ik weet niet of ik tot dan kan wachtenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er vanaf 01/08 wel werken!
Ik zal even kijken of ik eerder kan, dan PM ik je wel!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet of ik tot dan kan wachten
quote:Working its final movie mojo, Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 soared into the record books with the highest-grossing opening weekend ever. The series finale drew an estimated $168.55 million on around 11,000 screens at 4,375 locations, dethroning The Dark Knight's $158.4 million.
quote:Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 outpaced even the most generous prognostications this weekend, setting a new weekend record with an incredible estimated $307 million at the foreign box office. That's 18 percent up on the previous record-holder, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, and 30 percent up on Half-Blood Prince's series record. Add in its stunning domestic take and Deathly Hallows Part 2 also eclipsed Half-Blood Prince to set the worldwide opening weekend record with an astronomical $475.6 million.
Nouja, volgensmij zijn er ook nog wel aardig veel mensen die een 2e keer willen, zoals ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
maar aan de andere kant: kan de film dit lang vol houden of zakt hij volgende week met 90% in?
me tooquote:Op maandag 18 juli 2011 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, volgensmij zijn er ook nog wel aardig veel mensen die een 2e keer willen, zoals ik.![]()
Bij de studio zitten er een nu al mensen te balen dat JK Rowling niet nog 10 extra HP boeken had geschreven.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan mag je het wel een succes noemen denk ik ^^
Harry Potter heeft op het gebied van Special Effects nooit op het niveau gezeten van producties als Lord of The Rings of Avatar.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:26 schreef Daanus het volgende:
Nou ik ben gisteravond geweest en vond het wel een leuke film.
Maar er waren toch wel een paar minpunten. Eind battle was gewoon erg slecht. Als je ziet dat ze 8 jaar geleden de battle van lord of the rings zo groot aanpakten, terwijl ze nu met dat hoge budget zulk prutwerk maken. Scenes duren over het algemeen niet meer dan 3-4 seconden. Overzicht heb je totaal niet. Emoties zijn erg slecht en de manier waarop Lestrange en Voldemort doodgaan is al helemaal om te huilen.
Levicorpus.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:39 schreef Baszh het volgende:
Die spreuk die hij op Draco doet in deel 6, uit Sneep's boek
Dat voorbeeld vind ik niet echt een continuļteitfout, want zo werkt dit stuk magie nou eenmaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:27 schreef maarten1803 het volgende:
- Laat gewoon zien hoe Snape doodgaat. Komop zeg, vecht in ieder geval terug. Hij kan toch ook een paar trucjes om in ieder geval Voldemort te verzwakken of tijd te rekken door met hem te gaan vechten. Je geeft zoveel om Harry maar een laatste poging om succeskans te vergroten zit er niet in :S. JAAAAAA ik weet het is een film( / boek) maar toch.
EN die 2 tranen die harry opvangt : Wat hij uitschenkt in de schaal is net een waterval in vergeijking met die tranen. CONTINUĻTEIT mist dus. EN ja filmfouten komen in bijna elke film voor, maar een van de grootste saga's ooit mag dit soort fouten niet hebben imo. Of laat mij maar de films checken op continuļteit voordat ze uitkomen. Wil ik best gratis doen.
Ik wil een dvdbox met alle filmsquote:Op maandag 18 juli 2011 08:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Nu best al wel zin om 'm om dvd te zien.
Waarschijnlijk wel, al is dvd qua kwaliteit nog prima... zelfs op grotere tv'squote:
Oh ja, Levicorpus doet 'ie met Ron.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Sectumsempra!
Ik moet m nog steeds zien
Laat Ron en familie niet janken? Waarom niet? Fred is dood.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:27 schreef maarten1803 het volgende:
Iedereen is zo lyrisch over deze film en (bijna) geen negatieve dingen gehoord.
Mijn negatieve punten zijn :
- De gevechten gaan ze veel te snel voorbij. Op het moment dat ik die stenen soldaten tot leven zag komen, verwachte ik een leuk vecht scene te zien. Die bleef dus uit en die domme stenen dingen deden nauwelijks iets. En dat als verdedigers van Hogwarts :S. Volgens mij stond het ook nog in 1 shot vol met de soldaten terwijl er een grote trol al midden op de brug aan het vechten was. Uhm, hoe is hij er voorbij gekomen? (kan het wel eventueel verkeerd hebben gezien.
Laat ook zien hoe de mensen doodgaan. Nee er hoeft niet veel bloed etcetera te zijn. Maar het is geen echte kinderfilm meer. Laat Ron en familie niet janken. Laat dat er dan ook maar uit.
Wat?quote:- De valstrik op de brug : val gewoon dood! Toen hij naar boven kroop verwachte ik dat hij ging zeggen : "Run You Fools !!". Mensen die een beetje films kijken weten wel waar ik naar verwijs.
Zo vond ik nog meer vergelijkbare stukjes van LOTR.
Zoals hierboven gezegd werd, dat is een stukje magie. Heeft niks met continuļteit te maken.quote:- Laat gewoon zien hoe Snape doodgaat. Komop zeg, vecht in ieder geval terug. Hij kan toch ook een paar trucjes om in ieder geval Voldemort te verzwakken of tijd te rekken door met hem te gaan vechten. Je geeft zoveel om Harry maar een laatste poging om succeskans te vergroten zit er niet in :S. JAAAAAA ik weet het is een film( / boek) maar toch.
EN die 2 tranen die harry opvangt : Wat hij uitschenkt in de schaal is net een waterval in vergeijking met die tranen. CONTINUĻTEIT mist dus. EN ja filmfouten komen in bijna elke film voor, maar een van de grootste saga's ooit mag dit soort fouten niet hebben imo. Of laat mij maar de films checken op continuļteit voordat ze uitkomen. Wil ik best gratis doen.
Wtf man, stijve piemel krijg je maar van andere films. Beetje jammer, je 'kritiek'.quote:- Zoals al eerder werd aangegeven was de eindbattle echt een anticlimax. Een rode en blauwe waas die 10 seconden tegen elkaar aan lopen te duwen en dat is het. Krijg je toch een slappe piemel van!
Huppeldepup petronium?quote:- Harry is schijnbaar een aardig krachtige tovenaar, maar heb hem nog maar 3 verschillende aanvallen zien gebruiken in de hele reeks als het goed is. 1) "huppeldepup" petronium ( of zoiets. tegen die zwarte vliegevladderaars) 2) abra cadavara en 3) Dat hij die slang oproept (als je die meetelt). Graag hoor ik nog meer van die spreuken als ze in de FILMS zijn gebruikt.
Ze zijn zo speciaal maar kunnen maar 2 of 3 dingen.
Had wel gehoord van een vriend dat ze wel meer kunnen in de boeken en dat hij in de boeken ook echt voorruitgang boekt in zijn skills.Iets wat je dus NIET terug ziet in de films
Irritante, lelijke, kleine hobbit? Ik kan dit soort commentaar ook gewoon niet serieus nemen.quote:- Daniel Rathcliff is een irritant lelijke kleine hobbit, no offense Sean Astin (Sean omdat Elijah Wood ook zo´n irritant grijns heeft imo). Wat vind ik hem een rotkop hebben. Heb dit soort dingen bijna nooit met acteurs/actrices, maar op een of andere manier kan ik hem niet uitstaan. Als kind leuk gecast, toen was hij "schattig"maar die gast "didnt age well". Hij is er steeds meer uit gaan zien als een rat.
Daarentegen maakt Emma Watson het weer goed. Vooral als ze net probeert op te staan nadat ze uit de "achtbaan" zijn gegooit.
Dat jouw geheugen je in de steek laat is niet het probleem van de film. Dan had je 7.1 vantevoren nog maar een keer moeten kijken.quote:- Ik heb dus vorig jaar deel 7.1 gezien. En iemand sprak hierboven over een goede opbouw. Nou ik moest echt goed graven wilde ik nog even volgen (7.2). De "snelheid" van de film doet de film niet veel goeds in vergelijking tot het boek wat ik van vrienden heb gehoord. Het geeft het gevoel dat er iets mist of het te oppervlakkig blijft qua verhaallijn. Ik snap dat men bij de film dingen uit moet laten, maar hetgene wat je laat zien moet wel vloeiend zijn (in zowel verhaal als gebeurtenissen/handelingen van karakters)
Je voelt je wel heel wat he, met je "ervaren" film kijker. Wat moet je doen om een ervaren filmkijker te worden?quote:JAA ik verwacht kritiek op mijn kritiek over deze film. Maar ik lees bijna alleen maar positieve berichten. Terwijl er genoeg in deze film ziet waar ik me als "ervaren" filmkijker toch best aan kan irriteren, dat anderen het niet zien en de hype overhypen.
IK SPEEL GRAAG DE ADVOCAAT VAN DE DUIVEL.
Kom maar op, brand me maar af![]()
Ik heb de boeken ook NIET gelezen, en toch miste er net iets naar mijn mening. Begrijp me niet verkeerd vond het een vermakelijke film.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Negatieve punten die genoemd worden kan ik me eerlijk gezegd niet zo druk over maken.. Ja, mee eens dat de eind battle slecht gedaan was, maar verder? In boeken kunnen ze nou eenmaal veel meer detail beschrijven. Ik heb dan ook geleerd de film en boeken apart te kunnen zien. Veel mensen die naar HP films gaan hebben die boeken niet eens gelezen en komen naar de film om de rode lijn opgelost te zien worden. Daar hebben de schrijvers van de film zich dus op gefocussed. Bovendien is de film al in 2 delen gesplitst om zoveel mogelijk te verklaren. Simpel puntje dat er weinig spreuken worden gebruikt kan ik me niet druk om maken. Is ook genoemd in de films trouwens : Goede tovenaars kunnen spreuken uitvoeren ZONDER ze op te noemen ( Anderling VS Snape for example ).
Hij zei toch geen bezwering ofzo. Hij pakt alleen een traan of 2 :S. Maarrrr jij leest blijkbaar wel de boeken, dus ik kan dat dus niet weten, jij welquote:Op maandag 18 juli 2011 02:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat voorbeeld vind ik niet echt een continuļteitfout, want zo werkt dit stuk magie nou eenmaal.
.
Dream on, girl.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:48 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
op dit forum bijna alleen maar positieve dingen.
Ik heb me goed vermaakt met de film! Probeerde alleen ook wat negatieve kanten in mijn (en van mijn vrienden) te laten zien. Met meeste positeve punten ben ik het ook wel eens.quote:
Ik heb me goed vermaakt met de film! Probeerde alleen ook wat negatieve kanten in mijn (en van mijn vrienden) te laten zien. Met meeste positeve punten ben ik het ook wel eens.quote:
Ik ga graag een discussie aan. Dus kan je even belichten op welk deel jij doelt? Dan kan ik een weerwoord geven. Nu lijkt het net alsof fanboys/fangirls altijd gelijk hebben en iets anders is natuurlijk onmogelijk.quote:
Dit heeft niks met fanboys/fangirls te maken, jij vindt het gewoon leuk om een goede film af te zeiken. Maar weet je, ik vind ook dat je je mening mag geven, zolang je maar weet waar je het over hebt. Als je het alleen al hebt over "huppeldepup petronium tegen die zwarte vliegvladderaars" dan kunnen we jou toch helemaal niet serieus nemen?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:33 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
Ik ga graag een discussie aan. Dus kan je even belichten op welk deel jij doelt? Dan kan ik een weerwoord geven. Nu lijkt het net alsof fanboys/fangirls altijd gelijk hebben en iets anders is natuurlijk onmogelijk.
Gaarne een toelichting
Geweldig!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
Trouwens, hier het filmisch verslag van het Rembrandtpleinavontuur op 30 juni
Ik had toch gevraagd of ik je mocht filmen?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Geweldig!Wel raar om mezelf opeens te zien, haha. En ik baal nog steeds dat ik geen foto's of handtekeningen heb, damn.
Ja, ik vind het ook niet erg hoor! Gewoon grappig om het eindresultaat te zien zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik had toch gevraagd of ik je mocht filmen?
Iets met woorden en mond enzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met fanboys/fangirls te maken, jij vindt het gewoon leuk om een goede film af te zeiken. Maar weet je, ik vind ook dat je je mening mag geven, zolang je maar weet waar je het over hebt. Als je het alleen al hebt over "huppeldepup petronium tegen die zwarte vliegvladderaars" dan kunnen we jou toch helemaal niet serieus nemen?
Nee Sectumsempra!quote:
Trust me, dat is jammerlijk mislukt.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:48 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
MAAARRRR zoals ik zei speelde ik de advocaat van de duivel, op dit forum bijna alleen maar positieve dingen. Wilde het even in balans brengen.
dilemma dilemma, ik wilde eigenlijk vroeg naar bedquote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef RabarberMan het volgende:
Om 20.30 uur Harry Potter en de Gevangene van Azkaban op SBS6, mocht je die willen zien.
Die zat toch in de imperiovloek in boek 4 ofzo? Of hij was bevangen door de Veela's die aanwezig waren op het WK Quidditch ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Het valt mij nu pas op, maar die gast van de Collectebus is na de derde film helemaal niet meer te zien geweest, of wel?
Ik weet alleen dat ie in het 6de deel in Azkaban zat en bij het laatste deel onder de Imperiusvloek meedeed aan The Battle Of Hogwartsquote:Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zat toch in de imperiovloek in boek 4 ofzo? Of hij was bevangen door de Veela's die aanwezig waren op het WK Quidditch ofzo.
De films niet neequote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat is in de boeken, maar in de films is hij niet meer in voorgekomen toch?
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
''Lol'' @ jouw commentaar. Je vergelijkingen ook....geweldig. En het is maar dat je het weet...het is geen Lord of the Rings dus waarom vergelijk je het steeds daarmee?
Kritiek op de film kan ik begrijpen, maar het is de manier waarop je het doet dat ik niet echt afkomstig zie van een ''ervaren film kijker''. Daarbij slaan de punten die je opnoemt als negatieve dingen gewoon nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |