prima, dan wordt het wel een pakketje. Ik pm je zo ff.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wil je die er nog bij stoppen voor mij?
Je hebt gelijk. Ik zal mijn post aanpassen naar linkjes, duurt wel ff, ff andere account roggelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:41 schreef Poppedein het volgende:
Jongens, niet om heel vervelend te willen doen hoor, maar volgens mij zijn er een hoop mensen (waaronder ik) die mobiel fokken, en dat is echt ondoenlijk met zoveel foto's op 1 pagina. Is het niet een idee om een paar highlights uit je linkjes te posten? Helemaal als de topics steeds zo snel vollopen en ook steeds weer dezelfde aanbiedingen/foto's voorbij komen is het erg vervelend om niet door de topics te kunnen scrollen...
Haha, datzelfde heb ik andersom bij jouw kleertjes!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef mignonne het volgende:
En Draadjeswat doe je! door jouw spul wens ik me een jongen
Das goed balen! Die was zo leuk!!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohh Aoraki, het eendjes shirtje haal ik er net uit, die heb ik net aan Linda verkocht.
De rompers reserveer ik voor je, die gaan met zn 3tjes wel door de brievenbus passen!
PM me je gegevens maar even
Er staan wel interessante theorieën in, maar als ik heel eerlijk ben ben ik aan lezen nooit toegekomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:35 schreef J-net het volgende:
Poppedein; hoe is het boek van Derek Ogilvie?
Uhmz geen Idee eigenlijk...quote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef bodpa09 het volgende:
Zitten er leuke dingen tussen voor mijn jongetje Son?
in elk geval 92 nu maar 98 is ook al welkom.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, op welke maat/soort broekjes wacht je? Ik heb misschien ook nog wel wat voor je van Lennon...
Ja die bedoel ik! Mocht niemand anders hem nu al hebben liggen, reserveer ik graag die van jou!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck past hem nog in maat 68 hier. Nog even geduld. Tenminste de yellow submarine variant heb ik.
Ik sla het op in het grote boekquote:Op maandag 18 juli 2011 13:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik! Mocht niemand anders hem nu al hebben liggen, reserveer ik graag die van jou!
Dank!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik sla het op in het grote boek
Hmm Lennon zit nu ook ong. in maatje 98. Gaat hem dus niet worden. Sorry!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
in elk geval 92 nu maar 98 is ook al welkom.
Volgens mij vooral 86... ik heb net wat broeken die nu te kort zijn. We kunnen altijd even laten passen toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
92 ook niet Diaan? 't Kind hef geen boxe an de konte...
Shirt is afhankelijk van merk. Met die dubbele maten vind ik 86/92 net te krap en 98/104 net te groot. Aangezien ik alles in de droger gooi, dan maar iets groter. Broeken is ook wel merkafhankelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaaaah! Diaan zit Lennon ook in broek maat 98? Ik moet 98 echt nog wel omslaan, idem voor shirts etc.
Ik heb er 1 in maat 50, maar das misschien wel heel klein.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek nog steeds jumpsuits in kleine maten voor jochies!
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:00 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in maat 50, maar das misschien wel heel klein.
Puck ook! Ik had er een witte lange mouwen romper onder en soms zelfs een maillot.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Vlindur het volgende:
Klopt, maar das korte mouwen. En B2 is een winterkind
Graag!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:11 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, ik heb 1 boxpakje in 50, is nooit gedragen door beide jongens niet (want te klein meteen). Lange mouwen, wit met lime en auquablauwe streep. Prenatal. Ik wil em wel op de foto zetten voor je, moet ik em even gaan zoeken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef mefke79 het volgende:
@vlindur, wordt later vandaag, ik moet even een kindje troosten en dan boodschappen doen.
Prima joh, Gooi het anders op Twitter of in mn PM of DM. Komt wel goedquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef mefke79 het volgende:
@vlindur, wordt later vandaag, ik moet even een kindje troosten en dan boodschappen doen.
Ik heb wel een aantal name it broekjes. Love themquote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Broekjes 92 vind ik ook wel interessant
Vooral name it
Winterjas is gevonden (H&M to the max!)quote:Op zondag 17 juli 2011 11:06 schreef Draadjes het volgende:
Klaar! Jongenskleren maat 50 t/m 92, als het goed is heb ik alle maten en prijzen erbij gezet
Het staat in het volgende album:
http://s249.photobucket.com/albums/gg210/draadje23/verkoop/
Vast een paar items:
Gezocht: Een wollen winterjas in het grijs, zwart of blauw in maat 98 of 104.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |