prima, dan wordt het wel een pakketje. Ik pm je zo ff.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wil je die er nog bij stoppen voor mij?
Je hebt gelijk. Ik zal mijn post aanpassen naar linkjes, duurt wel ff, ff andere account roggelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:41 schreef Poppedein het volgende:
Jongens, niet om heel vervelend te willen doen hoor, maar volgens mij zijn er een hoop mensen (waaronder ik) die mobiel fokken, en dat is echt ondoenlijk met zoveel foto's op 1 pagina. Is het niet een idee om een paar highlights uit je linkjes te posten? Helemaal als de topics steeds zo snel vollopen en ook steeds weer dezelfde aanbiedingen/foto's voorbij komen is het erg vervelend om niet door de topics te kunnen scrollen...
Haha, datzelfde heb ik andersom bij jouw kleertjes!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef mignonne het volgende:
En Draadjeswat doe je! door jouw spul wens ik me een jongen
Das goed balen! Die was zo leuk!!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohh Aoraki, het eendjes shirtje haal ik er net uit, die heb ik net aan Linda verkocht.
De rompers reserveer ik voor je, die gaan met zn 3tjes wel door de brievenbus passen!
PM me je gegevens maar even
Er staan wel interessante theorieën in, maar als ik heel eerlijk ben ben ik aan lezen nooit toegekomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:35 schreef J-net het volgende:
Poppedein; hoe is het boek van Derek Ogilvie?
Uhmz geen Idee eigenlijk...quote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef bodpa09 het volgende:
Zitten er leuke dingen tussen voor mijn jongetje Son?
in elk geval 92 nu maar 98 is ook al welkom.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, op welke maat/soort broekjes wacht je? Ik heb misschien ook nog wel wat voor je van Lennon...
Ja die bedoel ik! Mocht niemand anders hem nu al hebben liggen, reserveer ik graag die van jou!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck past hem nog in maat 68 hier. Nog even geduld. Tenminste de yellow submarine variant heb ik.
Ik sla het op in het grote boekquote:Op maandag 18 juli 2011 13:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik! Mocht niemand anders hem nu al hebben liggen, reserveer ik graag die van jou!
Dank!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik sla het op in het grote boek
Hmm Lennon zit nu ook ong. in maatje 98. Gaat hem dus niet worden. Sorry!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
in elk geval 92 nu maar 98 is ook al welkom.
Volgens mij vooral 86... ik heb net wat broeken die nu te kort zijn. We kunnen altijd even laten passen toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
92 ook niet Diaan? 't Kind hef geen boxe an de konte...
Shirt is afhankelijk van merk. Met die dubbele maten vind ik 86/92 net te krap en 98/104 net te groot. Aangezien ik alles in de droger gooi, dan maar iets groter. Broeken is ook wel merkafhankelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaaaah! Diaan zit Lennon ook in broek maat 98? Ik moet 98 echt nog wel omslaan, idem voor shirts etc.
Ik heb er 1 in maat 50, maar das misschien wel heel klein.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek nog steeds jumpsuits in kleine maten voor jochies!
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:00 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in maat 50, maar das misschien wel heel klein.
Puck ook! Ik had er een witte lange mouwen romper onder en soms zelfs een maillot.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Vlindur het volgende:
Klopt, maar das korte mouwen. En B2 is een winterkind
Graag!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:11 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, ik heb 1 boxpakje in 50, is nooit gedragen door beide jongens niet (want te klein meteen). Lange mouwen, wit met lime en auquablauwe streep. Prenatal. Ik wil em wel op de foto zetten voor je, moet ik em even gaan zoeken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef mefke79 het volgende:
@vlindur, wordt later vandaag, ik moet even een kindje troosten en dan boodschappen doen.
Prima joh, Gooi het anders op Twitter of in mn PM of DM. Komt wel goedquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef mefke79 het volgende:
@vlindur, wordt later vandaag, ik moet even een kindje troosten en dan boodschappen doen.
Ik heb wel een aantal name it broekjes. Love themquote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Broekjes 92 vind ik ook wel interessant
Vooral name it
Winterjas is gevonden (H&M to the max!)quote:Op zondag 17 juli 2011 11:06 schreef Draadjes het volgende:
Klaar! Jongenskleren maat 50 t/m 92, als het goed is heb ik alle maten en prijzen erbij gezet
Het staat in het volgende album:
http://s249.photobucket.com/albums/gg210/draadje23/verkoop/
Vast een paar items:
Gezocht: Een wollen winterjas in het grijs, zwart of blauw in maat 98 of 104.
yupsquote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Fannetje het volgende:
Is er nog interesse in (najaars) meisjeskleding maat 56-62-68? Dan ga ik eens uitpluizen wat ik weg wil doen.
Als je snel bent dan is maatje 68 zeker nog interessantquote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Fannetje het volgende:
Is er nog interesse in (najaars) meisjeskleding maat 56-62-68? Dan ga ik eens uitpluizen wat ik weg wil doen.
Goeie! Die had ik haar laatst aangetrokken maar toen zaten die sluiten nog te ver in haar nekkie, dat zat niet fijn. Ik zal 'm vandaag of morgen weer proberenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Fannetje het volgende:
Past Saar het spijkerjurkje trouwens al?
Ik ga van de week even kijken of ik van sommige dingen afstand kan doen... heb geen plek om alles te bewaren...
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Deze foto's zijn ook al zo slecht, sorry!
[ afbeelding ]
(Herhaling) Carbone spijkerjurkje maat 62 (nooit gedragen) 9,50 euro?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Effen grote streep en effen shirt H&M maat 68
Andere streepjes shirt hema maat 74 2,50 per stuk?
[ afbeelding ]
Name-it spijkerbroekje maat 68 met knoopsgatelastiek. 4 euro?
[ afbeelding ]
dpam tuinbroek is van Lena geweest. maat 68 4 euro?
[ afbeelding ]
Jip en Janneke hema maat, tuniekje hema en bakkaboe t-shirt allen valt als een ruime 68 2,00 euro per stuk?
[ afbeelding ]
Jurkje van dutch design bakery maat 74/80. Te laat om te ruilen maar staat mijn meiske echt niet. nieuwprijs 15,00, voor een tientje?
Mocht je een andere prijs in gedachte hebben dan hoor ik het wel.
Ahhhquote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Herhaling
dpam tuinbroek is van Lena geweest. maat 68 4 euro?
De Retourbroek heb ik nog, maar heb ik PM over gehad dus wacht ik even af.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef _Bar_ het volgende:
mcLaura wat wil je hebben voor dat bruine broekje en het spijkerbroekje retour
En heb je dat blousje geruit maatje 92 nog?
En de pointertruitjes beide 98 (nummer 2 &4)
Dan ook gewoon 23 inc verzenden met pakketpostquote:
Nope, en sterker nog : ik heb er 1 voor je achter gehouden die ik wel heel erg Dyon vond. Moment, dan post ik hemquote:
Het past mijn jongetje helemaal niet meer!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef becky27 het volgende:
niemand interesse in mijn jongensspul![]()
Aan de prijs kan wat gedaan worden. er was toch iemand die fout kakkersspul zocht? Hier heb ik het, helemaal ongedragen
Over de Hema-lijn gesproken, ik heb nog (in maat 56)...quote:Op maandag 18 juli 2011 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
@DML had jij nou die hema kattenromper?
Onze Saar kampeerde de eerste weken ook in HEMA-outfitsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over de Hema-lijn gesproken, ik heb nog (in maat 56)...
2 truitjes (het rechtertruitje mag gratis bij het linkertruitje vanwege een klein vlekje op de achterkant):
[ afbeelding ]
een heel fijn broekje, ook voor baby's die smalletjes geboren worden:
[ afbeelding ]
eenzelfde broekje met de kattenprint:
[ afbeelding ]
een broekje met streepjes (dit is een wijder model, maar niet zo wijd als de broekjes uit de nieuwe collectie):
[ afbeelding ]
een overslagromper met streepjes:
[ afbeelding ]
Lena heeft de eerste weken vrijwel alleen maar Hema aangehad:
[ afbeelding ]
En dit pakje wil ik ook nog even onder de aandacht brengen, want het is zo schattig en fijn (ook voor in de draagdoek komende winterperiode!):
[ afbeelding ]
Dit was alleen maat 56. De rest van het album met kleding in andere maten staat hier.
Ja maar ik heb al dat treintjes vestje wat Niels bijvoorbeeld had. *Zucht* wat doe je nou. Nu ga ik het weer in overweging nemen.quote:
Ik prop Pim al vanaf het begin in dat soort vestjes, gewoon omdat ik ze tof vindquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al dat treintjes vestje wat Niels bijvoorbeeld had. *Zucht* wat doe je nou. Nu ga ik het weer in overweging nemen.
Boh dat is stomquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Sandous het volgende:
Ik haat het als iemand op MP zet, NIEUW pakje met kaartjes. En dan krijg je iets thuis wat er gedragen uitziet (geen kaartjes) en dan nog eens 5 vlekjes op het broekje, naaah.
Het is maar dat ik geen zin heb in terugsturen.
Mail sturen en zeggen dat je niet tevreden bent: hoe zij denken dat op te lossen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Sandous het volgende:
Ik haat het als iemand op MP zet, NIEUW pakje met kaartjes. En dan krijg je iets thuis wat er gedragen uitziet (geen kaartjes) en dan nog eens 5 vlekjes op het broekje, naaah.
Het is maar dat ik geen zin heb in terugsturen.
Heb hem van Ravelry, maar grappig dat jij ze ook maaktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ze had dan ook een goed voorbeeld
[ afbeelding ]
o, t was toch via D&V?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Heb hem van Ravelry, maar grappig dat jij ze ook maakt
Weet ik, ik heb ooit nog een mutsje en sjaaltje bij je besteldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o, t was toch via D&V?
(ik ben de almighty mutsenmaker Cocoon)
Fijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef mefke79 het volgende:
draadjes, het pakje is er! Bedankt, ik ga morgen eens kijken, het is nog net te groot denk ik.
Hier een lodger gekocht op marktplaats, op de foto leek hij rood met grijs. Niet verder gevraagd en daarvan uitgegaan dat dat klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mail sturen en zeggen dat je niet tevreden bent: hoe zij denken dat op te lossen.
Zo doe ik het ook altijd als ik niet tevreden ben en dan wordt er meestal wel iets geregeld.
LOL aan de ene kant bruin, andere kant wit met rode cijfers en rood afgebiesd.quote:
Ja, foto!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef mikoxx het volgende:
Timejumper en Vlindur, ik heb nog een lodger shelter cotton liggen, lichtblauw aan de buitenkant, binnenkant blauw-wit gestreept. Als je interesse hebt, wil ik wel even een foto uploaden!
Maar een shelter dus? En graag foto's ja!quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
LOL aan de ene kant bruin, andere kant wit met rode cijfers en rood afgebiesd.
Ik zal zometeen eens een kleurechte foto nemen (heb hem net gewassen)
Ik heb er 20 euro voor betaald + 6.75 verzenden
Asyniur idd wel balen, ik had me er zo op verheugd. Vind het ook raar van de verkopende partij, dat vermeld je toch erbij, je ziet toch zelf wel je foto's.
Maar ja.
Ik zie nu pas dat het een 68 is. Ik dacht een 74. 68 zit hij nu in dus helaasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ik prop Pim al vanaf het begin in dat soort vestjes, gewoon omdat ik ze tof vind![]()
Ja, dat wordt wel heel erg proppenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een 68 is. Ik dacht een 74. 68 zit hij nu in dus helaas
Als Anne er dan weer uit is dan wil ik het Oilily-vestje wel van je overnemen Fannetjequote:Op woensdag 20 juli 2011 10:36 schreef Fannetje het volgende:
Mag ik:
3x Oilily longsleeve mt 74
Grijze corduroy mt 74
Nijntje longsleeve
Longsleeve Takoda
GAP shirtje links
Lipfish shirt(heb ik een jumpsuit van in maat 68, maar die is al te klein)
Vestje linksonder
Vestje oilily
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door twentemeisje op 20-07-2011 13:34:32 ]
En dan weet je het he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:19 schreef kaatjejannie het volgende:
Allemaal leuk spul Spewey, maar Sofietje zit nu zo goed in 74, dat ik het niet meer durf te kopen. Ik gok dat ze er niet super lang meer in zit.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Dan kom je met je mooie meisje maar hier heen om in de dozen te snuffelen...
Lief he?quote:
Ja dit is ook wel een wrapper Fleece, dus waarschijnlijk schiet je er niet veel mee op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:24 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja, dat is een shelter. Ik zoek Wrappers![]()
Ik heb een Wrapper Fleece en ik zou nog wel een Wrapper Cotton bijwillen.
Een shelter hoef ik niet, want ik heb al een voetenzak!
Ja raar he, en ik heb wel 15 foto's genomen, zelfs buitenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:43 schreef Vlindur het volgende:
Hij oogt hier idd ook gewoon grijs TJ![]()
Ik bedank even. Ik heb al een fleece idd
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef mefke79 het volgende:
Draadjes, hij past em wel al! Sterker nog, hij is al weer uit, ondergeplast en wel.
Staat hier wat tussen voor je?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek nog steeds jumpsuits in kleine maten voor jochies!
hahaha ja! het voelde zo stom alles in losse delen in die vlopquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat kwam ik ook ff melden; Mignonne het jasje is binnen hoor! en mooi!! zelfde model als Evie dr zomerjasje van nu.. leuk!
En mijn Ikea-skills zijn nog steeds goed; dus hij hangt nu; met voering en mutsje compleet in de kast.
Thanx!!
(tzt zal ik wel eens foto's spammen van mijn mini).
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Staat hier wat tussen voor je?
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Maat5056#
Als ik me goed herinner woon jij redelijk bij mij in de buurt, wat vraag je voor de tummytub en welke maat is het? (ik weet uberhaubt niet of een tummytub op m'n badstandaard past, ben bang van niet, maar wil toch even metenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tummy tub past niet op onze bad standaard en hebben nu dus een grotere
Verzenden kan maar ophalen is prijs technisch praktischer denk ik
euh maat volgens mij is er van het merk tummy tub maar 1 maat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner woon jij redelijk bij mij in de buurt, wat vraag je voor de tummytub en welke maat is het? (ik weet uberhaubt niet of een tummytub op m'n badstandaard past, ben bang van niet, maar wil toch even meten
Ik zelf woon idd in de buurt van eindhoven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:19 schreef hilliebillie het volgende:
Oh ik dacht dat er verschillende maten waren omdat jij zei dat deze te klein was en je nu een grotere hebt, ik ga morgen eens googelen op afmetingen en eens bij de badstandaard kijken of het uberhaubt gaat passen, zo ja dan heb ik interesse, laat ik morgen even weten. Ik dacht eigenlijk dat jij in regio ehv woonde? Den bosch is weer aardig uit de richting voor mij (woon zelf in eersel) dus de interesse hangt ook nog even af van de reisafstand
Hé gezellig, kom je op visite?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgend week ga ik nog een dag naar den bosch ik weet niet of dat in de buurt is
ook een bebe jou standaard?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:15 schreef hilliebillie het volgende:
Ferrari, ik moet de tummytub toch laten schieten, gaat hier niet werken met deze standaard helaas
Is het najaar/winter kwaliteit? Of meer zomers? Als het eerste dan wil ik wel een foto zienquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:18 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb hier 1 liggen; blauw wit geruit. Is dat wat DML?
Jeujj fijn!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef Morretje het volgende:
Poppedein, je pakje is aangekomen! Dank je wel. Wat ziet het broekje er nog goed uit, liep Lena al toen ze het droeg?Hijs mooi!
Ja, ik!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben op zoek naar pyama's maat 74/80 en spijkerrokjes. Iemand??
Graag..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:41 schreef Linda2205 het volgende:
De bovenste niet, dat is gewoon een hesje en broekje (maar ze staat op de pijpjes op die foto) De andere 2 zou ik moeten kijken. Ik heb trouwens ook nog wat pyjamaatjes maat 80 liggen waar ze uit gegroeid is, maar die liggen in haar kast. Als je wil kan ik morgen wel foto's maken.
En wat een goede kwaliteit ook dat het zoveel purkjes meegaat!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:17 schreef Jeetjejom het volgende:
Fannetje, wat zie ik veel spullen langskomen die ik ook voor Jorja heb gehad zeg! Grappig dat je steeds weer hetzelfde terug ziet komen! Wat hebben we toch allemaal een goede smaak hier!
je hebt pm.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef Fannetje het volgende:
Zo, daar komt het hoor!
Maat 50/56
Prénatal ¤2, Lief ¤3, Lief ¤3, merk onbekend ¤2, Prénatal ¤2
[ afbeelding ]
Hema ¤1,50, Hema, ¤1,50, Lief ¤2,50, Zeeman ¤1
[ afbeelding ]
Pakje V&D ¤3, Pakje Pippi (aan één stuk, maat 50) ¤5, pakje Zeeman ¤1
[ afbeelding ]
Maat 62
Hema rokje ¤3, Hema legging ¤2, Lief spijkerbroek ¤4, Hema legging ¤2, Merk onbekend ¤1, BFC broek ¤1,50, Mexx legging ¤2
[ afbeelding ]
Setje Lovely ¤3, V&D Nijntje pak ¤2, Hema jurk ¤3
[ afbeelding ]
Prénatal ¤2, BFC ¤1,50, Prénatal ¤1, Lief ¤3, Lief ¤3, Hema ¤1,50
[ afbeelding ]
Hema tuniekjes/jurkjes ¤3 ps, Prénatal shirt ¤1, Lief shirt ¤3
[ afbeelding ]
Maat 68
Hema vestje ¤3, Hema jurkjes ¤3 ps
[ afbeelding ]
Zeeman ¤1, Zeeman ¤1, Lief ¤3, Lief ¤3, Villa Happ ¤2
[ afbeelding ]
V&D setje ¤4, V&D setje ¤5
[ afbeelding ]
Name it shirt ¤3, H&M shirt ¤2, H&M broek ¤2, Blond&Blond trui ¤3, V&D shirt ¤2
[ afbeelding ]
Jurkje ¤2,50, Pyjama Zeeman ¤2 (ongedragen)
[ afbeelding ]
Kenzo winterjas, eerst van Leia geweest. Bijna ongedragen door Leia, Anne heeft 'm helemaal niet aangehad![]()
Maat 6 M, komt overeen met 68 ¤20
[ afbeelding ]
Dik winterpak (staat 62 in, maar valt groot) ¤5, Kerstpak ¤5, Wintermuts (68/74): ¤3
[ afbeelding ]
Maat 74
Jurkje Goodmoodkid ¤4, Villa Happ ¤3, Hema ¤3
[ afbeelding ]
Hema vest ¤3 (ongedragen), Rokje ¤2, jurk Hema ¤4 (ongedragen)
[ afbeelding ]
Jurkje Zara ¤4, Pakje H&M ¤2,50, Dopodopo zomerset ¤5 (ongedragen, maat 80!)
[ afbeelding ]
Rompers
Feetje 56 ¤1, Badstof rompers 4x 62/68 voor ¤1, Hema 62/68 ¤1, Zebra 0-3 m ¤1, Moara 0-3 m ¤1, Nijntje 50 ¤1
[ afbeelding ]
Lief 62 ¤2, Lief 68 ¤2, V&D 62/68 ¤2
[ afbeelding ]
Overigen
Label Label vlinderdoekje (3 stuks beschikbaar waarvan 1 nog in verpakking): ¤6 ps, Prénatal speenkoord ¤2, Pooh tutdoekje ¤3, Nijntje tutdoekje ¤3, Maillotje 56 ¤1, 9 maanden dagboek (onbeschreven) ¤5, Slofjes ¤0,50, Sokjes diverse merken 0-12 m ¤1 voor allemaal, Prénatal zwembroekje met beschermende laag ¤3.
[ afbeelding ]
Bij interesse graag PM!
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:04 schreef bodpa09 het volgende:
Is er hier interesse in Shoesme hoge jongensschoenen, maat 22?
wat kost zoiets ei'k en word je er niet panisch van?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand nog interesse in een Nanny Care sensormatje?
Ja das hier ook. Er ligt ook nog genoeg wel nog in de kast hoor. Maar ik vind dingen die te kort worden irritant en geen gezichtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wow, Puck is langer maar het zit allemaal nog wel goed. Maat 74 past hij in de breedte ook twee keer in ben ik bang
onder Den Haagquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef flowerbox het volgende:
Waar woon je ongeveer Migonne? * flowerbox heeft wel oren naar dat traphekje
Ja primaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:39 schreef Ssserpente het volgende:
Mignonne! Dat DPAM-broekje in maat 86 dus heel graag! Past A. 'm niet meer (valt ie klein) of vind je 'm gewoon niet leuk?
ja. En ditoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat blauwe jurkje alweer te klein, mignonne? Shoot, dan kan het hier ook de deur uit.En ik heb amper de gelegenheid gehad om het haar aan te trekken.
Nieuw 129,-quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat kost zoiets ei'k en word je er niet panisch van?
doe je snelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:48 schreef WupWup het volgende:
En alweer on-gereserveerd. Dus, te koop: een lime Bumbo voor 25,-. Pm't u maar!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef Chan het volgende:
Wij hebben een traphekje in de aanbieding. Tot twee keer toe hebben we er een gekocht, de eerste bleek te breed voor onze smalle deuren dus toen een ander, en die staat nu ook alweer máánden te wachten om gemonteerd te worden.. Nooit gedaan en zal er ook wel nooit van komen, dus hij mag wegHelemaal nieuw nog dus.
Deze is het:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=263&merk=1575
Iemand interesse?
Die heb ik ook en die gebruiken we ook. In een wipstoel zit hij meer achterover dus die is op sommige momenten handiger.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:54 schreef Poezebeest het volgende:
En gebruiken jullie ook een wipstoel of is bumbo de vervanger van de wipstoel?
Ik hoor mijn naam! Maar ik denk dat je Wupwup bedoeld?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:05 schreef Poezebeest het volgende:
Ok, thnx, ff afwachten waar Wickie woont alvorens ik beslis het wel of niet te doen.
Sorry, haalde jullie door elkaar, begint allebei met een W. En zoals Wupwup al zei, ze woont helaas net wat te ver.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik hoor mijn naam! Maar ik denk dat je Wupwup bedoeld?
Ook hier grote fan van de bumbo, ik zeg doen!!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Spewey het volgende:
Ow, Zoë's rode met witte blommetjespyjama![]()
![]()
Mocht het lukken om een 3de monstertje te knutselen en dat een meisje zijn dan zou ik die dolgraag weer overnemen van wie hem dan ook heeft.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:08 schreef mignonne het volgende:
[..]ik was al heel hard aan t denken van wie ik hem nou ook weer overgenomen had! hij is hier als gewoon pakje naar buiten gedragen steeds
zo'n lief ding
TM, 5 incl doen gewoon dan? past vast wel in een vlop, krijg je de verzendkosten van mij. Ook zo lullig andersik heb je adres nog wel geloof ik, stuur t morgen wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |