prima, dan wordt het wel een pakketje. Ik pm je zo ff.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wil je die er nog bij stoppen voor mij?
Je hebt gelijk. Ik zal mijn post aanpassen naar linkjes, duurt wel ff, ff andere account roggelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:41 schreef Poppedein het volgende:
Jongens, niet om heel vervelend te willen doen hoor, maar volgens mij zijn er een hoop mensen (waaronder ik) die mobiel fokken, en dat is echt ondoenlijk met zoveel foto's op 1 pagina. Is het niet een idee om een paar highlights uit je linkjes te posten? Helemaal als de topics steeds zo snel vollopen en ook steeds weer dezelfde aanbiedingen/foto's voorbij komen is het erg vervelend om niet door de topics te kunnen scrollen...
Haha, datzelfde heb ik andersom bij jouw kleertjes!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef mignonne het volgende:
En Draadjeswat doe je! door jouw spul wens ik me een jongen
Das goed balen! Die was zo leuk!!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohh Aoraki, het eendjes shirtje haal ik er net uit, die heb ik net aan Linda verkocht.
De rompers reserveer ik voor je, die gaan met zn 3tjes wel door de brievenbus passen!
PM me je gegevens maar even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |