quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilfred: "Er zijn weinig Gert Jakobsen"
Danielle: "Gelukkig wel. Haha, grapje"
Gert:
[ afbeelding ]Duidelijk.
Hoe kom je aan deze link? Deze kan ik hier (in Duitsland) wel bekijken, rechtstreeeks lukt dat niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef zeebeschuit het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Die gast is ook wel een idioot van de bovenste plankquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Gert:
[ afbeelding ]Duidelijk. In het shot daar nog net voor (18m:18s) maakt ie met zijn hoofd een beweging naar haar. Net of ie wil gaan hoeken
.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Gert:
[ afbeelding ]Duidelijk. In het shot daar nog net voor (18m:18s) maakt ie met zijn hoofd een beweging naar haar. Net of ie wil gaan hoeken
.
Een blik van een seriemoordenaarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Gert:
.
Ipad XL appquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze link? Deze kan ik hier (in Duitsland) wel bekijken, rechtstreeeks lukt dat niet.
Ja die zat zeker vast graag op een zadelquote:Op zondag 17 juli 2011 02:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, morgen maar ff terug kijken.
Overgaag zag er wel geil uit zeker, wat is dat toch een lekker wijf zeg
Tsja, Ik Hou van Holland als concurrentie en misschien zijn er mensen weggezapt door Peter Rudolf.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:44 schreef Van_Poppel het volgende:
460.000 kijkers gisteren, toch licht tegenvallend...
En het was zaterdag. Ik verwacht vanavond 2,3 miljoen kijkers.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja, Ik Hou van Holland als concurrentie en misschien zijn er mensen weggezapt door Peter Rudolf.
Denk eigenlijk dat de makers dat niet hadden durven dromenquote:Op zondag 17 juli 2011 10:44 schreef Van_Poppel het volgende:
460.000 kijkers gisteren, toch licht tegenvallend...
Die werken niet meer.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja. Moet je ff de MP4'tjes opzoeken
Ik vind het oprecht een beter programma dan de Mart show en de rest moet zijn bek houden dus het verbaast mij niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de makers dat niet hadden durven dromen
Ze heeft wat met shampooquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Evertjan het volgende:
Danielle overgaag de vrouw die de de FA-Cup uitsprak zoals het shampoo merk tijdens het Sportjournaal
Ze staan wel op de nieuwsgroepenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ze download?
Ohja die was ik alweer vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |