praat me er niet van. Het is echter het 'koudst' van de rest van de weekquote:
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
praat me er niet van. Het is echter het 'koudst' van de rest van de week
Mijn appartement heeft airco en mijn vriend kan me elk moment ophalen voor onze ijsjes expeditiequote:
Moet je elk jaar verhuizen dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn appartement heeft airco en mijn vriend kan me elk moment ophalen voor onze ijsjes expeditie
Ik ga dood als we over drie weken moeten verhuizen naar onze 'fall housing'dan mag je medelijden met me hebben
ja sterker nog, vóór de zomer begon moest ik van mijn vorig jaar housing naar summer housingquote:
Wat een gedoe.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja sterker nog, vóór de zomer begon moest ik van mijn vorig jaar housing naar summer housing
praat me er niet van! en dat in de hitte...quote:
Ik wil vrijdagquote:
agree. Ik kan naar een hoop tekenfims kijken met mijn neefje en nichtje maar aan D&D heb ik echt een schijthekelquote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zie ik wel eens in de zap. Kan me voorstellen dat kinderen het leuk vinden maar ik vind het tenenkrommend
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Voor vertier ende vermaak:
No Sex Since 1955
A crusty old Marine Sergeant Major found himself at a gala event hosted by a local liberal arts college. There was no shortage of extremely young idealistic ladies in attendance, one of whom approached the Sergeant Major for conversation.
"Excuse me, Sergeant Major, but you seem to be a very serious man. Is something bothering you?"
"Negative, ma'am. Just serious by nature."
The young lady looked at his awards and decorations and said, "It looks like you have seen a lot of action."
"Yes, ma'am, a lot of action."
The young lady, tiring of trying to start up a conversation, Said, "You know, you should lighten up a little. Relax and enjoy yourself."
The Sergeant Major just stared at her in his serious manner.
Finally the young lady said, "You know, I hope you don't take this the wrong way, but when is the last time you had sex?"
"1955, ma'am."
"Well, there you are. No wonder you're so serious. You really need to chill out!
I mean, no sex since 1955!" She took his hand and led him to a private room where she proceeded to "relax" him several times.
Afterward, panting for breath, she leaned against his bare chest and said,
"Wow, you sure didn't forget much since 1955."
The Sergeant Major said in his serious voice, after glancing at his watch, "I hope not; it's only 2130 now."
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Talkin' 'bout pussy: Is die weggelopen kat van jullie ooit weer terug gekomen?
1 van 3 alweer. Jij verwacht de eerste?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht eerst dat Mark voor zichzelf naar Dora en Diego was geweest. Dacht al: vast aangeschoten ofzo.Maar had even geen rekening gehouden met een kindje.
Oooh wat naarquote:Op maandag 18 juli 2011 13:52 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Lola, toen we hier net een week zaten. Ze is ook niet naar het oude huis gegaan.
He verdorie, nu zit ik te janken. Ander onderwerp.
Nee, ze is geen buiten kat, Sven had per ongeluk de deur niet goed dicht getrokken. Ik verwacht niet dat ze nog terug komt. Hoop dat ze ergens anders zit en het verder goed heeft. Ze is in elk geval bekend bij de instanties en dergelijke en ze heeft een chip.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooh wat naarze kan altijd nog terugkomen he, dat zag je maar aan de kat van Diaan. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet al teveel op hoopt
Waarom niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:09 schreef Soempie het volgende:
Als iemand nog overweegt over te stappen naar ziggo> doe het niet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:09 schreef Soempie het volgende:
Als iemand nog overweegt over te stappen naar ziggo> doe het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |