Is zo vervelend hè, dat kun je niet zelf even snel veranderen.quote:
Het is zondagochtend.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meestal is er wel MOD die dat vlot kan oplossen. Zeker hier in MEN
Dus toch!quote:
Wat mij betreft niet slecht, maar weinig bijzonder. Maar ik ben kieskeurig als het op films aankomt.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus toch!Ik hoorde meer dat het een slechte film zou zijn.
het is wel een beetje een feelgoodmovie, maar wel vermakelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus toch!Ik hoorde meer dat het een slechte film zou zijn.
Dan moet ik 'm toch maar eens gaan kijken.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet slecht, maar weinig bijzonder. Maar ik ben kieskeurig als het op films aankomt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:37 schreef MaJo het volgende:
Meuning vanuit Orihuela Costahet is hier een graad of 35, alleen 's ochtends en 's avonds is het te doen, voor de rest binnenblijven
we zitten in het huisje van G. zijn moeder, met airco en alles erop en eraan dus ik zal niet klagen
Is het nog steeds zulk rotweer bij jullie?
Dat is wel balen zegquote:Op zondag 17 juli 2011 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit nu in het zonnetje. Maar vanaf vanmiddag gaat het weer een paar dagen regenen.
Ik denk dat het weer wat jullie hebben ook wel fijner is als je zwanger bentquote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Soempie het volgende:
RegenHet is juist heerlijk weer hier.
http://www.defendthetowers.com/when-penguins-attack.html
Ik ben verslaafd.
Het gaat inderdaad hard met groeien. Kijk maar:quote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel balen zegKomt er nog wel een keer zon die kant op?
Ik mis NoaIk hoorde van mijn moeder dat ze al gegroeid is en nu wil ik haar zien
Awquote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad hard met groeien. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Ik zou het ook wel weten als ik tussen die twee moest kiezen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef MadMaster het volgende:
Om 15.00 zal Thé Lau van The Scene in het Vondelpak optreden en dat zouden we gaan bekijken, maar vanwege het baggerweer houden we het bij 'slechts' The Black Crowes vanavond...
Ik hoef niet te kiezen, ik had beide kunnen doen als het weer wat mee had gezeten.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten als ik tussen die twee moest kiezen.![]()
Vanavond ga ik o.a. Bibio en Washed Out zien op het Valkhof in Nijmegen. Hopelijk regent het niet te hard en te veel.
Rock 'n' Roll...quote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jij gaat volgens mij per maand naar meer concerten als dat ik in mijn leven bij elkaar naar toe ben geweest
Eigenlijk moet ik even het advies van de expert vragen voor ik ga kijken. Etcie?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, wie zegt dat The King's Speech een slechte film is, is gek
Ik vond m geweldig
Fatjes! Ik heb gisteravond de hele avond in de stromende regen vette bandjes staan kijken(en dansen natuurlijk). Lola Kite en Handsome Poets. Daar ga je nog wel van horenquote:Op zondag 17 juli 2011 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ho ,stop maar , jullie hoeven je niet meer te haasten om vanmiddag op de AKQ-SC meet te zijn.
Zeker voor de mensen uit Groningen is het een aardig stukje rijden naar de locatie die we in Belgie hadden afgesproken dus ik hoop dat ze het nog op tijd lezen.
de reden
Pfff, da's veel te warm.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh. hier is het al 34 graden. Gelukkig is het national ice cream day
praat me er niet van. Het is echter het 'koudst' van de rest van de weekquote:
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
praat me er niet van. Het is echter het 'koudst' van de rest van de week
Mijn appartement heeft airco en mijn vriend kan me elk moment ophalen voor onze ijsjes expeditiequote:
Moet je elk jaar verhuizen dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn appartement heeft airco en mijn vriend kan me elk moment ophalen voor onze ijsjes expeditie
Ik ga dood als we over drie weken moeten verhuizen naar onze 'fall housing'dan mag je medelijden met me hebben
ja sterker nog, vóór de zomer begon moest ik van mijn vorig jaar housing naar summer housingquote:
Wat een gedoe.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja sterker nog, vóór de zomer begon moest ik van mijn vorig jaar housing naar summer housing
praat me er niet van! en dat in de hitte...quote:
Ik wil vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |