Ik eet ook liever wel fruit, maar dat doe ik dan maar op het werk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is idd ook een optie... voor ons niet.. Lennon is gek op fruit en krijgt nog 2x per dag fruit. Druiven staan wel standaard in de koelkast.
Ah, gelukkig. Prettig dat het zo snel kon. Handig, zulke connecties.quote:Nee dat niet. Maar de eigenaar is de man van mijn moeders nicht en ze hebben de garage aan huis. We hadden gebeld en mochten wel even snel de auto brengen, gaan ze er morgen naar kijken. Erg fijn.
Dat is dan verstandig. Ik eet bijna geen fruit. Af en toe een banaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik eet ook liever wel fruit, maar dat doe ik dan maar op het werk.
[..]
Ja erg handig. Normaal brengen we hem naar een andere garage eigenlijk. Wel stom maar ja... binnenkort op vakantie en moet de auto wel goed zijn.quote:Ah, gelukkig. Prettig dat het zo snel kon. Handig, zulke connecties.
Tsja zo'n spuitbus Roxasect werkt best aardig, maar als de voedingsbodem blijft heb je zo weer een nieuwe kolonie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef wyccie het volgende:
Niet zo'n zin om schoon te maken.![]()
Ik hoopte eigenlijk op de ultieme FruitvliegjesNuke-tip.
Morgen maar weer nieuwe gasaanstekers kopen. Ik krijg die dingen nooit gevuld met dat gas.
Succes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:25 schreef TradeMarkie het volgende:
en dan ga ik daarna maar weer eens aan de arbeid
35 graden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is hier f**** hot. Ik zou hier niet kunnen leven zonder airco, ik zou ramgek worden...
Da's minder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet eens, denk zo 28 a 30 graden maar zo gruwelijk vochtig..
Het is heel lang zo geweest dat een automaat zwaarder en onzuiniger was met een tragere acceleratie en lagere topsnelheid. Vier mogelijke redenen dus om de voorkeur te geven aan een handbak. Pas met automaten met dubbele koppeling en een hoop versnellingen begint dat te veranderen, waardoor de automaat nu zuiniger kan zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is toch zo dat een groot deel van de wereld automaat rijdt en dat alleen Europa daar een uitzondering op is?
Belangrijkste reden schijn het imago te zijn dat het hier nog zo is. Het is "stoerder" zelf te schakelen dan met een suffe automaat te rijden.
Ik zit er ook naar te luisteren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:10 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster luistert nog even het Prince-concert van vorige week terug...
Dat is er niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van lessen in een automaat?
Alleen voor mensen die heel zenuwachtig worden tijdens het lessen, dan hoeven ze zich over een ding geen zorgen meer te maken.quote:
Daar hebben ze dan weer examens bij Rijkswaterstaat voor. (of hoe heet dat tegenwoordig?)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die heel zenuwachtig worden tijdens het lessen, dan hoeven ze zich over een ding geen zorgen meer te maken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een verdachte van kinderverkrachting mag zijn eigen verdediging voeren. En als je de verdediging mag voeren, dan mag je ook het bewijsmateriaal bekijken. Dus nu gaat de beste smeerlap die videos in de gevangenis bekijken.
Als hij ze niet krijgt, dan is er kans op een "misstrial". Hij wordt natuurlijk wel in de gaten gehouden, maar dit is natuurlijk heel ziek
http://abcnews.go.com/US/(...)le/story?id=14061524
Wonen in Nederland met buitenlands rijbewijsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen om die foto.
PS, ik begreep gewoon je zinnen niet. Vind het ook vreemd dat je rijbewijs van daar hier niet geldig zou zijn? Als je hier in een automaat gaat rijden, dan moet dat toch gewoon kunnen? Rare regels. Ik zou zelf kiezen voor een schakel, omdat je dan in noodgevallen ook zo in iemand anders zijn/ haar auto weg mag rijden. En de automaat van m'n nichtje vind ik echt een onding. Je voelt die overgangen heel duidelijk (was ook een goedkope auto), waardoor het niet zo soepel ging.
Verdorie Nem, dat zou ik net ook gaan posten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wonen in Nederland met buitenlands rijbewijs
Gaat u in Nederland wonen, dan kunt u nog een bepaalde periode gebruik maken van uw geldige buitenlandse rijbewijs. Deze periode is afhankelijk van het land waar u het rijbewijs heeft gehaald. Na deze overgangsperiode moet u een Nederlands rijbewijs hebben. In bepaalde gevallen kunt u uw buitenlandse rijbewijs omwisselen voor een Nederlands rijbewijs. De regels zijn als volgt:
Rijbewijs afgegeven buiten de EU of EVA
Is uw rijbewijs afgegeven in een ander land dan een EU of EVA lidstaat of op het Caribische deel van het Koninkrijk der Nederlanden, dan kunt uw rijbewijs nog tot 185 dagen na vestiging in Nederland gebruiken. In die periode moet u zorgen voor een Nederlands rijbewijs.
Verdorie Tim, GMGA!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verdorie Nem, dat zou ik net ook gaan posten.
Ja, zie hierbovenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft het er net ook over dat je het om moet laten zetten dan. Die Amerikaanse waar ik het over had heeft dat dus blijkbaar wel kunnen doen.
GMGA?quote:
Great Minds Google Alikequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
GMGA?
Ik heb net een filmpje toegevoegd aan mijn post, zodat die toch nog nuttig is
haha, wat is Jeremy daar nog jong! Enorme bos met krullen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verdorie Nem, dat zou ik net ook gaan posten.
Die regeling is bedoeld om dit soort situaties te voorkomen:
Mijn vader heeft zijn rijbewijs in dienst gehaald en mijn moeder op Curaēao, ik kan er dus niet veel nuttigs over zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
haha, wat is Jeremy daar nog jong! Enorme bos met krullen.
Vroeger ging het toch ook zo? Even de straat op en neer en dan had je je rijbewijs. Tenminste, dat is wat ik begreep van m'n vader.
Voor die groep mensen zijn er auto's met een schakelpook aan het stuur...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn vader heeft geen rijbewijs, die van mijn moeder ging niet zo gemakkelijk hoor. Uiteindelijk na 5x geloof ik staatsexamen gedaan. En mag ook alleen in automaat rijden. Zij kreeg het schakelen niet onder de knie.
Hahaha.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor die groep mensen zijn er auto's met een schakelpook aan het stuur...
Mijn ouders zijn niet eens zo oud geworden...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Soempie, had jij zo'n oude vader? Mijn moeder is nu 55 en mn oma wordt woensdag 74. Jonge familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |