Verklaar?quote:
Dat is wel echt ontzettend goedkoop eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, zie dit dan: http://kamernet.nl/kamer/675477
Zoiets zou je echt niet in Utrecht kunnen krijgen.
Ja naast elkaar ongeveer.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
Maar ligt de uni naast het ziekenhuis, of is dat samen één of wat?Of aparte gebouwen?
Je hebt me door.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
Etsu heeft een of andere enge ziekte die alleen in het Radboud MC behandeld kan worden.
Daar mag ik in het 2e jaar van mijn studie lekker kloten en door microscoopjes turen en andere shit doen..quote:
Het is nog flink duur buiten Utrecht, juist omdat er zoveel kamertekort is. Mensen buiten Utrecht zien dan hun kans.quote:
Omg, ga je me onderzoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar mag ik in het 2e jaar van mijn studie lekker kloten en door microscoopjes turen en andere shit doen..
Agh, moet kunnen.quote:
Jij zit waarschijnlijk in die groen achtige gebouwen je eerste jaar?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar mag ik in het 2e jaar van mijn studie lekker kloten en door microscoopjes turen en andere shit doen..
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is wel echt ontzettend goedkoop eigenlijk
Nah, ik ben geen dokter in opleiding. Medisch bioloog jonguhquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, ga je me onderzoeken?
[..]
Agh, moet kunnen.
Je zit dan enorm afgelegen wat het echt studentenleven belemmert.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik ga hier trouwens niet op reageren. Ik wil iets dichter bij mijn school zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |