Hebben ze niet.quote:
Nee, zo ben jij niet. Maar ik kan me wel indenken dat je door dat soort opmerkingen begint te twijfelen.quote:kijk zo ben ik dusIk zie hem trouwens weer met mijn verjaardag, ik ga op naar Chicago...
Nee!!!! Niet doen!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haha nou ja hij graduate over een jaar. Probleem ook opgelost
tenzij ik in Chicago ga studeren, waar hij wil gan studeren en en en...
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We zien wel waar het schip strandt. Wie weet wordt het wel wat met het crimineels zoontje. Vindt mij in elk geval erg leuk en stuurt me half naakte foto's van hemzelf in een badkamer spiegel (classy)
En toch geloof ik niet dat je daar heel vies van bentquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We zien wel waar het schip strandt. Wie weet wordt het wel wat met het crimineels zoontje. Vindt mij in elk geval erg leuk en stuurt me half naakte foto's van hemzelf in een badkamer spiegel (classy)
Ik kan er mee leven hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch geloof ik niet dat je daar heel vies van bent
Oh wacht! Tenzij het de foto's zijn die PS als reactie naar hem stuurt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
Normaal vraag ik om pics. Maar in dit geval maar niet.
ik heb geen MMS dus ik stuur niks terug eyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh wacht! Tenzij het de foto's zijn die PS als reactie naar hem stuurt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb geen MMS dus ik stuur niks terug ey
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch geloof ik niet dat je daar heel vies van bent
Doe dat ook met enige mate. Voor je het weet gebeurt er iets en dan zit je met de gebakken peren. Vooruit plannen is zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Het heeft wel m'n ogen geopend waardoor we meer in het heden leven en niet zo heel ver vooruit kijken.
Carpe diem!!
Damn, wat een mooie poster. Zo romantisch, en dat voor zo'n band.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:07 schreef MadMaster het volgende:
En dan morgen, net zoals in 2006 (en ook 2008 in de HMH):
[ afbeelding ]
ja we hebben het best wel belachelijk relaxed... maar nu is het gewoon weekend. Een cake bakken tijdens de lunch zou ik me niet aan wagenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef wyccie het volgende:
Ik vond de cake die je eerder liet zien er lekker uitzien, snap niet waar de heren over zeurden.
Trouwens, je hebt echt veel lunchtijd, je kunt gewoon thuis een maaltijd bereiden. Kan me herinneren dat MaJo ook altijd een uur pauze had van haar werk bij Lush.
Ik eet meestal mijn brood op terwijl ik de weekboodschappen doe.
Ik heb Junior Masterchef net gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef wyccie het volgende:
Ik vond de cake die je eerder liet zien er lekker uitzien, snap niet waar de heren over zeurden.
Ik begin nu te twijfelen aan het effect van kruidnoten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit net aan mijn voormalig zwangere, eveneens van de cake genietende kamergenote getweet
[ afbeelding ]
gelukkig vindt ze het hillarischquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen aan het effect van kruidnoten.
Je bent dus gewoon een verwend nest.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit net aan mijn voormalig zwangere, eveneens van de cake genietende kamergenote getweet
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Dit net gezegd hebbende krijg ik het bericht dat er iemand gestorven is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:43 schreef wyccie het volgende:
Doe dat ook met enige mate. Voor je het weet gebeurt er iets en dan zit je met de gebakken peren. Vooruit plannen is zo gek nog niet.
Een spaarpotje is toch best handig, geloof me, dat zeg ik uit ervaring.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit net gezegd hebbende krijg ik het bericht dat er iemand gestorven is.
Fuck, wat kan het leven cru zijn.
Nee, dat niet, maar ik moest wel huilen. Ik vind het zo erg voor de nabestaanden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sucks.. iemand close?
sterkte anyway
Nee, zou eerst misschien wel gaan met de buurman, maar is toch niet door gegaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Is Peaceman ze nog aan het bekijken op de Zwarte Cross vandaag?
Ja, dat was ze ook. Mijn oma ook trouwens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan was jouw moeder er gewoon vroeg bij
Nou Peace is nog niet helemaal overtuigd, geloof ik. Misschien moet dat onderdeel nog vervangen worden...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:
Diaan, de prijs voor de reparatie valt erg mee! Kun je toch nog met een gerust hart op vakantie.
Hier moest ik om lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het is voor jou ook wat lastiger omdat je van "1 inkomen" moet leven.
en dan in time verdien je meer dan de meeste van onsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen.Ik ben natuurlijk ook maar in mijn eentje. Relatief gezien zou ik het breder moeten hebben omdat jullie nog twee kinderen hebben,
De realiteit is echter dat het nog niet eens een éénpersoonsinkomen is. Maar ja, eigen keus.
Ik ga er niet van uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan in time verdien je meer dan de meeste van ons
Hoeft niet persé.. eten maken voor je alleen is vaak duurder, huur, gas water en licht is denk ik niet de helft.. en wij hebben recht op kinderbijslag en een bepaalde kortingen via de belasting.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen.Ik ben natuurlijk ook maar in mijn eentje. Relatief gezien zou ik het breder moeten hebben omdat jullie nog twee kinderen hebben,
De realiteit is echter dat het nog niet eens een éénpersoonsinkomen is. Maar ja, eigen keus.
Da's pas relativeren.quote:
Welkom terug.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen vanuit een zonnig Den Bosch
wat een lekker weer
Zo heavy zijn The Black Crowes niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:43 schreef wyccie het volgende:
Damn, wat een mooie poster. Zo romantisch, en dat voor zo'n band.
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ho ,stop maar , jullie hoeven je niet meer te haasten om vanmiddag op de AKQ-SC meet te zijn.
Zeker voor de mensen uit Groningen is het een aardig stukje rijden naar de locatie die we in Belgie hadden afgesproken dus ik hoop dat ze het nog op tijd lezen.
de reden
Zo heel duur zijn luiers niet meer vind ik.. ze zijn erg vaak in de aanbieding. Hoe ouder de kinderen worden, hoe minder ze ook gebruiken hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's pas relativeren.![]()
Ik vind 3 jaar dure luiers kopen best een lange tijd. En dan moet je geluk hebben dat ze vroeg zindelijk zijn.
Ik ga maar eens vroeg naar bed, morgen weer kindjes zien.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |