Je moest eens weten waar ik nog meer mee schrijf.quote:
Bij ons kreeg je pas een vulpen als je er zonder vlekken mee kon schrijvenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
Op de basisschool moesten we verplicht met een vulpen schrijven. Ik veegde vet veel met mijn hand uit.
Die waren toen vet hipquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
Op de basisschool schreef ik altijd met glitterpennen
O, bij ons niet. Wij moesten verplicht met een vulpen schrijven. Vulpen is wel mooi, maar het ziet er vaak niet uit als je linkshandig bent. Dan krijg je op papier en op je hand allemaal blauwe vlekjes. Daarom schrijf ik altijd met balpen. Dan wordt alleen mijn hand blauw.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij ons kreeg je pas een vulpen als je er zonder vlekken mee kon schrijven
En voor diegene die daar te lang in faalden hadden ze hulpstukken voor op de vulpenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, bij ons niet. Wij moesten verplicht met een vulpen schrijven. Vulpen is wel mooi, maar het ziet er vaak niet uit als je linkshandig bent. Dan krijg je op papier en op je hand allemaal blauwe vlekjes. Daarom schrijf ik altijd met balpen. Dan wordt alleen mijn hand blauw.
En op jouw stage?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij moesten met potlood schrijven in groep 3, als je goed kon schrijven kreeg je een balpen.
Zo'n ding moest ik ook gebruiken omdat ik mijn pen verkeerd vasthield. Alleen hoefde dat niet meer nadat ik het had uitgetest. Het zag er hetzelfde uit. Nu houd ik mijn pen nog steeds verkeerd vast..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En voor diegene die daar te lang in faalden hadden ze hulpstukken voor op de vulpen
En inktvulling balletjes sparen.
Gaat ook last lastig maar ik hoefde dat niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n ding moest ik ook gebruiken omdat ik mijn pen verkeerd vasthield. Alleen hoefde dat niet meer nadat ik het had uitgetest. Het zag er hetzelfde uit. Nu houd ik mijn pen nog steeds verkeerd vast..
Die balletjes werden hier ook gespaard.
Ik heb geen hyves meerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
MENSEN OMG IK HEB 1 VRIEND MINDER OP HYVES WIE ZOU DAT ZIJN
Ik wil mijne ook verwijderen, maar dan vind ik het weer zonde voor al die krabbels wat ik al sinds 2007 spaar.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil mijne ook verwijderen, maar dan vind ik het weer zonde voor al die krabbels wat ik al sinds 2007 spaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |