SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn mensen die ze lezen.
Jawel hoor, alleen vind ik het een beetje rustig geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
He Suusje, je zou toch niet meer in SC komen?
Tja, maar gezellig is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen vind ik het een beetje rustig geworden.
Jij bent keigezellig op msn toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, maar gezellig is een ander verhaal.
Daar heb ik geen zin in. Maar ach, ik zit er toch nooit meer op. Alles gaat bij mij zo'n beetje via de mail.quote:
Altijd jeweet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bemt keigezellig op msn toch.
Donkere wolken zijn al vertrokken en hebben plaats gemaakt voor zonnestraaltjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, maar gezellig is een ander verhaal.
Ik weet niet of ik daarmee eens ben hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Donkere wolken zijn al vertrokken en hebben plaats gemaakt voor zonnestraaltjes.
Ik wou dat alles bij mij via een e-mail ging. Ik, Facebook-loos, mis alle spontane feestavonden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in. Maar ach, ik zit er toch nooit meer op. Alles gaat bij mij zo'n beetje via de mail.
Je kan toch een account op Facebook aanmaken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wou dat alles bij mij via een e-mail ging. Ik, Facebook-loos, mis alle spontane feestavonden.
Ik ben daar fel tegen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan toch een account op Facebook aanmaken?
Als een iemand met e-mailen begint, doen de anderen dat later vanzelf ook. Bij mij ging dat in ieder geval zo. Eerst ging alles via MSN en Hyves.quote:
Ik ben niet zo'n trendsetter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als een iemand met e-mailen begint, doen de anderen dat later vanzelf ook. Bij mij ging dat in ieder geval zo. Eerst ging alles via MSN en Hyves.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LOSERS OMDAT DE VORIGE MEILPAAL WAS DUS IK DACHT JUNIPAAL HIHAHAOHAOA.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
quote:Nee, dit is de julipaal..
Haha.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Retweeted by Etsuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
AOLSDJAGSKDGJA;SLDKGJAS DGAAAAAAAAAAAAAS ;A;OSDOAOSOD G;AD;D;D;DD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Vind ik leuk.-quote:
Vlindertjes in je buik hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMGGGGGG IK BEN OPEENS HYPERRR OMGOGMG
IK BEN VERLIEFD.
Oke.
Dat wisten jullie natuurlijk nog niet.
Maakt niet uit.
Even goede vrienden toch.
Geen problemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
Doet Last.fm het bij jullie? Bij mij werkt het niet meer.
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
Doet Last.fm het bij jullie? Bij mij werkt het niet meer.
Waar stel je dat in in dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op Facebook gezeten met de piratentaal aan.![]()
Server niet gevondenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.fotoboek.fok.nl/ARG7CS
Deze fotoboek.
Op elk profiel staat:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen problemen.
Wat lukt niet? De website? Scrobblen?
quote:There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.
Naar beneden scrollen en dan op 'Nederlands' klikken. De piratentaal is wel Engels.quote:
@Klinkerbotsing wat is er gebeurd meisje? doe eens rustig #chillmeisje nergens voor nodig #alleskomtgoedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GODVER WAAROM WERKT HET NIET IK FAAL BAH IK KAN DAAR NIET TEGENNN
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
@Klinkerbotsing wat is er gebeurd meisje? doe eens rustig #chillmeisje nergens voor nodig #alleskomtgoed
Kan het helemaal meezingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan maar nog een keer want geen aandacht..![]()
AAARRRRR...
Dan ben jij een echte pirate!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.
[..]
Kan het helemaal meezingen.
Was ik wel op Hyves.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie ook bevriend met een overleden iemand op Hyves/Facebook?
Ja. Binnenkort niet meer, want ik ga mijn Hyves verwijderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie ook bevriend met een overleden iemand op Hyves/Facebook?
Oh hoezo eng?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik heb er nu zo'n een en wil eigenlijk niet verwijderenMaar vind het ook ergens eng zo.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Dat wat er staat, is gewoon logisch. Als je dat niet snapt, nou...
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.
[..]
Kan het helemaal meezingen.
Oh, is het een vergelijking danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook echt geen ene ruk van die vergelijking
quote:
ieh daar blijf je vanaf hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dames en heren,
Koeken en Peren,
Piraten en ander gespuis,
Ik ga jullie verlaten,
Heb wel genoeg troep achtergelaten.
Rijmen kan ik niet zo,
Maar ga toch mee met de flow.
Kusjes op jullie bipsjes.
Dan wil ik die van Etsuquote:
Nou zeg damequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dames en heren,
Koeken en Peren,
Piraten en ander gespuis,
Ik ga jullie verlaten,
Heb wel genoeg troep achtergelaten.
Rijmen kan ik niet zo,
Maar ga toch mee met de flow.
Kusjes op jullie bipsjes.
Nietsmismee indien gewild. Ongewild is een droevige zaak.quote:
Mezelf betastenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nietsmismee indien gewild. Ongewild is een droevige zaak.
Getsie Etsie.!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Joosterd het volgende:
Naja als ze het zeggen wil niet meteen ook zeggen dat ze het ook daadwerkelijk doen.
Dat is balen. En vanwaar die facepalm?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn been ergert me.En ik krijg een facepalm van sommige mensen.
Arme jongenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
En ik moet morgen weer werken4 weekenden achterelkaar werken
Dat is wel heel kut.. ik komende 2 weken niet meer werkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
En ik moet morgen weer werken4 weekenden achterelkaar werken
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik krijg een facepalm van sommige mensen.
Dat is een heel lang verhaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat is balen. En vanwaar die facepalm?
U gaat naar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat is wel heel kut.. ik komende 2 weken niet meer werkenOp vakantie
Wil ook niet zeggen dat ze het niet doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Joosterd het volgende:
Naja als ze het zeggen wil niet meteen ook zeggen dat ze het ook daadwerkelijk doen.
Het plan is Engeland, maar misschien ook niet, omdat het kutweer wordt daar. We zouden gewoon op de bonne voye (of hoe je dat ook schrijft, gelukkig is Dastan er niet om mij te verbeteren) gaan, dus misschien gaan we ook wel wat zuidelijker, Frankrijk of Spanje ofzo.quote:
Ik acht de kans groter dat ze het niet doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil ook niet zeggen dat ze het niet doen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het plan is Engeland, maar misschien ook niet, omdat het kutweer wordt daar. We zouden gewoon op de bonne voye (of hoe je dat ook schrijft, gelukkig is Dastan er niet om mij te verbeteren) gaan, dus misschien gaan we ook wel wat zuidelijker, Frankrijk of Spanje ofzo.
Ah joh, gaat toch om het idee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat ze het niet doen
Het is bonnefooi.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het plan is Engeland, maar misschien ook niet, omdat het kutweer wordt daar. We zouden gewoon op de bonne voye (of hoe je dat ook schrijft, gelukkig is Dastan er niet om mij te verbeteren) gaan, dus misschien gaan we ook wel wat zuidelijker, Frankrijk of Spanje ofzo.
Kut, ik had kaasrol getypt maar dat moest natuurlijk rogier zijn.quote:
Ok viel me niet op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Emma, op het Dastan gedeelte, staat ook schuingedrukt.
quote:
Genoeg bier hier..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, las ik nou goed dat je bier nodig had?
Ik om 7uquote:
Ja hoezo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, las ik nou goed dat je bier nodig had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Duitslandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Genoeg bier hier..
Familie uit Duitsland (aangetrouwde neef en mijn nicht) en meneer de aangetrouwde neef houdt wel van bier
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja hoezo?Oh, ik ben morgen open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helpen bij verhuizingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
Waarom moeten jullie morgen vroeg opstaan?
Werken natuurlijk. Ik ga niet voor iets anders vroeg opstaan hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
Het wordt kutweer, jammer man.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké. Ik dacht dat je naar kerk moest of zo.
Kerkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké. Ik dacht dat je naar kerk moest of zo.
Ik ga naar Bokpop in Valkenburg met klasgenoten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
Het is 20 minuten fietsen naar het station, wil niet nat wordenquote:
Bang zijn voor een beetje regen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is 20 minuten fietsen naar het station, wil niet nat worden
Graag zeiknat regenenquote:
Terechte klacht.quote:
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ben je al begonnen met het zoeken naar een kamer?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ben je al begonnen met het zoeken naar een kamer?
Hoe weet jij datquote:
Ik.quote:
Samthegreat5quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef emzor1994 het volgende:
Lol Sam wat doe jij nou weer raar, wat heb jij gesnoven/gespoten/ingenomen?
Ik denk kaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef emzor1994 het volgende:
Lol Sam wat doe jij nou weer raar, wat heb jij gesnoven/gespoten/ingenomen?
En dus een kutzomer, jeujj.quote:
Koude herfst. De winter was zacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
En een koude winter. Ik zie het verband niet.
Ik heb me al ingeschreven, ik zie nog wel hoe ik overnacht. Heb een neef daar wonen, daar kan ik vast wel terechtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Als ik dan al een kamer heb wel in ieder geval. Jij?
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
De winter was geweldig. Al dat sneeuw.
Las het. Draadje los daarboven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rganen_en_sterf.html WTF!
Dat krijg je dus als je zo aan een wapen kunt komen... Triest hoorquote:
Ik snap sowieso niet waarom wapens bestaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je zo aan een wapen kunt komen... Triest hoor
Kan dat al? Ik heb er nog niets over gehoord. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik nog niet officieel ben ingeschreven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb me al ingeschreven, ik zie nog wel hoe ik overnacht. Heb een neef daar wonen, daar kan ik vast wel terecht
Hopelijk dit jaar weer. In de afgelopen paar jaar is best veel sneeuw gevallen.quote:
Nou ja, als je dood wil vind je wel een manier. Wapen of niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je zo aan een wapen kunt komen... Triest hoor
Ja, inderdaad. Ik hoop op een droge doch koude herfst en een allesvernietigende winter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan dat al? Ik heb er nog niets over gehoord. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik nog niet officieel ben ingeschreven.
[..]
Hopelijk dit jaar weer. In de afgelopen paar jaar is best veel sneeuw gevallen.
Ik had een brief erover gekregen, je hebt wel je studentennummer nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan dat al? Ik heb er nog niets over gehoord. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik nog niet officieel ben ingeschreven.
Ik wou hem nog zeggen, maar ik dacht laat ik dat maar niet doen want ongepast.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeker na dat schot ja.. (badum tsch)..
Zeker na dat schot ja.. (badum tsch)quote:
Waarom post je hem opnieuwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik heb verder niks gesnoven/gerookt/gespoten hoor!
Bovendien, misschien heel wreed maar de bevolking van de aarde mag ecologisch gezien wel is wat gaan dalen.
Ik dacht even dat fok hem flipte, maar je repost hem gewoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik heb verder niks gesnoven/gerookt/gespoten hoor!
Bovendien, misschien heel wreed maar de bevolking van de aarde mag ecologisch gezien wel is wat gaan dalen.
Nee.. maar ik moet wel erg plassen, misschien komt het ook wel daardoor.quote:
Ga maar snel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee.. maar ik moet wel erg plassen
Een laag temperatuur kan in de winter wel fijn zijn, maar zo koud hoeft het van mij ook weer niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik hoop op een droge doch koude herfst en een allesvernietigende winter.Met sneeuw, ijzel, nog nooit geëvenaarde temperaturen ver onder het nulpunt.
Mijn studentennummer heb ik al.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had een brief erover gekregen, je hebt wel je studentennummer nodig.
Dan kan je je volgens mij gewoon al inschrijven hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een laag temperatuur kan in de winter wel fijn zijn, maar zo koud hoeft het van mij ook weer niet.
[..]
Mijn studentennummer heb ik al.
Terecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Pff, ik zit me nu af te vragen of het niet beter was geweest om HBO te gaan doen ipv weer vwo.
Dan was het wat voor opleiding geworden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Pff, ik zit me nu af te vragen of het niet beter was geweest om HBO te gaan doen ipv weer vwo.
Jawel, goddelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een laag temperatuur kan in de winter wel fijn zijn, maar zo koud hoeft het van mij ook weer niet.
Bellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen ik heb iets van 2 weken geleden mijn ov aangevraagd, dat ding met pasfoto enzo opgestuurd.. maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad dat ze iets ontvangen hebben... zou ik moeten bellen of nog even afwachten omdat het misschien nu heel druk is daar met aanvragen?
Weet ik veel, mijn eigen perspectief. Toen ik op VWO zat wou ik ook toch al HBO doenquote:
Vrijetijdskunde of communicatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan was het wat voor opleiding geworden?
Mijn keus niet willen respecteren en mij daarom bashenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde______________________________!
Vrijetijdskunde.. ik dacht 10 seconden geleden: ''proest.. bestaat dat echt?!''quote:
Ja toch echt een bazenstudie jwzzquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde.. ik dacht 10 seconden geleden: ''proest.. bestaat dat echt?!''
Googlen --> ''''
Er is niets mis met vrijetijdskunde. Echt zo'n flauwe bashstudie geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde______________________________!
Vrijetijdskundequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn keus niet willen respecteren en mij daarom bashen_______!
Ik afgelopen dinsdag, nog niks gehoord iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen ik heb iets van 2 weken geleden mijn ov aangevraagd, dat ding met pasfoto enzo opgestuurd.. maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad dat ze iets ontvangen hebben... zou ik moeten bellen of nog even afwachten omdat het misschien nu heel druk is daar met aanvragen?
Ja maarja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde____________________________________!
En het is toch jouw keus helemaal niet geworden, je gaat weer vwo doen
http://www.spreadshirt.nl(...)rgoed-C4408A16695031quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Do you know the way to the plee? Fakking vet!
Jawel, majorus glijbanus!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Sneeuw... Dat gaat niet leuk worden met de trein
NS.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Nog een reden waarom ik op kamers wil.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Goede reden. Heb jij nou eigenlijk al een kamer gevonden dan?quote:
Waar zoeken jullie allemaal kamers, welke steden?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Goede reden. Heb jij nou eigenlijk al een kamer gevonden dan?
Utrecht, of net erbuiten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar zoeken jullie allemaal kamers, welke steden?
Nee, ik heb nog nergens op gereageerd. Binnenkort ga ik serieus zoeken. Het lijkt mij echt moeilijk om een kamer in Utrecht te vinden.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Goede reden. Heb jij nou eigenlijk al een kamer gevonden dan?
Waar ligt Nimwegen?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar zoeken jullie allemaal kamers, welke steden?
Ikke in Nimwegen.. yippie, beetje(nogal) moeilijk om daar een kamer te vinden.
Daarom net buiten Utrechtquote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nergens op gereageerd. Binnenkort ga ik serieus zoeken. Het lijkt mij echt moeilijk om een kamer in Utrecht te vinden.
Geen flauw idee, maar net erbuiten zal wel een stuk goedkoper zijn denk ikquote:
Meetenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Ik ga 16 augustus ook naar Nijmegen. Cool he?
Waar precies? Raboud?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
MeetenDan ben ik er ook namelijk: introductie
Valt flink tegen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar net erbuiten zal wel een stuk goedkoper zijn denk ik
Wat is uw purpose of visit dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
Geen idee of ik bij Raboud moet zijn, maar denk het wel.
Verklaar?quote:
Dat is wel echt ontzettend goedkoop eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, zie dit dan: http://kamernet.nl/kamer/675477
Zoiets zou je echt niet in Utrecht kunnen krijgen.
Ja naast elkaar ongeveer.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
Maar ligt de uni naast het ziekenhuis, of is dat samen één of wat?Of aparte gebouwen?
Je hebt me door.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
Etsu heeft een of andere enge ziekte die alleen in het Radboud MC behandeld kan worden.
Daar mag ik in het 2e jaar van mijn studie lekker kloten en door microscoopjes turen en andere shit doen..quote:
Het is nog flink duur buiten Utrecht, juist omdat er zoveel kamertekort is. Mensen buiten Utrecht zien dan hun kans.quote:
Omg, ga je me onderzoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar mag ik in het 2e jaar van mijn studie lekker kloten en door microscoopjes turen en andere shit doen..
Agh, moet kunnen.quote:
Jij zit waarschijnlijk in die groen achtige gebouwen je eerste jaar?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar mag ik in het 2e jaar van mijn studie lekker kloten en door microscoopjes turen en andere shit doen..
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is wel echt ontzettend goedkoop eigenlijk
Nah, ik ben geen dokter in opleiding. Medisch bioloog jonguhquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, ga je me onderzoeken?
[..]
Agh, moet kunnen.
Je zit dan enorm afgelegen wat het echt studentenleven belemmert.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik ga hier trouwens niet op reageren. Ik wil iets dichter bij mijn school zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |