quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilfred: "Er zijn weinig Gert Jakobsen"
Danielle: "Gelukkig wel. Haha, grapje"
Gert:
[ afbeelding ]Duidelijk.
Hoe kom je aan deze link? Deze kan ik hier (in Duitsland) wel bekijken, rechtstreeeks lukt dat niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef zeebeschuit het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Die gast is ook wel een idioot van de bovenste plankquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Gert:
[ afbeelding ]Duidelijk. In het shot daar nog net voor (18m:18s) maakt ie met zijn hoofd een beweging naar haar. Net of ie wil gaan hoeken
.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Gert:
[ afbeelding ]Duidelijk. In het shot daar nog net voor (18m:18s) maakt ie met zijn hoofd een beweging naar haar. Net of ie wil gaan hoeken
.
Een blik van een seriemoordenaarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Gert:
.
Ipad XL appquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze link? Deze kan ik hier (in Duitsland) wel bekijken, rechtstreeeks lukt dat niet.
Ja die zat zeker vast graag op een zadelquote:Op zondag 17 juli 2011 02:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, morgen maar ff terug kijken.
Overgaag zag er wel geil uit zeker, wat is dat toch een lekker wijf zeg
Tsja, Ik Hou van Holland als concurrentie en misschien zijn er mensen weggezapt door Peter Rudolf.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:44 schreef Van_Poppel het volgende:
460.000 kijkers gisteren, toch licht tegenvallend...
En het was zaterdag. Ik verwacht vanavond 2,3 miljoen kijkers.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja, Ik Hou van Holland als concurrentie en misschien zijn er mensen weggezapt door Peter Rudolf.
Denk eigenlijk dat de makers dat niet hadden durven dromenquote:Op zondag 17 juli 2011 10:44 schreef Van_Poppel het volgende:
460.000 kijkers gisteren, toch licht tegenvallend...
Die werken niet meer.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja. Moet je ff de MP4'tjes opzoeken
Ik vind het oprecht een beter programma dan de Mart show en de rest moet zijn bek houden dus het verbaast mij niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de makers dat niet hadden durven dromen
Ze heeft wat met shampooquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Evertjan het volgende:
Danielle overgaag de vrouw die de de FA-Cup uitsprak zoals het shampoo merk tijdens het Sportjournaal
Ze staan wel op de nieuwsgroepenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ze download?
Ohja die was ik alweer vergeten.quote:
verrassendquote:
Elke boerenlul kan roepen dat Cavendish wint en dat er een NL'er in de ontsnapping zou zitten bij zo'n etappe. Het zou raarder zijn als het beiden niet was gebeurd.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:35 schreef Eenskijken het volgende:
Gert had trouwens ook gelijk met dat er een NL'er in de ontsnapping zou zitten. Nikki Terpstra![]()
Toch wel verstand hebben ze dus
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elke boerenlul kan roepen dat Cavendish wint en dat er een NL'er in de ontsnapping zou zitten bij zo'n etappe. Het zou raarder zijn als het beiden niet was gebeurd.
OK, vond het er redelijk kansloos uitzienquote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Programma over mensen die voor anderen een auto in bezit moeten nemen
Je hebt idd het idee dat hij net uit een TBS-kliniek is ontsnaptquote:Op zondag 17 juli 2011 20:26 schreef Stiggie het volgende:
Wat kijkt die gert toch spacend uit zn ogen altijd
Is het ook, zie ook altijd maar 5 min ofzo, zit ook altijd voor VIquote:Op zondag 17 juli 2011 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK, vond het er redelijk kansloos uitzien
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:26 schreef Stiggie het volgende:
Dat verklaart ook wel wat. Wat is die man druk.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:26 schreef Stiggie het volgende:
Dat programma is best leuk.. Iedereen over de zeik enzo. Echt een kutbaanquote:Op zondag 17 juli 2011 20:27 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Is het ook, zie ook altijd maar 5 min ofzo, zit ook altijd voor VI
Echt geacteerd ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat programma is best leuk.. Iedereen over de zeik enzo. Echt een kutbaan.
Slechtst geacteerde programma ooit, en de typetjes zijn zo slecht en irritant dat ik af en toe de eerste minuten van VI mis.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK, vond het er redelijk kansloos uitzien
Typische vrouwenopmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Mokkeltje rechts van Rooks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook hoor, ik hoop elke keer op een leuke man.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Mokkeltje rechts van Rooks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jan Boskamp is toch de droom van elke vrouw?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ook hoor, ik hoop elke keer op een leuke man.
Danny gaat die richting ook op...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Boskamp is bijna net zo dik als Peter Beense.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jan Boskamp is toch de droom van elke vrouw?
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
Allemaal mensen twitteren: "Boskamp nieuwe trainer Feyenoord. "
ik zie het, wat een faalquote:Op zondag 17 juli 2011 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
Allemaal mensen twitteren: "Boskamp nieuwe trainer Feyenoord. "
Ze worden daarom ook weggestopt in een peloton tussen de bergenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
Karina vind jij als vrouw wielrenners nou aantrekkelijk? Dat vraag me ik af als ik zo'n ten dam zie.. als je hem bij de gamma tussen de planken legt zou ik het verschil niet zien.
Oh nee, ze zijn allemaal zo eng dun, bah. Alleen Ruijgh ziet er wel redelijk uit, maar de restquote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
Karina vind jij als vrouw wielrenners nou aantrekkelijk? Dat vraag me ik af als ik zo'n ten dam zie.. als je hem bij de gamma tussen de planken legt zou ik het verschil niet zien.
Die jongen kan niet zelfstandig nadenken? Wat een faal.quote:
Plus geeft meerquote:
twitter:ManonAlles twitterde op zondag 17-07-2011 om 15:26:58@GertJantotti moet er rond 6 uur zijn, ben al onderweg! Ben best zenuwachtig haha .. reageer retweet
Ik wil wel iets bij haar vullenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef Eenskijken het volgende:
ze gaat vakken vullen in haar eigen winkel?
Face down ass upquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Eenskijken het volgende:
wel mooie benen, alleen dat hoofd..![]()
nouja, zak erover en gaan met die banaan.
Daar voel je niks van.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
De intelligentie straaaalt er vanaf.
twitter:JeroenHamminga twitterde op zondag 17-07-2011 om 20:43:29Zo, wat een binnenkomer bij Tour Du Jour. Boskamp nieuwe trainer Feyenoord en komt meteen met een aantal gepeperde uitspraken. reageer retweet
twitter:Ninopelzer twitterde op zondag 17-07-2011 om 20:36:31Johan Boskamp nieuwe trainer van feyenoord #tdj reageer retweet
twitter:Mathijzs twitterde op zondag 17-07-2011 om 20:35:19Johan Boskamp opvolger Been? #feyenoord #durftevragen reageer retweet
Enzovoort..twitter:Krux23 twitterde op zondag 17-07-2011 om 20:33:51Johan Boskamp trainer van Feyenooit.. reageer retweet
Och och als de 300 trailert op tv komt kwijl je ook heel je tobo onderquote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
raar zijn jullie.
Wel een heeeeel kort rokje zeg!
hyvesquote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef exile79 het volgende:
http://xm-anonnnn.hyves.nl/
Pfff, die foto's.
Tja, als je zestien bent vind je haar misschien leuk.quote:
dat rokje is nauwelijks in beeldquote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
raar zijn jullie.
Wel een heeeeel kort rokje zeg!
Nou was toennet anders goed te zien ook, met dat startschot.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat rokje is nauwelijks in beeldhoe weet je dan hoe kort het is
Lig je op die tafel 'dead puppies dead puppies, naked grandmaquote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af hoeveel renners op die fysiotherapeute duiken gedurende zo'n ronde
de tourhoerquote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af hoeveel renners op die fysiotherapeute duiken gedurende zo'n ronde
Goeie vraag, zou het niet wetenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar zijn er ook renners waarvan bekend is dat ze homo zijn? Net als bij voetbal, hoor je daar eigenlijk nooit iets over. Soort taboe.
Wel zo dik op een zeker moment dat hij zijn carrière moest beëindigen en 3 maagverkleiningen heeft ondergaan. In andere woorden... je vindt hem nu al dik?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Die Johan Boskamp is toch wel een alcoholist he?
Ik ken er persoonlijk geen... maar kan me haast niet voorstellen dat ze er niet zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar zijn er ook renners waarvan bekend is dat ze homo zijn? Net als bij voetbal, hoor je daar eigenlijk nooit iets over. Soort taboe.
wat maakt het uit?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Dik is niet het goede woord... ik vind het een pratende cholestorolbomquote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zo dik op een zeker moment dat hij zijn carrière moest beëindigen en 3 maagverkleiningen heeft ondergaan. In andere woorden... je vindt hem nu al dik?
Nee precies, ik kan me dat dus ook niet voorstellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken er persoonlijk geen... maar kan me haast niet voorstellen dat ze er niet zijn
Die heeft vroeger iets teveel pepmiddelen gebruiktquote:
Er is wel een ex-renner die zich om heeft laten bouwen tot vrouw.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Klopt.. maarja, aan de andere kant.. als je nooit probeert kun je ook nooit winnen. Maar met ze 2en vooraan rijden hoe vroeg ook.. haal je nooit.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Tuurlijk is zo'n late aanval helemaal kansloos, dat hoort Gert ook te weten.
Langeveld is zeker een ruggentufferquote:Op zondag 17 juli 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Nogmaals, het maakt mij geen moer uit, ik vroeg het me gewoon af. Soms schiet dat soort dingen gewoon opeens in je hoofd.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
hoezo? het gaat toch om de sport.. niet om welke seksualiteit je nou hebt.. ik vind het maar een vreemde vraag
Ach bespaard je weer genante momenten. De Vries tegenspreken betekend een schreeuwende Peter net zolang totdat je hem gelijk geeft.quote:
Ik heb het gister niet gezien, maar Peter de Vries lag met Gert in de clinch?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach bespaard je weer genante momenten. De Vries tegenspreken betekend een schreeuwende Peter net zolang totdat je hem gelijk geeft.
Rooks heeft het tenminste wel toegegeven...quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het altijd mooi dat die ex-renners zoals Rooks altijd zo om het D-woord heendraaien terwijl iedereen weet dat ze stijf stonden van de dope destijds... en nu zo'n Gilbert ook gewoon natuurlijk
Nee daarom verontschuldigd hij zich ook omdat hij geen weerwoord heeft gegeven en Peter weer de wijze man speelde met verstand van allesquote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb het gister niet gezien, maar Peter de Vries lag met Gert in de clinch?
Ja maar om dan te zeggen: "Ik was vroeger ook een heel jaar goed"quote:Op zondag 17 juli 2011 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rooks heeft het tenminste wel toegegeven...
En dan zegt 'ie je kan een goed jaar hebben net zoals ik..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En is nooit gepakt!!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
twitter:frankloppie twitterde op zondag 17-07-2011 om 21:05:04Mollema nieuwe spits #Feyenoord ? reageer retweet
Hehe kijken of het wordt opgepikt.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef franklop het volgende:
twitter:frankloppie twitterde op zondag 17-07-2011 om 21:05:04Mollema nieuwe spits #Feyenoord ? reageer retweet
Wat een prutserquote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef franklop het volgende:
Hij moest wel even nadenkenquote:
het is ook gewoon een amateur wielrenner..quote:
jij ookquote:Op zondag 17 juli 2011 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
het is ook gewoon een amateur wielrenner..
stoma?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef franklop het volgende:
jammer dat ik geen pampers meer nodig heb, ben ik toch al een jaar vanaf nu.
Die vind ik dus weer irritant.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan neemt Gijpie het stokje over
Suurbierquote:
Nee wel van de ingestudeerde anekdotes waar niks mis mee is, maar echt humor heeft hij niet. Grappen van andere dringen ook nooit door.quote:
precies, het is geen life & cooking with the stars ofzoquote:Op zondag 17 juli 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
TOCH zegt hij soms best interessante dingen over het eten vind ik. Waarom ze wat eten.
Daar kan ie zelf ook nogal wat aan doen jaquote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
1.59m voor een man, dat is ook gewoon smurf
typisch vrouwenquote:
Die 3e gast zeker ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd hele pisbak de ruimte en dan ga je precies naast de andere staanquote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Peter is zo iemand die ernaast gaat staan...
Kijk hier maar eens naar:quote:
Echt he en niet weggaan gewoon blijven staanquote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef Bastiefcg het volgende:
Iedereen die Gert ooit op de WC tegenkomt moet er dus uren naast blijven staan.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die 3e gast zeker ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een grapjeEn nu kunnen jullie ook een keertje over mij klagen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens naar:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
ze liggen in aparte beddenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Je schrikt je toch kapot als je 's morgens naast LTD wakker wordt
[..]
[ afbeelding ]
Zijn vrouw ook als ie weer thuis is?quote:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|