En weer bedanktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is dan ook een kansloze post afgezien van deze meuk
Eigenlijk ben ik daar niet verbaasd over, niemand in een kroeg wast zijn klauwen na het zeiken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Dastan het volgende:
Ik las een keer dat er in het bakje van de borrelnootjes in kroegen gemiddeld vijftien verschillende urinesporen zitten. Maar ja, boeiend, 't is dat je het weet inderdaad. Ik eet er niet minder om.
of je wast ze wel, maar de anderen niet, waardoor je met je pas gewassen klauwen lekker de deurgrepen vastpakt waar de urinesporen van de anderen aan zitten...en daanmee krabbel je aan je gezicht als je jeuk hebt, of wrijf je in je oog, of pak je glazen beet rond het gedeelte waar je je mond zetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar niet verbaasd over, niemand in een kroeg wast zijn klauwen na het zeiken.
Vervolgens lekker met je urine klauwen in een bakje borrelnootjes zitten. Hmmm
En wat is daar dan precies zo erg aan, behalve 'het idee' dat je iemand anders zijn urine op je wang hebt zitten? Je merkt er verder geen kloot van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:49 schreef kvd het volgende:
[..]
of je wast ze wel, maar de anderen niet, waardoor je met je pas gewassen klauwen lekker de deurgrepen vastpakt waar de urinesporen van de anderen aan zitten...en daanmee krabbel je aan je gezicht als je jeuk hebt, of wrijf je in je oog, of pak je glazen beet rond het gedeelte waar je je mond zet![]()
Je kan alles in de adresbalk tikken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef debeterebob het volgende:
dat je in de adresbalk dit in kan tikken: about:robots
Helemaal gemist...
maar dat er dan ook iets komt. Trouwens wel weer iets ontdekt dankzij jou, mijn held van de dag ben je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan alles in de adresbalk tikken.
Komt niets bij mij hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar dat er dan ook iets komt.
Graag gedaanquote:Trouwens wel weer iets ontdekt dankzij jou, mijn held van de dag ben je.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:45 schreef nattermann het volgende:
Achter op vrachtwagens/bussen, staat vaak deze merknaam (?):
[ afbeelding ]
Jaren lang gedacht dat het Vanttool was, totdat mijn vriendin me er een tijd geleden op wees dat er Vanhool stond
als het goed is merk je niks, maar als ik lichaamssappen oid wil uitwisselen, dan vraag ik er wel omquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies zo erg aan, behalve 'het idee' dat je iemand anders zijn urine op je wang hebt zitten? Je merkt er verder geen kloot van.
Hij is tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef debeterebob het volgende:
dat je in de adresbalk dit in kan tikken: about:robots
Helemaal gemist...
Ah, daar begin ik niet aan, die wordt gewoon fonetisch (ofzoiets) meegezongenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik heb net de lyrics van ''the riddle'' opgezocht. bizar wattie nu écht brabbelt
like a virgin wist je welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Suusje79 het volgende:
Toen ik 10 was zong ik Like a prayer van madonna altijd keihard mee, wist ik veel dat het over orale sex ging... Moest een collega me jaren later vertellen!
ik niet toen ik hem als 8 jarig meisje playbackte tijdens de playbackshow op Center Parcsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
like a virgin wist je wel?
Nou, dat is dus nieuw voor mij!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Suusje79 het volgende:
Toen ik 10 was zong ik Like a prayer van madonna altijd keihard mee, wist ik veel dat het over orale sex ging... Moest een collega me jaren later vertellen!
De enige aanwijzing is dat ze op haar knieen zit... Maar daarbij dacht ik in eerste instantie aan doggy style en niet aan oraal eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Suusje79 het volgende:
I'm down on my knees, I want to take you therequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:25 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De enige aanwijzing is dat ze op haar knieen zit... Maar daarbij dacht ik in eerste instantie aan doggy style en niet aan oraal eerlijk gezegd.
Waarom gaat het volgens jou over oraal dan? Kan het niet uit de tekst halen verder.
K3's oorspronkelijke leeftijdsgroep was ook veel hoger.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo zitten er in verschillende K3 liedjes ook wat sexuele verwijzingen. En die kids maar vrolijk meezingen.
Deze is leuk voor de papa's in de zaal!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo zitten er in verschillende K3 liedjes ook wat sexuele verwijzingen. En die kids maar vrolijk meezingen.
quote:Hey Hallo
Hey hallo, hoe gaat het met jou? ( 4x )
Heb je ooit van wonderland gehoord?
Het is mooier dan in je dromen!
Maar je moet wat dichterbij komen
Op m'n oude sofa
En ik fluister zachtjes in je oor
Een magisch woord dat alles doet zweven
Wie weet wat we samen beleven
Op m'n oude sofa
Hey hallo, hoe gaat het met jou?
We vliegen alsmaar hoger en hoger
Tussen duizend regenbogen
We zweven over verre woestijnen
Waar de sterren voor ons schijnen
'k Neem je mee op een eindeloze reis
Naar een plekje waar de tijd stil staat
Je zal zien dat alles vanzelf gaat
Op m'n oude sofa
Klim aan boord en we hijsen het zeil
Met fantasie en met een oud laken
Kunnen we 't gezellig gaan maken
Op m'n oude sofa
Inderdaad, je kan er alles in zien wat je wil. Ik denk dat het over schoonmaakmiddel gaat, waarmee ze op d'r knieën de vloer zit te schrobben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
I'm down on my knees, I want to take you there
in the midnight hour, I can feel your power
I hear you call my name and it feels like home
Maar het blijft allemaal specultie en roddel.
Het nummer is uitgebracht als reclame voor pepsi.
Nou oke, dat is misschien (want: Madonna) wat minder realistisch, maar ik blijf erbij dat het ook over doggy style kan gaan. Toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan er alles in zien wat je wil. Ik denk dat het over schoonmaakmiddel gaat, waarmee ze op d'r knieën de vloer zit te schrobben.
Het kan ja. Maar het blijft allemaal vaag. Ik zie eerder een vent die in een stoel zit en gepijpt wordt door madonna die op d'r knieën voor hem zit, dan doggystyle.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nou oke, dat is misschien (want: Madonna) wat minder realistisch, maar ik blijf erbij dat het ook over doggy style kan gaan. Toch?
zoiets...een klein stukje uit de tekst:quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
ik voel me oja lele (ofzoiets) van K3 betekende toch ook iets met geil ofzo?
en dan hebben we heya mama nog (maar volgens mij heb ik ooit gelezen dat dit nummer niet voor kinderen was bedoeld maar voor het songfestival ofzo):quote:‘t leven is een feest
Elke dag weer een nieuw avontuur als je bij mij bent
’t leven is een feest
en mijn hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent
Edit -->quote:ik wil jou jij wil mij
ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
jij mag me verslinden
doe het heel zachtjes
geen kreetjes en geen lachjes
heel zachtjes
het wordt een leuke zomer
lieve mooie dromer
quote:K3 had eerst de intentie om een soort Vlaamse Spice Girls te vormen. De eerste single, Wat ik wil, was echter weinig succesvol. In 1999 nam K3 deel aan de preselecties voor de Belgische inzending naar het Eurovisiesongfestival met het nummer Heyah mama. Het liedje werd weinig positief beoordeeld door Marcel Vanthilt, die de meisjes fijne vleeswaren noemt. Heyah mama werd ondanks alles toch op single uitgebracht en werd de eerste grote hit voor de meidengroep. Het nummer stond 15 weken op nummer 1 in de Vlaamse hitlijst Ultratop 50, en bleef uiteindelijk 34 weken in die hitlijst staan. Het lukte K3 zelfs om 31 weken lang onafgebroken op de eerste plaats te staan, met hun eerste drie singles
quote:Zeg nu toch niet dat ik jou niet verwen.
Je krijgt miljoenen zoenen van mij.
Ik voel me goed als ik dicht bij jou ben.
Maar je wil meer - Dan samen uitgaan.
Je wil meer - Dan hand in hand gaan.
Jij wil meer - Je kijkt me zo lief aan.
Doe maar.
Een klein beetje langzaam.
Ik voel me nog niet klaar.
Om de grote stap te wagen.
Doe maar.
Ik vind het leuk om bij jou te komen.
Als je me vasthoudt voel ik me zo vrij.
Ik spreek je naam in m'n stoutste dromen.
Maar jij wil meer.
Dan naar de film gaan.
Jij wil meer.
Dan aan mijn deur staan.
Jij wil meer.
Je raakt me zo zacht aan.
Doe maar.
Doe maar.
Je wil meer - Dan samen uitgaan.
Je wil meer - Dan hand in hand gaan.
Jij wil meer - Je kijkt me zo lief aan.
Doe maar.
Doe maar.
Heb ik ook gehad. Wauw wat deed het pijn en brandde het hard. Ik stond 3 uur onder de douche in de hoop dat het enig effect erop zou hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ehm, nou, dat valt te bezienPepers hebben namelijk invloed op ALLE slijmvliezen. Vriend van mn ouders had dat een keer gehad en zat toen de hele avond met z'n lul uit z'n broek, zo'n pijn deed het
Allee manneke, als ge serieus patat wilt, dan zal ik ge effekes ne goede klop geven:quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen dan, want het is patat.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nou ja ontopic dus: dat K3 niet voor kinderen bedoeld was.
Niet handig, dat douchen. De stof die het hete effect geeft, is namelijk niet in water oplosbaar, maar alleen in vet. Als je het dus met (veel) water behandelt, verspreidt het zich alleen maar verder (vergelijk een druppel olie op een plas water).quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:18 schreef Insane- het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Wauw wat deed het pijn en brandde het hard. Ik stond 3 uur onder de douche in de hoop dat het enig effect erop zou hebben
Was trouwens ook van de heetste peper die ik ooit heb gegeten.
Ik vind "Hokus pokus dikke dokus" van K3 trouwens ook vrij dubieus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef kvd het volgende:
[..]
zoiets...een klein stukje uit de tekst:
[..]
en dan hebben we heya mama nog (maar volgens mij heb ik ooit gelezen dat dit nummer niet voor kinderen was bedoeld maar voor het songfestival ofzo):
[..]
Edit -->
[..]
oa jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef Mr.117 het volgende:
De Qbuzz bussen in Groningen. Ik dacht dat het gewoon een grappige naam was maar is dus kubus.
quote:Qbuzz kan zowel op de Nederlandse manier Kubus, als op de Engelse manier Kjuu - buzz uitgesproken worden. De Q is een verwijzing naar Quality, Engels voor kwaliteit. Buzz staat voor bus. De dubbele Z op het eind zou de naam een eigentijds karakter moeten geven, dat met name jonge reizigers aan zou moeten spreken.
Sjonge wie heeft dat bedacht? vast zo'n hippe jonge marketing figuurtje die hiermee even zo'n 20k heeft opgestreken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef kvd het volgende:
Qbuzz kan zowel op de Nederlandse manier Kubus, als op de Engelse manier Kjuu - buzz uitgesproken worden. De Q is een verwijzing naar Quality, Engels voor kwaliteit. Buzz staat voor bus. De dubbele Z op het eind zou de naam een eigentijds karakter moeten geven, dat met name jonge reizigers aan zou moeten spreken.
Juist niet, waarschijnlijk een wereld vreemde 40+er die ook overal ipv een i een ! plaatst en denkt dat dat van deze tijd is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjonge wie heeft dat bedacht? vast zo'n hippe jonge marketing figuurtje die hiermee even zo'n 20k heeft opgestreken.
Ik ga mee met deze verklaringquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:55 schreef Mr.117 het volgende:
Juist niet, waarschijnlijk een wereld vreemde 40+er die ook overal ipv een i een ! plaatst en denkt dat dat van deze tijd is.
Van Holten was toen 50+. Maar geen woord over wie nu Qbuzz heeft voorgesteld en hoe oud die persoon isquote:De naam Qbuzz was een tweede keus. Directeur Rob van Holten had in eerste instantie Antiloop in gedachten als naam voor het nieuwe busbedrijf. Dit was marketingtechnisch echter ongeschikt.
Is ook nieuw voor mij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ray ban zonnebrillen. Het tegenhouden van stralen, zo letterlijk...
Ik was laatst in een Fries bejaardentehuis. En daar hadden die ouderen het steeds over kwiebusquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef Mr.117 het volgende:
De Qbuzz bussen in Groningen. Ik dacht dat het gewoon een grappige naam was maar is dus kubus.
Dat bestaat ook gewoon, die kan je inhuren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik was laatst in een Fries bejaardentehuis. En daar hadden die ouderen het steeds over kwiebus
Alsof ze zingen, Hocus pocus dikke tokusquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik vind "Hokus pokus dikke dokus" van K3 trouwens ook vrij dubieus.
haha jij hebt de musical nooit gehoord! De enige musical die de moeite waard is trouwens. (van ver voor de animatie serie)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vandaag keek ik een aflevering van Alfred Jodokus Kwak.
Pas nu snap ik dat 'sonderwaterland' eigenlijk 'Zonder water land' is. Een symbolisch afrikaans land met droogte waar Alfred geld voor inzamelt om kanalen te graven.
Dat laatste is nieuw hoor. Interviews worden idd gehouden tussen 2 haaks geplaatste houten borden met reclamequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:35 schreef hilliebillie het volgende:
Ik dacht dat die interviews na een voetbalwedstrijd gehouden werden voor een houten/kartonnen plaat met daarop reclame, maar nu zag ik net die reclame verspringen, dus is het toch een digitaal iets.. Nooit eerder opgevallen..
Schaam je niet. Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef Armenian het volgende:
Weet niet of iemand het liedje 'White Flag' van Dido kent, maar ze zingt daarin ´I won´t go down with this ship´.
Ik dacht tot 2 weken terug dat ze ´I won´t go down with this shit´ zong
quote:
Toen ik nog bij Albert Heijn werkte had iemand ze in de koeling geflikkerd en waren ze blauwig geworden.quote:
Hoe kan het pigment zo veranderen dat ze blauw worden?quote:
Maar het blauw worden van een banaan heeft toch niets met rijpen te maken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
Een banaan rijpt juist minder snel in de koelkast, dus dat lijkt me sowieso al niet correct.
Doe hem eens in de Magnetron, kun je lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef whY... het volgende:
Een banaan is het best boven een temperatuur van 15 graden Celsius te bewaren. Een bananen cel zal ongeveer 18 graden Celsius warm zijn.
Thank you, Sherlockquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef whY... het volgende:
Hahaha nee liever niet XD Alhoewel een magnetron niks met temperatuur doet, dit werkt allemaal op golflengtes en de effecten op de watermoleculen (die maken je eten, drinken etc. warm).
Waar ik jaaaaren later pas achter kwam (om even ot te gaan) is dat bananen niet naar het licht groeien. Dat is dus ook niet de reden waarom ze krom zijn. Oh zul je dan zeggen, waarom dan wel?
Bananen zijn vruchten die aan een stammetje van de palm (welke een plant is en geen boom) groeien. Deze vrucht groeit tegen de zwaartekracht in, dus omhoog. Naarmate de banaan groter wordt zakt hij door zijn gewicht geleidelijk iets naar beneden terwijl de banaan als geheel omhoog blijft groeien. Er ontstaat dus een kromming. De kromming zal bij het vruchtbeginsel ook steiler zijn dan aan de voet, welke dus hoger in de palm zit dan het beginsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |