quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet eens zo oud geworden...
Het is dan ook graftakkenweer...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een serieus onderwerp zo op de zaterdagmiddag
Dan was jouw moeder er gewoon vroeg bijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Soempie, had jij zo'n oude vader? Mijn moeder is nu 55 en mn oma wordt woensdag 74. Jonge familie.
Carice van houten zoekt nog twee kaarten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Ben even al mijn eigen opname's van flac-formaat naar 320 kBps MP3 aan het converteren omdat Apple nog steeds geen flac-formaat ondersteund op hun iPods, dus ik ben mijn tijd zer nuttig an het besteden...
Zo de stad in, hapje eten en dan naar 'Stomp' in het De La Mar Theater.
En dan morgen, net zoals in 2006 (en ook 2008 in de HMH):
[ afbeelding ]
idd, mijn oma is al richting de 95quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan was jouw moeder er gewoon vroeg bij
dank, idd terugreisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Onze auto is gemaakt en weer terug![]()
Kostte "maar" ¤ 60,=. Waarschijnlijk gaan we nu wel naar die garage als we iets met de auto's moeten. Goede service!
Goede (terug?) reis, Jojo!
Vlieg je economy of gunt je baas je iets luxer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dank, idd terugreis
Zit nu op het vliegveld, als we op schema vertrekken dan is het over een uur.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit nu in de lounge en als het goed is straks op rij 4
Dat ben ik met je eens. Dan liever Cathay of Singapore Airlines.quote:
zie mijn tweede deel van die post, details houdt je tochquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dan liever Cathay of Singapore Airlines.
Geloof me/ons. Dat is het niet.quote:
Dat is waar ja.quote:
Bon voyage.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet zo gaan boarden. De groeten
Ah, duidelijk. Weet je trouwens al of je daar wilt blijven of niet? En hoe lang 'moet' je nog?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soemp, of je het kan laten omzetten of niet ligt voor zover ik weet aan hoe lang je er mee gereden hebt. En volgens mij moet dat minstens 4 jaar zijn
Nog 2 jaar. Op zich is het mijn bedoeling een beetje langer te blijven, voor een masters degree. Dat hangt alleen of van of ik genoeg beurs kan krijgen. Maar ik geloof dat ze er thuis al zo'n beetje van uit gaan dat ik voorlopig niet meer terug kom. Zij gaan er van uit dat ik voor iemand hier ga blijven, een relatie dus. (Ik weet ook niet precies waaromquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Weet je trouwens al of je daar wilt blijven of niet? En hoe lang 'moet' je nog?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef Soempie het volgende:
't Kan natuurlijk zo dat je iemand tegen komt daar en dan wilt blijven.![]()
Denk dat ik daar ook rekening mee zou houden, zodat het dan niet zo'n 'teleurstelling' is als je weg blijft.
dat kan ik je niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:00 schreef Soempie het volgende:
is verder uit beeld? Of is er nog wel iets tussen jullie?
Ik heb je liefdesleven niet zo kunnen volgen.
De kelder is voor de wijn en het bier!! Niet voor de rommel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:02 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft de kelder af. Nu kan ik zo allerlei troep kwijt.Nog even en we hebben een woonkamer zonder verhuisdozen.
Heel simpel: hij gebruikt/misbruikt jou als het hem uitkomt. Hij is dus een grote klootzak. Vergeet hem maar gauw, want tijdens de volgende "echte liefde" tussen jou en hem flikt hij hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat kan ik je niet kwalijk nemen
is nog in beeld. Min of meer als mijn beste vriend, maar voor mij is het nog niet over...Hij heeft (natuurlijk) weer een vriendin, die hij in de eerste beginfase van hun relatie met mij bedrogen heeft (ik wist niet van hun relatie destijds. Ik heb er nog spijt van, nadat hij zijn oude vriendin ookal met mij bedroog). Ik moet van hem af maar het lukt niet, omdat die spanning er nog is. Volgens wederzijdse vrienden en bekenden voelt hij ook nog steeds voor mij, maar dat lijkt mij bullshit anders was hij niet met die nieuwe chick. Tenzij ze gelijk hebben en hij niks met wij wilt omdat dat dan meteen heel snel heel serieus zou worden en we waarschijnlijk heel lang samen zouden blijven. Een echte grotemensen relatie ofzo. Ik weet het niet, het klinkt net een zweverige chickflick. Dus ik ben eigenlijk altijd alleen maar boos en gefrustreerd
![]()
Gelukkig zijn er de occasional rebounds.
Ik denk niet dat ik het ooit over mijn hart kan verkrijgen hem een klootzak te vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heel simpel: hij gebruikt/misbruikt jou als het hem uitkomt. Hij is dus een grote klootzak. Vergeet hem maar gauw, want tijdens de volgende "echte liefde" tussen jou en hem flikt hij hetzelfde.
Weet je wat het is, mensen kunnen nog zo gelijk hebben en advies blijven geven, maar er verandert echt niks als degene er zelf niet helemaal klaar mee is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
En sorry als dit alleen een "luister sessie" was.
Eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je wat het is, mensen kunnen nog zo gelijk hebben en advies blijven geven, maar er verandert echt niks als degene er zelf niet helemaal klaar mee is.
precies wat ik zeg dus. maar ik denk dat elke keer dat iemand het zegt het wel een beetje bij blijft, en dan steeds meer. Het probleem hier is dat mensen het niet zeggen, maar meer dingen als:"hij komt er vanzelf wel achter" "hij is gewoon bang" "wacht voor karma!" etc. verklaren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je wat het is, mensen kunnen nog zo gelijk hebben en advies blijven geven, maar er verandert echt niks als degene er zelf niet helemaal klaar mee is.
Dat is ook weer zo. Als het maar niet een steeds terugkerend riedeltje wordt: jij vertelt iets waar je mee zit en de ander reageert alleen met: vergeet hem toch, hij is een klootzak. blablabla. Dan stop je op een gegeven ogenblik gewoon met vertellen en dat is ook weer niet oke. Beetje afwisselen met luisteren dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies wat ik zeg dus. maar ik denk dat elke keer dat iemand het zegt het wel een beetje bij blijft, en dan steeds meer.
Wat!?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het probleem hier is dat mensen het niet zeggen, maar meer dingen als:"hij komt er vanzelf wel achter" "hij is gewoon bang" "wacht voor karma!" etc. verklaren.
ja tenzij zeg gelijk hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!?
Wat zijn dat voor een kinderachtige reacties. Gewoon het probleem negeren of een andere naam geven en het komt wel goed?
Vandaar mijn excuus voor het geval het een luistersessie was (bij vrouwen weet je dat nooit zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |