Terechte klacht.quote:
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ben je al begonnen met het zoeken naar een kamer?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ben je al begonnen met het zoeken naar een kamer?
Hoe weet jij datquote:
Ik.quote:
Samthegreat5quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef emzor1994 het volgende:
Lol Sam wat doe jij nou weer raar, wat heb jij gesnoven/gespoten/ingenomen?
Ik denk kaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef emzor1994 het volgende:
Lol Sam wat doe jij nou weer raar, wat heb jij gesnoven/gespoten/ingenomen?
En dus een kutzomer, jeujj.quote:
Koude herfst. De winter was zacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
En een koude winter. Ik zie het verband niet.
Ik heb me al ingeschreven, ik zie nog wel hoe ik overnacht. Heb een neef daar wonen, daar kan ik vast wel terechtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Als ik dan al een kamer heb wel in ieder geval. Jij?
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
De winter was geweldig. Al dat sneeuw.
Las het. Draadje los daarboven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rganen_en_sterf.html WTF!
Dat krijg je dus als je zo aan een wapen kunt komen... Triest hoorquote:
Ik snap sowieso niet waarom wapens bestaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je zo aan een wapen kunt komen... Triest hoor
Kan dat al? Ik heb er nog niets over gehoord. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik nog niet officieel ben ingeschreven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb me al ingeschreven, ik zie nog wel hoe ik overnacht. Heb een neef daar wonen, daar kan ik vast wel terecht
Hopelijk dit jaar weer. In de afgelopen paar jaar is best veel sneeuw gevallen.quote:
Nou ja, als je dood wil vind je wel een manier. Wapen of niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je zo aan een wapen kunt komen... Triest hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |