En weer bedanktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is dan ook een kansloze post afgezien van deze meuk
Eigenlijk ben ik daar niet verbaasd over, niemand in een kroeg wast zijn klauwen na het zeiken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Dastan het volgende:
Ik las een keer dat er in het bakje van de borrelnootjes in kroegen gemiddeld vijftien verschillende urinesporen zitten. Maar ja, boeiend, 't is dat je het weet inderdaad. Ik eet er niet minder om.
of je wast ze wel, maar de anderen niet, waardoor je met je pas gewassen klauwen lekker de deurgrepen vastpakt waar de urinesporen van de anderen aan zitten...en daanmee krabbel je aan je gezicht als je jeuk hebt, of wrijf je in je oog, of pak je glazen beet rond het gedeelte waar je je mond zetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar niet verbaasd over, niemand in een kroeg wast zijn klauwen na het zeiken.
Vervolgens lekker met je urine klauwen in een bakje borrelnootjes zitten. Hmmm
En wat is daar dan precies zo erg aan, behalve 'het idee' dat je iemand anders zijn urine op je wang hebt zitten? Je merkt er verder geen kloot van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:49 schreef kvd het volgende:
[..]
of je wast ze wel, maar de anderen niet, waardoor je met je pas gewassen klauwen lekker de deurgrepen vastpakt waar de urinesporen van de anderen aan zitten...en daanmee krabbel je aan je gezicht als je jeuk hebt, of wrijf je in je oog, of pak je glazen beet rond het gedeelte waar je je mond zet![]()
Je kan alles in de adresbalk tikken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef debeterebob het volgende:
dat je in de adresbalk dit in kan tikken: about:robots
Helemaal gemist...
maar dat er dan ook iets komt. Trouwens wel weer iets ontdekt dankzij jou, mijn held van de dag ben je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan alles in de adresbalk tikken.
Komt niets bij mij hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar dat er dan ook iets komt.
Graag gedaanquote:Trouwens wel weer iets ontdekt dankzij jou, mijn held van de dag ben je.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:45 schreef nattermann het volgende:
Achter op vrachtwagens/bussen, staat vaak deze merknaam (?):
[ afbeelding ]
Jaren lang gedacht dat het Vanttool was, totdat mijn vriendin me er een tijd geleden op wees dat er Vanhool stond
als het goed is merk je niks, maar als ik lichaamssappen oid wil uitwisselen, dan vraag ik er wel omquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies zo erg aan, behalve 'het idee' dat je iemand anders zijn urine op je wang hebt zitten? Je merkt er verder geen kloot van.
Hij is tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef debeterebob het volgende:
dat je in de adresbalk dit in kan tikken: about:robots
Helemaal gemist...
Ah, daar begin ik niet aan, die wordt gewoon fonetisch (ofzoiets) meegezongenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik heb net de lyrics van ''the riddle'' opgezocht. bizar wattie nu écht brabbelt
like a virgin wist je welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Suusje79 het volgende:
Toen ik 10 was zong ik Like a prayer van madonna altijd keihard mee, wist ik veel dat het over orale sex ging... Moest een collega me jaren later vertellen!
ik niet toen ik hem als 8 jarig meisje playbackte tijdens de playbackshow op Center Parcsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
like a virgin wist je wel?
Nou, dat is dus nieuw voor mij!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Suusje79 het volgende:
Toen ik 10 was zong ik Like a prayer van madonna altijd keihard mee, wist ik veel dat het over orale sex ging... Moest een collega me jaren later vertellen!
De enige aanwijzing is dat ze op haar knieen zit... Maar daarbij dacht ik in eerste instantie aan doggy style en niet aan oraal eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Suusje79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |